1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Baby overleden na protesten Gaza'

    Het geweld tijdens de protesten aan de grens tussen de Gazastrook en Israël zou ook een baby het leven hebben gekost.



    Een acht maanden oud meisje is overleden nadat ze traangas had ingeademd, meldde het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid in Gaza in de nacht van maandag op dinsdag.

    Door het geweld kwamen maandag tientallen betogers om het leven. Ook raakten volgens het ministerie ruim 2770 mensen gewond. Op dinsdag worden opnieuw massale demonstraties verwacht bij het grenshek.

    Palestijnen demonstreren sinds eind maart bij de grens van de geïsoleerde Gazastrook. Met de zogenoemde 'Mars van de terugkeer' eisen de actievoerders dat Palestijnen die in het verleden het gebied ontvluchtten, mogen terugkeren in wat nu Israël is.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    33
    14-05-2018

    waarom neem je een baby mee naar een onveilig gebied?
    Of is het gedaan op verzoek van.....

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Het enige wat in mij opkomt is: als de Joden andermans leven niet respecteren, waarom zouden anderen wel hun leven respecteren.

    Frankrijk maak je borst maar nat.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Laat Iran de klus maar klaren, ik meld me al te graag aan voor een jihad tegen Israel!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Waarom neem je een baby mee naar een demonstratie dan ben je toch gek. Alsof het leven van je baby minder waard is dan demonstreren.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    wat heeft dit met Frankrijk te maken?
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het enige wat in mij opkomt is: als de Joden andermans leven niet respecteren, waarom zouden anderen wel hun leven respecteren.Frankrijk maak je borst maar nat.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom neem je een baby mee naar een demonstratie dan ben je toch gek. Alsof het leven van je baby minder waard is dan demonstreren.
    waarom reageer je op deze forum? Jij moet sprinten naar zionatheist.nl

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    waarom reageer je op deze forum? Jij moet sprinten naar zionatheist.nl
    Ik ben tegen zionisme! Maar ik snap niet waarom kinderen en baby s naar demonstraties gaan terwijl je weet dat ze geschoten kunnen worden.

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    wat heeft dit met Frankrijk te maken?
    Kweetnie

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik ben tegen zionisme! Maar ik snap niet waarom kinderen en baby s naar demonstraties gaan terwijl je weet dat ze geschoten kunnen worden.
    waarom lieg jij?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    Ik betaal jouw ticket.
    jij verdient 1800 euro netto per maand. Jij kan hele proxy oorlogen financieren

  12. #12
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Laat Netanyahu op de lijst van oorlogsmisdadigers plaatsen. Holocaust 2.2 deze x op de Palestijnen.
    Israël is een moordenaar. Uitspraak ambassadrice in België: Alle doden zijn terroristen, ook een baby van 8 maanden en en man in een rolstoel. Ontmenselijken van de Palestijnen leidt tot volkerenmoord.
    Resultaat van op populisten te stemmen, meer dan 50 doden omdat Trump perse de situatie nog wat meer op de spits dacht te moeten drijven met z'n ambassade te verhuizen naar Jerusalem ...lang leve president VS en premier Israel.
    Note.
    De Wever geeft hun dan nog felicitaties terwijl er 50 onnodige slachtoffers vallen, typeert zijn “ menslievendheid”.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Laat Netanyahu op de lijst van oorlogsmisdadigers plaatsen. Holocaust 2.2 deze x op de Palestijnen.
    Israël is een moordenaar. Uitspraak ambassadrice in België: Alle doden zijn terroristen, ook een baby van 8 maanden en en man in een rolstoel. Ontmenselijken van de Palestijnen leidt tot volkerenmoord.
    Resultaat van op populisten te stemmen, meer dan 50 doden omdat Trump perse de situatie nog wat meer op de spits dacht te moeten drijven met z'n ambassade te verhuizen naar Jerusalem ...lang leve president VS en premier Israel.
    Note.
    De Wever geeft hun dan nog felicitaties terwijl er 50 onnodige slachtoffers vallen, typeert zijn “ menslievendheid”.
    +100000

    Wijze meid

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom neem je een baby mee naar een demonstratie dan ben je toch gek. Alsof het leven van je baby minder waard is dan demonstreren.
    waar lees jij ergens dat de baby aanwezig was? Gas kan zich snel verspreiden tot km ver
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inna lilahi wa Inna ilahi raji3oen

    acht maanden oude Laila Anwar al-Ghandour is deze ochtend gestorven nadat ze traangas had ingeademd. Het is niet duidelijk hoever de baby en haar gezin zich bevonden van de grensafsluiting. Het meisje wordt vandaag begraven.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna