1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    El Othmani stuurt boze brief naar 2M (video)

    Regeringshoofd Saad Eddine El Othmani is boos op 2M over een uitgezonden reportage betreffende de boycotcampagne.



    Saad-Eddine El Othmani stuurde een protestbrief naar Salim Cheikh, de directeur van Soread 2M. In deze brief, ondertekend door zijn stafchef Jamaâ Moâtassim, spreekt het hoofd van de regering over "onprofessioneel gedrag" bij een reportage over de boycotcampagne van bepaalde consumentenproducten in Marokko.

    In de editie van het middagjournaal (12:45 uur) van 10 mei had het kanaal bijna 9 minuten besteed aan de boycotcampagne. Het hoofd van de regering weigerde hierover te spreken vóór de vergadering van de ministerraad op diezelfde dag in Rabat.

    Volgens de brief lijkt het er in de reportage op dat El Othmani niet wilde antwoorden op een vraag over de boycotcampagne, "terwijl hij in feite overrompeld was" en er was aangegeven dat er een persverklaring zou komen na de ministerraad.

    De betreffende reportage van 2M is hieronder te zien:



    YouTube link

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Zwakste premier ooit.

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik mis benkirane dat gevoel van "premier kok" tijden.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik mis benkirane dat gevoel van "premier kok" tijden.
    Ik ken kok niet maar ibnKirane is een echte pitbull, durfde ook tegen de stroom in te gaan... jammer genoeg niet zoveel bestuurlijke ervaring

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Wat een sukkeltje is het ook

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Frankrijk boos othmani boos

    Wat jammer nou

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Zwakste premier ooit.
    ik denk dat hij tegen zijn in op die positie is neergezet......maar denk je dat er hervormingen aankomen.

    want volgens mij gaat akhanouch wel vallen , zijn positie is niet meer houdbaar en benkirane komt terug premier...

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    ik denk dat hij tegen zijn in op die positie is neergezet......maar denk je dat er hervormingen aankomen.

    want volgens mij gaat akhanouch wel vallen , zijn positie is niet meer houdbaar en benkirane komt terug premier...
    Jij hebt nu kort samen gevat waarom die boycot er is.. akkhanoush moet vallen.
    Dat is ook het hele gebeuren.. ibnKirane vs Akkhanoush.

    Eindelijk iemand die het denk ik begrijpt

    Maar ik zou nooit dit soort politiek voeren en een economisch probleem creeeren voor een land die zich naar boven prbeert te trekken.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Kijk akkhanoush kan wel vallen maar genoeg trekpoppen die hij kan regelen..


    Weet je wat het is.. in elke land heb je elites. Akkahnoush behoort tot de rijke elite, die zullen altijd invloed hebben. De intellectuele elite moet zijn macht afbreken

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Jij hebt nu kort samen gevat waarom die boycot er is.. akkhanoush moet vallen.
    Dat is ook het hele gebeuren.. ibnKirane vs Akkhanoush.

    Eindelijk iemand die het denk ik begrijpt

    Maar ik zou nooit dit soort politiek voeren en een economisch probleem creeeren voor een land die zich naar boven prbeert te trekken.
    ik zie die akhanouch liever vandaag dan morgen vertrekken , die zit echt alleen maar voor eigen belangen ....begreep zelfs dat hij geen vermogensbelasting betaald, maar dan heb ik toch liever benkirane die is toch meer een wald chaab. Benkirane hoor je ook veel meer, die akhaouch heeft een te low profile.

    omtrent die boycot , het bloed straks vanzelf wel weg....maar het is wel zwaar onderschat kennelijk heerst er toch een massale ontvredenheid in de maatschappij.... het wordt ook tijd dat die partijen verdwijnen , ze brengen teveel onrust en ongekwalificeerde mensen naar voren

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    ik zie die akhanouch liever vandaag dan morgen vertrekken , die zit echt alleen maar voor eigen belangen ....begreep zelfs dat hij geen vermogensbelasting betaald, maar dan heb ik toch liever benkirane die is toch meer een wald chaab. Benkirane hoor je ook veel meer, die akhaouch heeft een te low profile.

    omtrent die boycot , het bloed straks vanzelf wel weg....maar het is wel zwaar onderschat kennelijk heerst er toch een massale ontvredenheid in de maatschappij.... het wordt ook tijd dat die partijen verdwijnen , ze brengen teveel onrust en ongekwalificeerde mensen naar voren
    enige boycot die ik zou steunen in de rijte is ifriqiya gaz en haar astronome winsten. Het is aan de regering om afspraken te maken met de sector

    De rest is echt gewoon dom

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    enige boycot die ik zou steunen in de rijte is ifriqiya gaz en haar astronome winsten. Het is aan de regering om afspraken te maken met de sector

    De rest is echt gewoon dom
    er moeten veel meer dingen veranderen onderrschat het niet, die mensen (shab niya) die braaf met alles meededen die zijn er niet meer......mensen zijn ontvreden en de signalen worden steeds sterker.
    Kijk naar afgelopen weekend bij die pro-demonstratie voor palestina daar was geen hond op af gekomen , terwijl je hiervoor straten vol meekreeg....

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    er moeten veel meer dingen veranderen onderrschat het niet, die mensen (shab niya) die braaf met alles meededen die zijn er niet meer......mensen zijn ontvreden en de signalen worden steeds sterker.
    Kijk naar afgelopen weekend bij die pro-demonstratie voor palestina daar was geen hond op af gekomen , terwijl je hiervoor straten vol meekreeg....
    al mohim we kunnen daar over mening verschillen maar melk en water boycotten is dom

    Ik ben echt pro vrije markt

    Maar Akkhanoush mag van mij vallen, want als je je niet kan gedragen mag je van mij failliet.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Hele regering kan mijn rug op

  15. #15
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Doe een boycot tegen die Turkse series en andere fdaya7 series op 2m
    Dan ga ik echt een feest vieren.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa