Poll resultaten: Denkje dat er buitenaards leven is?

Stemmers
18. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, 99%! Kan haast niet anders!

    8 44,44%
  • De kans op wel buitenaards leven is groter dan geen

    6 33,33%
  • De kans op geen buitenaards leven is groter dan wel

    2 11,11%
  • Absoluut niet, onzin!

    2 11,11%
  1. #46
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Neem nog een hijs van de purple haze

    Ben benieuwd naar je volgende fantasie verhaaltje

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    ik heb zoveel documentaires daarover gezien,. komen wetenschappers aan het woord die daarin niet geloven, en de beelden zijn fake oa de landing op de maan grond , de vlag en ook beelden van de ruimte vanuit de maan zijn fake .

    waarom zijn ze nooit terug gegaan? waarom krijgen we altijd zelfde beelden te zien,

    Waarom zijn ze niet terug gegaan?

    Er zijn 6 keer mensen op de maan geweest. https://www.startpagina.nl/v/wetensc...maanlandingen/

    Ze zijn dus 5 keer teruggegaan.
    Daarnaast zijn er veel onbemande reizen naar de maan geweest.

    En waarom zouden ze er mee doorgaan? Het kost ontzaggelijk veel geld en het levert voorlopig niks nieuws op.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Oke hier komt mn volgende fantasie verhaaltje:
    Er was eens een vrouw die erop los neukte, en toen ze perongeluk zwanger werd vertelde ze dat het een kind van God was, en ze werd ook nog een gelooft.
    Verder nog wat leuke fantasieverhaaltjes, was er een man die beweerde dat hij de Maan in 2e had gesplit, en op een vliegend paard vloog.
    En andere snuiver beweerde dat hij met dieren kon praten, zelfs met mieren, die uberhaupt niet kunnen praten naar communiceren door middel van geur.
    Maar de leukste was toch wel het verhaaltje van Adam en Eva met de pratende slang in de appelboom. Zijn nog heel wat van dat soort fantasie verhaaltjes op internet te vinden, die boeken zijn zelfs bestsellers , hahah geweldig! als je het leest lig je in een deuk!
    Niet gelezen

  4. #49
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Natuurwetten gelden voor t hele universum, of een ander universum dezelfde natuurwetten heeft weten we niet, we weten uberhaupt niet eens of er nog andere universums zijn. Stephen Hawking had daar toevallig een week voor zijn dood een wetenschappelijk artikel over afgerond, maar heb geen tijd om nu te lezen.
    Deel je de mening dat er een parellele universum bestaat?

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Dat geloof ik best, vandaar dat je nog steeds moslim bent.
    Tot de dood

  6. #51
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    zolang er geen bewijs van is weet ik het niet, en weet niemand het, als het bewijs op tafel ligt dan is het er, of je nou wel of niet die mening deelt, feiten geven meestal geen f**k om een mening. Maar voor nu zeg is mijn antwoord dus ik weet het niet.
    We observeren het leven in 3 dimensie. Waarom zou er geen 4 of 5 of 6 zijn?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015


    ninefornews....

    Kijk hier eens naar:

    http://www.hoax-wijzer.be/home
    http://www.hoax-wijzer.be/valse-nieuwssites

    Maar vooral deze: http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Nine_For_News


    Dit is geen goede bron, hoor.
    Het draagt ook niet bij tot jouw geloofwaardigheid. Sorry, ik kan het niet anders zeggen.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #53
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Waarom zijn ze niet terug gegaan?

    Er zijn 6 keer mensen op de maan geweest. https://www.startpagina.nl/v/wetensc...maanlandingen/

    Ze zijn dus 5 keer teruggegaan.
    Daarnaast zijn er veel onbemande reizen naar de maan geweest.

    En waarom zouden ze er mee doorgaan? Het kost ontzaggelijk veel geld en het levert voorlopig niks nieuws op.
    geef bewijs vuile leugenaar. mijn reet is ook op de maan geweest.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #54
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    lamp op een ingezoomde foto van de neppe maandlanding:




    check deze video voor meer bewijs en dingen die niet kloppen aan die hele neppe maanlanding:
    video
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  10. #55
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    lamp op een ingezoomde foto van de neppe maandlanding:

    check deze video voor meer bewijs en dingen die niet kloppen aan die hele neppe maanlanding:
    Hoe komt die laserreflector eigenlijk op de maan als zij die niet hebben achtergelaten?
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    dat kanaal zelf verteld alleen wat mensen denken
    Net als jij

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Nee ik doe aan weten of ergens van uit gaan door bepaalde aspecten. En anders dan doe ik aan accepteren dat ik het niet weet en afwachten tot wetenschappers ooit aan een antwoord komen.
    Die kunnen ons ook van alles wijsmaken ja

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Alleen komen ze vaak met 20 boeken en artikelen vol met bewijzen waarin alles haarfijn word uitgelegd
    dan nog kunnen ze het mis hebben of handelen uit andere belangen..

    wetenschappers zijn niet heilig

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Natuurwetten gelden voor t hele universum, of een ander universum dezelfde natuurwetten heeft weten we niet, we weten uberhaupt niet eens of er nog andere universums zijn. Stephen Hawking had daar toevallig een week voor zijn dood een wetenschappelijk artikel over afgerond, maar heb geen tijd om nu te lezen.

    Maar kijk eens naar de maanlandingen.

    En stap van een astronaut was daar veel groter dan een stap van die astronaut op aarde.
    Andere zwaartekracht, andere afstand.

    Als zoiets nou ook eens voor andere natuurkundige zekerheden zou gelden?

    Zoals de snelheid van het licht? Andere omstandigheden, andere uitkomsten? Fascinerend
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    geef bewijs vuile leugenaar. mijn reet is ook op de maan geweest.

    Oepsssss... zijn er 7 bemande maanlandingen geweest... Jouw reet is door iedereen gemist, man!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!