1. #136
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tigertank Bekijk reactie
    Als ik goed begrijp sta jij volledig achter deze collectieve bestrafing waarbij kinderen en ouderen dagelijks sterven door gebrek aan medische zorg en armoede. Sorry maar ik acht jou echt ontoerekeningsvatbaar en heel ziekelijk hoe je denkt over je medemensen. Wist je dat Hamas kunstmatig in leven wordt gehouden door Netanyahu omdat zijn extreemrechtse politieke koers Hamas nodig heeft als vijand? Als Israël wilde dan hadden ze Hamas allang uit de weg geruimd maar zonder Hamas sterft extreemrechts uit en dan zijn ze bang voor teruggave van nederzettingen aan de rechtmatige eigenaren. Israelische premier Rabin werd vermoord door een rechtsextremist onder de ogen van Mossad omdat hij nederzettingen wilde teruggeven. Premier Ariel Sharon heeft nederzettingen afgebroken in Gaza en de volgende stap was in Westelijke Jordaanse oever de overige nederzettingen afbreken. Maar voordat hij die stap kon zetten kreeg hij uit het niets een beroerte en overleed later. Toeval? Opzet?
    Gebrek aan medische zorg en armoede daar is Israël toch niet verantwoordelijk voor. Hamas heeft daar de leiding hij moet daar wat aan doen. En vanuit zijn kant komt er weinig hulp. Ze krijgen hulp van voornamelijk niet moslim landen. Gek dat hamas er weinig doet of andere islamitische landen op Turkije na dan.
    Mensen hebben op hamas gestemd en vervolgens wordt de armoede en gebrek aan medische zorg verantwoordelijk gehouden aan Israël. Altijd weer die slachtofferrol spelen. Ze moeten aan hun leider vragen om geld, werk medische zorg etc. Al hadden ze heel Israël dan nog was er geen welvaart met zo n leider.

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    En hou alstublieft op met die complottheorieën over hamas is van Israël. Marokkanen draaien altijd door met hun complottheorieën.

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Eerlijk is eerlijk ze misssen een type Adolf,een sterke leider.. iemand die ze beschermd voor het zionistische gevaar en het land mee helpt opbouwen aangezien de "islamtische leiders"(verraders) in de broekzak zitten van zion..
    Denk bijv aan wegen aanleggen, Gas en waterleidingen enz enz

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Gebrek aan medische zorg en armoede daar is Israël toch niet verantwoordelijk voor. Hamas heeft daar de leiding hij moet daar wat aan doen. En vanuit zijn kant komt er weinig hulp. Ze krijgen hulp van voornamelijk niet moslim landen. Gek dat hamas er weinig doet of andere islamitische landen op Turkije na dan.
    Mensen hebben op hamas gestemd en vervolgens wordt de armoede en gebrek aan medische zorg verantwoordelijk gehouden aan Israël. Altijd weer die slachtofferrol spelen. Ze moeten aan hun leider vragen om geld, werk medische zorg etc. Al hadden ze heel Israël dan nog was er geen welvaart met zo n leider.
    punt 1>>Hamas staat op de terroristenlijst van de EU en VS en mogen dus geen geld ontvangen. Wie geld aan Hamas doneert wordt getroffen met sancties door VS en de EU. Dus welke landen geven geld aan Hamas volgens jou als er sancties zijn?
    punt 2 >> Gaza heeft geen economie dus welke land wil investeren in Gaza. Zonder economie kan je geen land opbouwen
    punt 3>>> De grens van Gaza is momenteel geblokkeerd door Israël waarbij geen inkomende goederen niet mogelijk is. Alle nodige medische voorzieningen blijven uit.
    punt 4>>Hamas is democratisch gekozen in 2005 en na de verkiezing heeft Israël meteen de blokkade opgezet zonder kans te geven aan Hamas voor de opbouw. Alle middelen die nodig zijn voor de opbouw zijn geblokkeerd.Door blokkade hadden ze gehoopt dat de bevolking in opstand zou komen tegen Hamas.
    punt 5>> Wist je dat Hamas zijn macht heeft overgedragen aan Abbas in 2017 dus waarom is de blokkade nog steeds niet opgeheven? Waarom krijgt Hamas alles schuld terwijl zij niet meer reageren?


    Welke van de 5 punten wil jij niet begrijpen waardoor jij telkens de conclusies trekt dat al het schuld bij de bevolking ligt?

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jawel alleen je doet zogenaamd alsof je het niet begrijpt of opeens autistisch bent.

    De reden dat jij hier op Marokko.nl komt is vanwege je band met Marokko en Marokkanen toch? of je wilt je bekeren tot de islam?
    Feit is dat jij hier komt om moslims en Marokkanen allemaal (allemaal in hoofdletters) ter verantwoording wilt roepen als het gaat over aanslagen in naam van de islam, mij dan uitmaken voor racist als ik over de joden begin dat ze nu vrij weinig recht van spreken hebben als het gaat om de slachtoffer rol is dan natuurlijk jouw beste vorm van hypocrisie die je jezelf kan aanmeten (grapje ik weet dat je nog veel beter en slechter bent dan dit)

    Over typerend gesproken, de racist noemt iemand anders een racist voor dezelfde houding aan te nemen als de racist.


    Uuh nee.

    Ik noem je een racist omdat je snapt dat anderen het leven van en persoon niet respecteren enkel en alleen omdat ze joods zijn. Het is zelfs het enige dat in je opkomt bij een bericht over een overleden baby als ik je reactie kan geloven.

    Bij mij meer op bij dit soort berichten....

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    En hou alstublieft op met die complottheorieën over hamas is van Israël. Marokkanen draaien altijd door met hun complottheorieën.
    Wie zegt dat ik een Marokkaan ben? Heb ik ergens een Marokkaans kentekenplaat opgehangen? Iemand die kritiek uit op de regering van Israël is automatisch een Marokkaan? Ik wist niet dat je hekel hebt aan alle Marokkanen want dat merk ik wel aan je frustraties.


    Een complottheorie bevat altijd een kern van waarheid omdat er bepaalde aanknopingspunten aanwezig zijn. Mossad behoort tot één van de beste inlichtingendiensten van de wereld en zij kunnen elke ongewenste element in alle uithoeken of grotten van de wereld opsporen en daarna het gevaar elimineren. Mossad wist zelfs een monster van uitwerpselen van de Sovjet leider Brezjnev in de jaren 70 weten te bemachtigen onder de ogen van KGB en daaruit wisten ze dat hij een vergevorderde stadium van kanker had. De vraag is waarom hebben ze de top van Hamas afgelopen 40 jaren niet geëlimineerd in hun achtertuin met hun expertises?

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Gebrek aan medische zorg en armoede daar is Israël toch niet verantwoordelijk voor. Hamas heeft daar de leiding hij moet daar wat aan doen. En vanuit zijn kant komt er weinig hulp. Ze krijgen hulp van voornamelijk niet moslim landen. Gek dat hamas er weinig doet of andere islamitische landen op Turkije na dan.
    Mensen hebben op hamas gestemd en vervolgens wordt de armoede en gebrek aan medische zorg verantwoordelijk gehouden aan Israël. Altijd weer die slachtofferrol spelen. Ze moeten aan hun leider vragen om geld, werk medische zorg etc. Al hadden ze heel Israël dan nog was er geen welvaart met zo n leider.
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    En hou alstublieft op met die complottheorieën over hamas is van Israël. Marokkanen draaien altijd door met hun complottheorieën.

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie


    +++++++

  9. #144
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Uuh nee.

    Ik noem je een racist omdat je snapt dat anderen het leven van en persoon niet respecteren enkel en alleen omdat ze joods zijn. Het is zelfs het enige dat in je opkomt bij een bericht over een overleden baby als ik je reactie kan geloven.

    Bij mij meer op bij dit soort berichten....
    Noem mij maar racist, maar jullie zijn de moordenaars en moorden en onderdrukken puur omdat hun niet joods zijn, de hypocrieten die op 4 mei zogenaamd zo stil zijn.
    Mij beschuldigen van woorden, maar ik beschuldig jullie van moord op vrouwen kinderen en mannen, en jij verdedigt dit dus ben jij voor mij netzo schuldig als de idf clan.