Poll resultaten: Denkje dat er buitenaards leven is?

Stemmers
18. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, 99%! Kan haast niet anders!

    8 44,44%
  • De kans op wel buitenaards leven is groter dan geen

    6 33,33%
  • De kans op geen buitenaards leven is groter dan wel

    2 11,11%
  • Absoluut niet, onzin!

    2 11,11%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Er zijn zoveel potentieel bewoonbare planeten dat het me bijna zeker lijkt dat er wel ergens een vorm van leven moet zijn.
    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    alleen planeet aarde kent AIDS.. inmiddels een sociale ziekte in het Westen en ingeburgerd.

    Ik denk dat elk ander planeet (mocht die er zijn) dit soort ziektes geen kans zouden geven.
    Toch vooral welig tierend in Afrika vrees ik.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    .

  3. #18
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als jij elke dag door het bos loopt, kijk jij nog op of om naar een mierennest?
    Intressant punt

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Intressant punt
    Als het nest groter wordt en de mieren groter, dan pas krijgt het je aandacht toch?
    Kortom we zijn nog wel veilig voor de komende 200 jaar, reken er een derde wereldoorlog bij en we zitten gebakken voor de komende 400 jaar

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door appie-killy Bekijk reactie
    Ten eerste, als ze ons zouden kunnen vinden, misschien hebben ze dan duizenden andere ook gevonden en geven ze geen f om ons.
    Ten tweede, even een snelle uitleg astronomie x kosmologie. De dingen je ziet , die zie je door het licht, licht moet eerst door een bepaalde afstand tot het bij je ogen komt en je het dus kan zien. Niks is sneller dan het licht, maar licht gaat ook niet oneindig snel. Als je naar de Zon kijkt, dan zie je niet de Zon als hoe die nu is, maar dan zie je de Zon van 5 minuten geleden, omdat het 5 minuten duurt voordat het licht van de zon die afstand heeft bereikt.
    Stel dat iets heel ver is dan praten we niet meer over kilometers, maar lichtjaren. Stel dat je kijkt naar een ster 3 lichtjaar hiervandaan, dan kijk je naar de ster als hoe die er 3 jaar geleden uitzag. Zelfs al bestaat die ster vanaf morgen niet meer en explodeert het morgen, dan kan je alsnog de komende 3 jaar naar die ster kijken, en dan kan je die explosie pas zien over 3 jaar.
    Nou zeg je dat als er wezens zijn ergens anders die slimmer zijn dan wij, dat die ons dan al zouden hebben gevonden, maar watnou als die wezens 4,75miljard lichtjaar hiervandaan zijn.. dan hebben ze dus onze aarde gevonden, maar dan kijken ze niet naar de Aarde van nu, maar naar die van 4,75 miljard jaar geleden, en dat is dan de hadeïcum periode, met andere woorden ze zouden dan onze aarde hebben gevonden, maar het enige wat ze zouden zien was 1 grote vuurbal vol met vulkanen en metorietinslagen, dat is hoe de aarde er namelijk in de hadeïcum periode, 4,75 miljard jaar geleden eruitzag . Dus misschien hebben ze de Aarde wel gezien, maar dachten ze dat daar ongmogelijk leven kan zijn, en zijn ze verder gaan zoeken...

    Niet te veel blowen man

  6. #21
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Moet je nagaan hoeveel nieuwe dodelijke ziektes er daar op rondzwerven voor ons.

    Het leven op die planeten kunnen al wel miljarden jaren bestaan, en wij een verbastering zijn van een bacterie van hun, en dat wij eigenlijk nu netzo slim zijn als wormen op hun planeet.
    Hoogst waarschijnlijk geen, we kunnen al amper tot niet ziek worden van ziektes die dieren treffen op deze planeet, laat staan als we te maken hebben met levensvormen die niet van hier komen.

    Panspermia.
    Als je ontstaan bent uit een wezen van miljarden jaren geleden is het waarschijnlijker dat die niet meer bestaan dan dat ze er wormen hebben die net zo slim zijn als de mens.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Hoogst waarschijnlijk geen, we kunnen al amper tot niet ziek worden van ziektes die dieren treffen op deze planeet, laat staan als we te maken hebben met levensvormen die niet van hier komen.

    Panspermia.
    Als je ontstaan bent uit een wezen van miljarden jaren geleden is het waarschijnlijker dat die niet meer bestaan dan dat ze er wormen hebben die net zo slim zijn als de mens.
    Welke wereld leef jij? we hebben net 18 weken een griep epidemie gehad, we hebben pas last gehad van weer een vogelziekte, de meeste gaan al aan de diarree als de deur van de tuin te lang openstaat, en dan worden wij niet ziek op een afgelegen ongerepte woeste planeet?

    En dat laatste gaat over evolutie, alle levende wezens worden slimmer, kwestie van tijd, aanpassen, zo doet het menselijk lichaam het ook, het is bijna feitelijk mogelijk aan te nemen dat wij even ver zijn ontwikkelt als de wormen op weet ik het welke planeet, beter nog we kunnen die wormen wel zijn.

  8. #23
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    ik zal als ik jullie was geen tijd besteden aan dit soort onzin net zoals de leugenachtige "maandlanding" wat gewoon met bewijs kk nep is.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    ik zal als ik jullie was geen tijd besteden aan dit soort onzin net zoals de leugenachtige "maandlanding" wat gewoon met bewijs kk nep is.
    Klopt Hans
    Ben het me je eens

    NASA is 1grote leugen

  10. #25
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Welke wereld leef jij? we hebben net 18 weken een griep epidemie gehad, we hebben pas last gehad van weer een vogelziekte, de meeste gaan al aan de diarree als de deur van de tuin te lang openstaat, en dan worden wij niet ziek op een afgelegen ongerepte woeste planeet?

    En dat laatste gaat over evolutie, alle levende wezens worden slimmer, kwestie van tijd, aanpassen, zo doet het menselijk lichaam het ook, het is bijna feitelijk mogelijk aan te nemen dat wij even ver zijn ontwikkelt als de wormen op weet ik het welke planeet, beter nog we kunnen die wormen wel zijn.
    Evolutie zegt nergens dat levensvormen altijd inteligenter worden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  11. #26
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Evolutie zegt nergens dat levensvormen altijd inteligenter worden.
    Aanpassen is intelligentie, vogels ontwijken ons niet voor niks, terwijl in sommige plekken de vogels naar je toe komen, om maar een voorbeeld te geven.
    Aanpassen is intelligentie, intelligenter worden is groei, en groei is ontwikkeling, is voor mij een groei/evolutie proces.

  12. #27
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Aanpassen is intelligentie, vogels ontwijken ons niet voor niks, terwijl in sommige plekken de vogels naar je toe komen, om maar een voorbeeld te geven.
    Aanpassen is intelligentie, intelligenter worden is groei, en groei is ontwikkeling, is voor mij een groei/evolutie proces.
    De mens leren ontwijken moet je wel een mens voor kennen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Nogal arrogant om te denken dat wij de enige levende wezens zijn in het universum. Er zijn diverse planeten die ook gunstig liggen om het leven zoals wij het kennen te kunnen ontwikkelen.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  14. #29
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Volgens mij hebben we hier te maken met een star maze in de frequentie van de hypocampus. Het lijkt meer op het voeden van wishful thinking dan op realistisch wetenschappelijk werk.
    Kenmerken vergelijkbaar tot de aarde geven nog geen gemeen goed.
    Beter het leven op andere planeten of op manen dat het we het niet vinden.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    mokros zijn aliens