1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja ze blijven achterlijk. Hamas heeft de christelijke Palestijnen in Gaza ook zo n beetje weggejaagd. Hamas is gewoon een soort van Isis en ik snap wel waarom Israël daar bang voor is. Christelijke Palestijnen wonen liever in Israël dan in Gaza. Niet dat Israël zo geweldig is maar toch beter dan gaza.

    De grootste christelijke Palestijnse gemeenschap zit in Chili...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom bouwt hamas daar geen huizen. Hij is namelijk zelf gekozen door het volk. Dus hij is verantwoordlijk voor zijn volk. Hamas krijgt genoeg geld uit het buitenland.
    Kaffira die iedereen de schuld wilt geven behalve haar joodse stam die vrouwen en kinderen vermoorden een rasechte zionist .

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Branus heeft weer een nieuwe gaylover gevonden
    nogmaals niet baffen

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Die baby is in zijn eigen land dat bezet is door de bloeddorstige zionisten die door de westerlingen word beschermd .

    Snap ik.
    Nou nee, ik snap het niet, maar goed.
    Wat deed die vader (of moeder) met een acht maanden oude baby daar?

    Ik las net dat er nog 7 kinderen zijn omgekomen.
    Wat deden die kinderen daar?

    Het is een oorlogszone.... hadden die 8 dode kinderen geen ouders die hen beschermden, hen weg hielden van gevaar?
    Poor kids... gewoon verraden en opgeofferd door hun ouders wat mij betreft!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #65
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ondanks dat de link bij mij niet werkt begrijp ik nu helemaal wat een 8 maanden oude baby daar te zoeken had, Demo! Thanks!
    wat hebben deze baby's daar te zoeken..

    Marcels dochtertje als baby misbruikt..
    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/m...g-voor-woorden

    Misbruiker van kinderen vergreep zich zelfs aan baby.
    https://www.ad.nl/utrecht/misbruiker...baby~a79f6ac8/

    Man (27) misbruikt nichtje (3) tijdens verschonen luier..
    https://www.ad.nl/binnenland/man-27-...uier~a0b9532b/
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom bouwt hamas daar geen huizen. Hij is namelijk zelf gekozen door het volk. Dus hij is verantwoordlijk voor zijn volk. Hamas krijgt genoeg geld uit het buitenland.

    Dat geld krijgt een andere bestemming, schijnt het.
    Van mij mag de Nederlandse bijdrage per direct stoppen.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #67
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Waarom bouwt hamas daar geen huizen. Hij is namelijk zelf gekozen door het volk. Dus hij is verantwoordlijk voor zijn volk. Hamas krijgt genoeg geld uit het buitenland.
    ga jij eens wat meer verdiepen in deze open gevangenis voordat je hier met belachelijke uitspraken aankomt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    wat hebben deze baby's daar te zoeken..

    Marcels dochtertje als baby misbruikt..
    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/m...g-voor-woorden

    Misbruiker van kinderen vergreep zich zelfs aan baby.
    https://www.ad.nl/utrecht/misbruiker...baby~a79f6ac8/

    Man (27) misbruikt nichtje (3) tijdens verschonen luier..
    https://www.ad.nl/binnenland/man-27-...uier~a0b9532b/

    Moet ik uit deze links begrijpen dat je me duidelijk probeert te maken dat de ouders van dat 8 maanden oude meisje door haar ouder(s) is misbruikt? Niet seksueel, maar voor propaganda doeleinden?

    Dat ben ik met je eens! Hoe is het mogelijk, Demo, we zijn het een keer eens!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Snap ik.
    Nou nee, ik snap het niet, maar goed.
    Wat deed die vader (of moeder) met een acht maanden oude baby daar?

    Ik las net dat er nog 7 kinderen zijn omgekomen.
    Wat deden die kinderen daar?

    Het is een oorlogszone.... hadden die 8 dode kinderen geen ouders die hen beschermden, hen weg hielden van gevaar?
    Poor kids... gewoon verraden en opgeofferd door hun ouders wat mij betreft!
    Speculaties en aannames van zionistische knechten zoals die alles proberen goed te praten wat de zionisten doen wij kennen de retoriek wel .

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door moertad4life Bekijk reactie
    HAMAS heeft ooit de verkiezingen gewonnen en daarna hebben ze gezegd nooit meer verkiezingen, wij blijven de baas.

    Zo gaan moslims om met de democratie.

    Kan je je nog herinneren toen HAMAS de verkiezingen had gewonnen en de PLO wilde de macht niet overhandigen? HAMAS en de PLO begonnen tegen elkaar te vechten en elkaar uit te moorden (Arabische cultuur en traditie).

    De meeste mensen zijn het allemaal vergeten.

    Arafat die met 200 miljoen dollar op zijn bankrekening is overleden

    De families van die Filizteezi politici stinken van het geld. En ze wonen allemaal in Frankrijk.

    Dombo's op deze site denken dat het gaat om islam en Al-Quds, terwijl het werkelijk gaat om nationalisme, politiek, macht en geld.

    Moslims in China mogen niet eens bidden, maar de zielige Filizteezi's zijn belangrijker.
    Ja klopt. Daarom zeg ik tweestatenoplossing. Eens kijken hoe palestina het land naar de klote gaat brengen zonder de schuld te geven aan Israëliërs. President hamas is daar een voorbeeld van. Hij ontvang zoveel miljarden uit het buitenland en vervolgens belandt het geld in zijn eigen zakken en van een aantal andere ambtenaren en de Israëliërs krijgen de schuld ze zijn gewoon allemaal corrupten en denken alleen in hun eigen belang.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    336
    24-02-2018

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Iedereen weet dat Israël het sterkste leger in de regio heeft.
    70 jaar lang hebben de honderden miljoenen Arabieren geen kans gezien de paar miljoen Israeli's uit het land te verdrijven.
    Gezamenlijke aanvallen van buurlanden hebben geleid tot grote verliezen van deze landen.
    En dan denken Palestijnen met slingers, stenen gooien die militaire macht te kunnen verslaan na 70 jaar?
    Zoveel doden, zoveel gewonden om, ja waarom eigenlijk?
    Wat dacht men te kunnen bereiken? Dat Israël de verdreven Palestijnen terug laat komen, zodat zij een minderheid in het land worden?
    De VS ambassade toch weer uit Jeruzalem haalt?

    En dan met een baby bij de grens gaan staan, verstikkende rook van de autobanden die Palestijnen aansteken, traangas, kogels?

    Het is Hamas die dit georganiseerd heeft, niets dan zinloze propaganda ten koste van mensenlevens.
    De leiders van Hamas zorgen wel dat zij veilig zitten, o..a. op Cyprus.
    Blijkbaar is geschiedenis nooit je sterke vak geweest waardoor je bent vergeten erbij te vermelden dat Israël hulp kreeg van meerdere landen tijdens alle Israëlische oorlogen. In 1948 kreeg Israël geld, wapens en militaire expertises van Sovjet-Unie, Engeland, Frankrijk, Nederland en VS. De Arabische landen die tegenover Israël stonden waren te zwak omdat ze net onafhankelijk werden van Engeland en Frankrijk waardoor zij geen economie en gestructureerde leger konden opbouwen. Jordanië, Syrië en Egypte werden in 1946 onafhankelijk en de Arabieren waren economisch helemaal leeggezogen door de Westerse wereld waardoor ze geen financiële middelen hadden om wapens te kopen in tegenstelling tot Israël. In 1967 kreeg Israël ook militaire steun van VS, Frankrijk, Engeland en Nederland. Er hebben duizenden Nederlanders, Amerikanen en Europeanen als vrijwilligers meegevochten in de oorlog en in Nederland werden mensen zelfs via de media en flyers op straat opgeroepen om bloed te doneren voor Israël. In 1973 was de oorlog in het voordeel van de Arabieren en de Israëlische regering vreesde dat Egypte en Syrië deze successen zouden uitbuiten door snel verder op te rukken en de Israëlische leger had gedreigd met inzet van kernwapens op grote Arabische steden waardoor de Arabieren de oorlog snel hebben beëindigd. De Arabieren waren in de lucht oppermachtig met hun moderne Russische Migs jagers en dat was een klap voor de Israëlische jagers van Amerikaanse makelij. Ook meerdere Israëlische tankbataljons werden vernietigd door draagbare anti-tankwapens en deze nederlaag was ook de aanleiding dat Israël hun eigen tank Merkava hadden ontworpen die bestand is tegen anti-tankwapens.
    Kortom zonder Israëlisch kernwapens hadden de Arabieren de oorlog van 1973 gewonnen. Israël bouwde haar kernwapens samen met Frankrijk en Zuid-Afrika in de jaren 60. Zuid Afrika had kernproeven gehouden voor Israëlische strijdkrachten.

  12. #72
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Moet ik uit deze links begrijpen dat je me duidelijk probeert te maken dat de ouders van dat 8 maanden oude meisje door haar ouder(s) is misbruikt? Niet seksueel, maar voor propaganda doeleinden?

    Dat ben ik met je eens! Hoe is het mogelijk, Demo, we zijn het een keer eens!
    wees vooral trots op je dienstbaarheid waarvoor je geboren bent.
    dat is wat ik probeer duidelijk te maken..

    Israel's chief Rabbi, Yitzhak Yosef.
    non-Jews exist for one purpose only: to serve Jews.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    ga jij eens wat meer verdiepen in deze open gevangenis voordat je hier met belachelijke uitspraken aankomt..
    Kijk niet zoveel Al-Jazeera!

  14. #74
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Kijk niet zoveel Al-Jazeera!
    ik begrijp geen Arabische dus wat is de meerwaarde van deze zender..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #75
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Kijk niet zoveel Al-Jazeera!
    gg tfoe