1. #121
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ze zijn alleen bezig met moorden, vernietigen, haten en slachtoffer te spelen. Prima doe dat maar op hun eigen stukje grond. Ze denken niet vooruit.

  2. #122
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja klopt hij is gekozen en nadat hij democratisch is gekozen mogen er geen verkiezingen meer gedaan worden. Hamas blijft de baas. Typisch arabieren het volk krijgt wat die verdient. Een terroristische leider.
    Het zal echt triest gesteld zijn met je.. meskiena. Hulp gezocht bij zelfdoding?

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Het zal echt triest gesteld zijn met je.. meskiena. Hulp gezocht bij zelfdoding?
    Ik reageer niet meer op jou! Je bent een irritante kutjochie.

  4. #124
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Israël is jarenlang door verschillende volkeren bewoond en bezet geweest. Het is nooit alleen eigendom geweest van de Palestijnen. En ik vind dat ze ook recht hebben op een eigen staat maar hamas wil heel Israël vernietigen i.p.v. het geld gebruiken om zijn woestijn grond op te bouwen besteedt hij het aan bommen.


    Verder over die doden in Gaza. Wat had Israël moeten doen als Palestijnen over de hek proberen te klimmen. Moeten ze toekijken hoe ze straks een bloedbad in hun land aanrichten? Ze kregen waarschuwingen en dan komen er nog eens vrouwen met hun kinderen daar tenten opzetten, dan riskeer je toch het leven van jou en je kinderen. Dat zijn allemaal tactieken van hamas.

    En verder beperkte Israël inderdaad de stroomvoorziening op verzoek van president Abbas die weer eens met hamas ruzie heeft. Abbas wilde niet meer betalen om hamas een lesje te leren.
    Hamas wilt Israel vernietigen? En wat denk je dat Israel met het kernwapen arsenaal moet en doet? Jij denkt dat Israel geen dominantie wilt in het Midden Oosten??? Kern wapens zijn puur om anderen te vernietigen.

    En wat betreft met scherp schieten, je hebt rubberen kogels, traangas was al voldoende, de dode. Die zijn gevallen zijn allemaal buiten het hek vermoord en niet binnen de kaders van het hek, dus gewoon moord.

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bewondering?? Het zijn gewoon barbaren die zo opgevoed zijn door hamas. Ze kunnen ook op hun stukje grond iets opbouwen. Hamas vult ondertussen zijn zakken wanneer de demonstraties weer uit de hand lopen. Ze kunnen alleen alles kapotmaken en vernietigen. Daar draait het allemaal om.
    Hoe kan je iets opbouwen op een stuk grond die heel dichtbevolkt is en geen ruimte biedt voor uitbreidingen en ook totaal afgesloten is van de buitenwereld? Hoe moeten ze aan bouwmaterialen en medicijnen komen? Hoe komt Hamas aan geld als zij geen toegang hebben tot financiële instanties. Alle geldstromen gaan via Israël dus leg me uit hoe zij aan hun geld komen? Hebben ze ooievaars in dienst die geld komen brengen? Jij klaagt dat Palestijnen fake nieuws verspreiden maar hoe noem jij deze zogenaamde nieuwsbronnen van extreemrechtse Israëlische groeperingen die totale vernietiging eisen van de Palestijnse bevolking? Ik ben geen pro Hamas maar iemand die geen hoop heeft meer op de toekomst gaat liever sterven en daarvoor hebben ze geen Hamas nodig als levenscoach. De apartheid in Zuid Afrika is niet vanzelf ontmanteld maar dat is gebeurd onder internationale druk en sancties van de wereld maar niemand wil of durft sancties op te leggen aan Israel voor het schenden van mensenrechten.

  6. #126
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    gigi jij legt de schuld bij hamas maar hamas is gekozen in tegenstelling tot abbas die een seculiere dictator is

    dus het ligt aan de democratie oke dan weet ik dat ook weer

    de fout ligt bij de criminele zionistische staat punt uit
    dictator?

    Zelfs dat is hij niet. Hij krijgt zijn 3 pakken marlboro (hij is een super zware kettingroker) per dag en wat geld om op papier premier te zijn.

    Hij is niks minder dan lucht. Een dictator heeft nog macht en kan wellicht nog wat doen

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    sinds 2006 is geen verkiezing geweest in gaza

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hamas wilt Israel vernietigen? En wat denk je dat Israel met het kernwapen arsenaal moet en doet? Jij denkt dat Israel geen dominantie wilt in het Midden Oosten??? Kern wapens zijn puur om anderen te vernietigen.

    En wat betreft met scherp schieten, je hebt rubberen kogels, traangas was al voldoende, de dode. Die zijn gevallen zijn allemaal buiten het hek vermoord en niet binnen de kaders van het hek, dus gewoon moord.
    Als Israël de Palestijnen wil vernietigen hadden ze dat allang gedaan. Israël wil geen dominantie in het midden oosten dat willen Arabische moslims. Israël denkt alleen aan haar eigen volk en over het kernwapen dan hebben ze om zich te verdedigen tegen Iran en eigenlijk mogen ze het niet eens hebben. Ik ben sowieso tegen kernwapens. Geen land mag het eigenlijk hebben.
    En rubberen kogels was wel handig geweest . Israël kan inderdaad hardhandig optreden.Maar de Palestijnen moeten geen brandbommen en stenen gooien dan vraag je om een kogel door je kop.

  9. #129
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Als Israël de Palestijnen wil vernietigen hadden ze dat allang gedaan. Israël wil geen dominantie in het midden oosten dat willen Arabische moslims. Israël denkt alleen aan haar eigen volk en over het kernwapen dan hebben ze om zich te verdedigen tegen Iran en eigenlijk mogen ze het niet eens hebben. Ik ben sowieso tegen kernwapens. Geen land mag het eigenlijk hebben.
    En rubberen kogels was wel handig geweest . Israël kan inderdaad hardhandig optreden.Maar de Palestijnen moeten geen brandbommen en stenen gooien dan vraag je om een kogel door je kop.
    Neukfout

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Karam991 Bekijk reactie
    ja

    Denk het ook.


    Palestina mist een type Adolf

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tigertank Bekijk reactie
    Hoe kan je iets opbouwen op een stuk grond die heel dichtbevolkt is en geen ruimte biedt voor uitbreidingen en ook totaal afgesloten is van de buitenwereld? Hoe moeten ze aan bouwmaterialen en medicijnen komen? Hoe komt Hamas aan geld als zij geen toegang hebben tot financiële instanties. Alle geldstromen gaan via Israël dus leg me uit hoe zij aan hun geld komen? Hebben ze ooievaars in dienst die geld komen brengen? Jij klaagt dat Palestijnen fake nieuws verspreiden maar hoe noem jij deze zogenaamde nieuwsbronnen van extreemrechtse Israëlische groeperingen die totale vernietiging eisen van de Palestijnse bevolking? Ik ben geen pro Hamas maar iemand die geen hoop heeft meer op de toekomst gaat liever sterven en daarvoor hebben ze geen Hamas nodig als levenscoach. De apartheid in Zuid Afrika is niet vanzelf ontmanteld maar dat is gebeurd onder internationale druk en sancties van de wereld maar niemand wil of durft sancties op te leggen aan Israel voor het schenden van mensenrechten.
    Er komen gewoon goederen binnen maar ze worden eerst gecontroleerd door Israël. Hamas heeft namelijk wel eens in het verleden misbruik van gemaakt. En hamas krijgt gewoon financiële hulp uit voornamelijk Iran. De mensen zouden als het goed is ook vanuit landen en organisaties geld en goederen krijgen maar wie weet waar het allemaal belandt. Misschien in de zakken van hamas??

    En hoezo geen hoop op de toekomst? Daar hebben die mensen zelf voor gekozen door op hamas te stemmen.

  12. #132
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    @tigertank. Ik ben wel voor een eigen land Palestina dus dat Gaza wordt opgeheven. Dat ze samenvoegen met de rest van Palestina en dat het land wordt erkend.

  13. #133
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Als Israël de Palestijnen wil vernietigen hadden ze dat allang gedaan. Israël wil geen dominantie in het midden oosten dat willen Arabische moslims. Israël denkt alleen aan haar eigen volk en over het kernwapen dan hebben ze om zich te verdedigen tegen Iran en eigenlijk mogen ze het niet eens hebben. Ik ben sowieso tegen kernwapens. Geen land mag het eigenlijk hebben.
    En rubberen kogels was wel handig geweest . Israël kan inderdaad hardhandig optreden.Maar de Palestijnen moeten geen brandbommen en stenen gooien dan vraag je om een kogel door je kop.
    Dus israel is volgens jou tevreden met hun positie nu? Je vraagt je niet af waarom satanyahu met zo een waardeloos pleidooi kwam met vuile beschuldigingen over Iran?
    Je vraagt je niet af waarom zo toevallig alle landen rondom israel gedestabiliseerd worden?
    Als israel de Palestijnen had uitgemoord dan was het te doorzichtig geweest en hadden ze de hele wereld tegen zich, nu kunnen ze keer op keer de slachtoffer kaart spelen en trekken en zo stapje voor stapje dichterbij een wereld dominatie komen en zijn.
    Dus als een Palestijn een steen gooit verdient hij een kogel door zijn kop?
    Ok, en dan vielen er gisteren mensen over het feit dat ik alle joden over een kam scheerde, deze mevrouw vind dat een stenen gooiende Palestijn ge-executeerd moet en mag worden.

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja klopt hij is gekozen en nadat hij democratisch is gekozen mogen er geen verkiezingen meer gedaan worden. Hamas blijft de baas. Typisch arabieren het volk krijgt wat die verdient. Een terroristische leider.
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Het zal echt triest gesteld zijn met je.. meskiena. Hulp gezocht bij zelfdoding?

    Klopt het niet wat ze zegt?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Er komen gewoon goederen binnen maar ze worden eerst gecontroleerd door Israël. Hamas heeft namelijk wel eens in het verleden misbruik van gemaakt. En hamas krijgt gewoon financiële hulp uit voornamelijk Iran. De mensen zouden als het goed is ook vanuit landen en organisaties geld en goederen krijgen maar wie weer waar het allemaal belandt. Misschien in de zakken van hamas??

    En hoezo geen hoop op de toekomst? Daar hebben die mensen zelf voor gekozen door op hamas te stemmen.
    Als ik goed begrijp sta jij volledig achter deze collectieve bestrafing waarbij kinderen en ouderen dagelijks sterven door gebrek aan medische zorg en armoede. Sorry maar ik acht jou echt ontoerekeningsvatbaar en heel ziekelijk hoe je denkt over je medemensen. Wist je dat Hamas kunstmatig in leven wordt gehouden door Netanyahu omdat zijn extreemrechtse politieke koers Hamas nodig heeft als vijand? Als Israël wilde dan hadden ze Hamas allang uit de weg geruimd maar zonder Hamas sterft extreemrechts uit en dan zijn ze bang voor teruggave van nederzettingen aan de rechtmatige eigenaren. Israelische premier Rabin werd vermoord door een rechtsextremist onder de ogen van Mossad omdat hij nederzettingen wilde teruggeven. Premier Ariel Sharon heeft nederzettingen afgebroken in Gaza en de volgende stap was in Westelijke Jordaanse oever de overige nederzettingen afbreken. Maar voordat hij die stap kon zetten kreeg hij uit het niets een beroerte en overleed later. Toeval? Opzet?