1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Question Dingen waarvan jij denkt...."hmmm"

    Wat is er op dit moment waarvan jij denkt "hmmmm"

    Please share.


    Mijne op dit moment is "Marokko, Nieuws&Actualiteiten" (of hoe de nieuws sectie hier ook heet)

    Of het ligt aan mij maar er ontbreekt daar gewoon veel nieuws van bijv. Israel en de aanvallen op Syrie en hun houding tegenover Iran op dit moment en hun agenda en koers.
    Ik lees en hoor niks over steekpartij/aanslag in Parijs.

    Topics over imams die iets vertellen/advies geven, en dat wordt uit de context gerukt en verdraait, die zie ik wel.


    Wtf momentje...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Over bepaalde onderwerpen mag niet gesproken worden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Teveel zelfverklaarde imams, predikers hmmmmmm

    iedereen die denkt de koran te kunnen lezen automatisch een prediker is.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    ...hhh mmmm. ..waarom sommige mensen blijven hangen in het verleden. Zo zonde!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    malek?

    Reacties
    9
    14-05-2018

    Hmmm waarom praten de dames van hier over relaties en trouwen als ze toch niet willen trouwen door hun hoge of onmarokkaanse eisen? Bah Bah ..
    oh nieuwsgierige, nu tevreden ?!

  6. #6
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door EwaSafeMeyyek Bekijk reactie
    Hmmm waarom praten de dames van hier over relaties en trouwen als ze toch niet willen trouwen door hun hoge of onmarokkaanse eisen? Bah Bah ..
    Hahahaha aandachtdiekers zijn dat.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Hmmmm hoe ben ik ook alweer op dit forum terecht gekomen en waarom is niks wat het lijkt en kom ik achter dingen die ik niet wil weten maar die wel een imane boost zijn. Ya Allah vergeef mij