1. #31
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Karam991 Bekijk reactie
    ook redactie gebruikt woorden als "baby overleden". overleden door wat, epilepsie, griep? zeg gewoon hoe het echt is, baby doodgeknald door zionterroristen
    +

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Inderdaad héél sterk hoor een heel leger tegen ongewapende kinderen.
    De gezamelijke legers van de Arabische buurlanden hebben 3 keer geprobeerd de Israeli's de zee in te drijven.
    3 keer mislukt, gewoon een feit.

    Op de eerste dag van de weken van verzet zagen we al beelden, Massa's Palestijnen die naar de grens van Israël trokken en daar (met slingers) stenen gooiden naar de Israëlische soldaten die de grens bewaakten.
    Protest mag natuurlijk, zeker als men in Gaza staat, maar als men die militairen aanvalt komt er een reactie.

    Iran zegt al jaren Israel te zullen vernietigen, erg veel haast maken ze niet echt, toch?
    Zelfs niet nadat Israel Iraanse militaire doelen in Syrie plat heeft gegooid.
    Zij durven het niet aan!
    Iran 82 miljoen inwoners, Israel 8 miljoen.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Als je om je kind geeft dan neem je het niet mee naar een plein waar je van te voren weet dat het gevaarlijk is. maar ja arabieren he

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Broeders & zusters gezegende ramadan toegewenst.

    Voor degenen die de spot drijven over de rug van dit baby meisje ...karma bestaat.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    Toch een baby meisje?

    Wat toevallig...
    Dus 8 kinderen waaronder 1 baby zijn arabieren en terroristen toevallig?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ik snap niet waarom de Palestijnen het uitlokken met stenen en bommen naar de Israëlische soldaten die waarschuwen kom niet bij de grens. Ze mogen zeker protesteren maar ze willen zoals gewoonlijk geweld gebruiken. Jammer dat kinderen en baby s de dupe zijn.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom de Palestijnen het uitlokken met stenen en bommen naar de Israëlische soldaten die waarschuwen kom niet bij de grens. Ze mogen zeker protesteren maar ze willen zoals gewoonlijk geweld gebruiken. Jammer dat kinderen en baby s de dupe zijn.
    ik zal je huis gaan bezetten en als je stenen gaat gooien knal ik je dood

    Domme trol

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom de Palestijnen het uitlokken met stenen en bommen naar de Israëlische soldaten die waarschuwen kom niet bij de grens. Ze mogen zeker protesteren maar ze willen zoals gewoonlijk geweld gebruiken. Jammer dat kinderen en baby s de dupe zijn.
    Typerend weer van een smerige kaffira zoals jou die het goedpraat wat de zionisten insallah dat het gebeurd bij jou kaffir famillie gaan we zien hoe jij dan gaat piepen.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    ik zal je huis gaan bezetten en als je stenen gaat gooien knal ik je dood

    Domme trol
    Jij gaat helemaal niks doen zemmel .

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Jij gaat helemaal niks doen zemmel .
    Niet baffen ya l kelb

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ik ben je gayvriendje niet branus .

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Nogmaals, niet lopen baffen

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Ik ben voor Seymour ! Seymour is geen berber maar wel een oprechte maroc hem boeit het niet waar je van afstamt als je maar maroc bent. en daar hou ik wel weer van.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom neem je een baby mee naar een demonstratie dan ben je toch gek. Alsof het leven van je baby minder waard is dan demonstreren.
    Blijkbaar weet jij heel weinig over de leefomstandigheden van Palestijnen in Gaza. Er wonen veel arme Palestijnen in vluchtelingenkampen naast de grens en deze vluchtelingkampen zijn paar keer getroffen door ( verdwaalde) traangasgranaten. Doe voortaan eerst je huiswerk voordat je onzin gaat roepen..

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    Ik ben voor Seymour ! Seymour is geen berber maar wel een oprechte maroc hem boeit het niet waar je van afstamt als je maar maroc bent. en daar hou ik wel weer van.
    Hoe meer je je aan rassenleer besteedt, hoe achterlijker je in je denkwijze wordt.

    Ik hou van mensen, als men maar oprecht is en eerlijk.