1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Kamer/inschrijfadres gezocht Utrecht, omgeving Utrecht of Amsterdam

    Salaam aleikom,

    Ik ben een rustige Marokkaanse jongeman op zoek naar een kamer in Utrecht,omgeving Utrecht of een inschrijfadres in Utrecht of Amsterdam tegen een vergoeding van 125 euro per maand ( voor het inschrijfadres). Ik heb dan geen sleutels nodig, het enige wat ik dan 1 x per week of per 2 weken kom ophalen is mijn post. Een inschrijfadres zal sowieso tijdelijk zijn, tot maximaal een half jaar. Ik ga er namelijk vanuit dat ik binnen een half jaar een appartement heb.

    Ik ben geen illegale dingen van plan, ik heb geen schulden of deurwaarders en dat kan ik bewijzen met een recente uittreksel van het BKR en ik word niet gezocht door de politie( dat kunnen we ook nagaan als je wilt). Het is namelijk zo dat ik nu tijdelijk een mooie kamer in onderhuur heb waar ik me niet kan inschrijven en in Utrecht of Amsterdam is een (betaalbare) kamer en zeker een appartement heel moeilijk te vinden. Je kunt deze kamer ook zelf komen bekijken.

    Ik hoor het graag als iemand wat heeft of misschien tips heeft.

    Shukran.

    J.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1
    15-02-2016

    Je mag gerust bij mij inschrijven mail onsland@hotmail.com

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Salaam aleikom,

    Ik ben een rustige Marokkaanse jongeman op zoek naar een kamer in Utrecht,omgeving Utrecht of een inschrijfadres in Utrecht of Amsterdam tegen een vergoeding van 125 euro per maand ( voor het inschrijfadres). Ik heb dan geen sleutels nodig, het enige wat ik dan 1 x per week of per 2 weken kom ophalen is mijn post. Een inschrijfadres zal sowieso tijdelijk zijn, tot maximaal een half jaar. Ik ga er namelijk vanuit dat ik binnen een half jaar een appartement heb.

    Ik ben geen illegale dingen van plan, ik heb geen schulden of deurwaarders en dat kan ik bewijzen met een recente uittreksel van het BKR en ik word niet gezocht door de politie( dat kunnen we ook nagaan als je wilt). Het is namelijk zo dat ik nu tijdelijk een mooie kamer in onderhuur heb waar ik me niet kan inschrijven en in Utrecht of Amsterdam is een (betaalbare) kamer en zeker een appartement heel moeilijk te vinden. Je kunt deze kamer ook zelf komen bekijken.

    Ik hoor het graag als iemand wat heeft of misschien tips heeft.

    Shukran.

    J.
    Je mag gerust bij mij inschrijven mail onsland@hotmail.com

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    07-01-2018

    Goeden middag

    Ik ben met spoed opzoek naar een inschrijf adres in utrecht .
    kan iemand voor mij wat daar in betekenen?
    Gr Adje

  4. #4
    Alles komt goed

    Reacties
    17
    10-02-2008

    In schrijf adress omgeving Friesland
    jawel toch...!

  5. #5
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    je weet dat uitwonend maar 20 euro meer uitbetaald?


    Je kunt 200 euro meer lenen maar dat moet je sowieso terugbetalen.
    Stel je betaald diegene voor het adres 100 euro, dan krijg je 20 euro en heb je een maandelijkse verlies van 80 euro, plus de rente over de lening is een groter verlies, plus als je wordt gepakt betaal je een hoge boete. Tel uit je verlies!
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    27
    04-01-2007

    ik ben op zoek naar een inschrijfadres .wie kan mij eraan helpen ,?