1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door -Elegancce- Bekijk reactie
    Dan moet je hem onder druk zetten!
    Een door van: wij willen Bolletje! En ik wil ze nu?!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    478
    15-06-2008

    weetje wat de ziekte is van deze tijd...een man/vrouw hebben en toch op dit soort sites hangen om DIGITALE aandacht te krijgen van andere mannen / vrouwen.. ...wil je gaan trouwen spreek met jezelf af om niet op social forums te zitten ouwehoeren
    إذا رأيت أنياب الليث بارزة , فلا تظنن أنَ الليث يبتسم

  3. #18
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Doe wat voor je werkt, kijk of die man bij je past en zo ja, slechtere momenten horen daar nu eenmaal bij.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Icoon Bekijk reactie
    weetje wat de ziekte is van deze tijd...een man/vrouw hebben en toch op dit soort sites hangen om DIGITALE aandacht te krijgen van andere mannen / vrouwen.. ...wil je gaan trouwen spreek met jezelf af om niet op social forums te zitten ouwehoeren
    Is dat haram dan? Ik doe toch niks verkeerds?
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Doe wat voor je werkt, kijk of die man bij je past en zo ja, slechtere momenten horen daar nu eenmaal bij.
    Hmm
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Als het geen uitvlucht is,maar hij het echt op dit moment niet kan, kun je wel tegen hem zeggen dat je bepaalde dingen binnen een bepaalde tijd verwacht.
    Andere mannen die met je willen trouwen erbij halen ,is voor hem ook niet leuk,en als hij dit zelf doet vind hij òf zichzelf niet goed genoeg,òf hij zoekt een uitweg.
    Ik denk altijd zo "wat bij elkaar hoort zal bij elkaar komen" zelfs al zijn er obstakels.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Als het geen uitvlucht is,maar hij het echt op dit moment niet kan, kun je wel tegen hem zeggen dat je bepaalde dingen binnen een bepaalde tijd verwacht.
    Andere mannen die met je willen trouwen erbij halen ,is voor hem ook niet leuk,en als hij dit zelf doet vind hij òf zichzelf niet goed genoeg,òf hij zoekt een uitweg.
    Ik denk altijd zo "wat bij elkaar hoort zal bij elkaar komen" zelfs al zijn er obstakels.
    Ja zo denk ik ook. En haasten is ook niet goed. Echte liefde overwint alles.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ja zo denk ik ook. En haasten is ook niet goed. Echte liefde overwint alles.


  8. #23
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ja zo denk ik ook. En haasten is ook niet goed. Echte liefde overwint alles.
    Als 2 mensen hetzelfde willen,inderdaad!
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie

    Wat is er haha? Wat bij elkaar hoort, zal toch bij elkaar komen. Je partner ligt al vast bij je geboorte.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Als 2 mensen hetzelfde willen,inderdaad!
    Dat gebeurt niet vaak he dat je op een lijn met elkaar zit. En als dat gebeurt dan wil je hem gewoon kidnappen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Wat is er haha? Wat bij elkaar hoort, zal toch bij elkaar komen. Je partner ligt al vast bij je geboorte.
    weer zo een domme uitspraak.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    We laten elkaar ook niet gaan.
    Yes
    ik zou tegen je zeggen ga maar naar die mannen.
    Zou gelijk zo erg afknappen op je..

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Kusaila Bekijk reactie
    ik zou tegen je zeggen ga maar naar die mannen.
    Zou gelijk zo erg afknappen op je..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    weer zo een domme uitspraak.
    Van wie. Geloof je qadr?
    Citaat Geplaatst door Kusaila Bekijk reactie
    ik zou tegen je zeggen ga maar naar die mannen.
    Zou gelijk zo erg afknappen op je..
    Ik hoef die mannen niet, dus ik zeg het niet.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #30
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Dat gebeurt niet vaak he dat je op een lijn met elkaar zit. En als dat gebeurt dan wil je hem gewoon kidnappen.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced