1. #106
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    die zeldzame momenten dat je er bent, laten telkens een diepgaande afdruk achter alsof je nooit weg bent geweest.

    dat ene moment waarin je mijn dorst lest met je waardevolle aandacht schenkt mij de nodige kracht en moed om maandenlang te overleven

    immers, al ben je er niet, je bent ten slot niet uit mijn verbeelding weg te slaan, ik sluit de ogen en vaar met jou mee naar verre oorden

    Ik beleef jou op mijn manier, de manier die gestuurd wordt door mijn honger en dorst naar jouw aanwezigheid, al is het voor even

    De ogen gaan nu weer dicht, en ik zet mijn vaart genietend voort.... Zonder jouw weten, wel met de mijne.... Mijn geheim die ik nooit met jou mag delen.... Verboden vrucht.... Ik ben een zondaar
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  2. #107
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    die zeldzame momenten dat je er bent, laten telkens een diepgaande afdruk achter alsof je nooit weg bent geweest.

    dat ene moment waarin je mijn dorst lest met je waardevolle aandacht schenkt mij de nodige kracht en moed om maandenlang te overleven

    immers, al ben je er niet, je bent ten slot niet uit mijn verbeelding weg te slaan, ik sluit de ogen en vaar met jou mee naar verre oorden

    Ik beleef jou op mijn manier, de manier die gestuurd wordt door mijn honger en dorst naar jouw aanwezigheid, al is het voor even

    De ogen gaan nu weer dicht, en ik zet mijn vaart genietend voort.... Zonder jouw weten, wel met de mijne.... Mijn geheim die ik nooit met jou mag delen.... Verboden vrucht.... Ik ben een zondaar
    Ze zeggen "verboden vruchten smaken het zoetst" maar wat weten zij van verboden vruchten als ze er nog nooit eentje geproefd hebben? De smaak blijft lang je smaakpapillen verwennen en het hart blijft verlangen naar meer. Nu aanschouw ik je kloppend hart in je borstkas, vurig rood zoals de overrijpe roos die Romeo aan Julia gaf.
    Ik aanschouw het hart, ondergedompeld in het bloed der verlangens,
    Verlangens die Majnun tot waanzin dreven en die koning Shahriaar dwongen om te moorden. Gek als hij werd door het bedrog..ze zeggen liefde maakt blind maar in zijn geval was het bedrog dat hem verblindde.
    We weten allemaal hoe het verhaal eindigt,
    Hoe een man de liefde stapsgewijs leert kennen en appreciëren.
    En wat weet ik van liefde als ik stapsgewijs heb geleerd deze te verafschuwen? De schoonheid ervan is mettertijd vervaagt evenzeer als de kleur ervan, een rode roos, die te lang in de zon heeft gelegen, uitgedroogd door gebrek aan water en....vooral liefde.
    Don't fall in love with words.

  3. #108
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Ze zeggen "verboden vruchten smaken het zoetst" maar wat weten zij van verboden vruchten als ze er nog nooit eentje geproefd hebben? De smaak blijft lang je smaakpapillen verwennen en het hart blijft verlangen naar meer. Nu aanschouw ik je kloppend hart in je borstkas, vurig rood zoals de overrijpe roos die Romeo aan Julia gaf.
    Ik aanschouw het hart, ondergedompeld in het bloed der verlangens,
    Verlangens die Majnun tot waanzin dreven en die koning Shahriaar dwongen om te moorden. Gek als hij werd door het bedrog..ze zeggen liefde maakt blind maar in zijn geval was het bedrog dat hem verblindde.
    We weten allemaal hoe het verhaal eindigt,
    Hoe een man de liefde stapsgewijs leert kennen en appreciëren.
    En wat weet ik van liefde als ik stapsgewijs heb geleerd deze te verafschuwen? De schoonheid ervan is mettertijd vervaagt evenzeer als de kleur ervan, een rode roos, die te lang in de zon heeft gelegen, uitgedroogd door gebrek aan water en....vooral liefde.


    Wellicht smaakt het verboden vrucht helemaal nergens naar. En wellicht overtreft het alle smaken die een mens gefantaseerd kan hebben.

    "De weg naar het verboden vrucht" smaakt het zoetste. Het verbodene en het onbereikbare hebben magische aantrekkingskrachten. Daar zit het genot in, in de weg ernaar. Hoe meer tegenkracht en obstakels hoe extremer het genot wordt. Tot het moment dat de obstakels niet meer voelbaar zijn, dan zakt de spanning er volledig vanaf en verdwijnt het magische in een kleurloos rook zonder enig betekenis.

    Het verborgene en het mysterieuze zorgen voor genot, zolang zij bedekt blijft met de mantel van mysterie is het bereiken van hoge sferen telkens weer een "feit"

    Het is net een uitgeklede en een bedekte vrouw, de eerste is alles behalve spannend, de tweede is een en al spanning, je creëert onbewust in je mind een beeld dat bepaald wordt door de signaal die vanuit je eigen verlang gestuurd wordt naar jouw hersenen en geniet daarvan, dat is op dat moment jouw waarheid en niemand kan het jou afpakken en geen een ziel mag het wagen het jou af te pakken. Zelfs als de mysterie zelf jou wakker probeert te schudden uit je droom, blijf je stellig "sssssht jij, jij bent zoals ik je droom, spreek me niet tegen, dat is mijn waarheid"

    Het onbereikbare is namelijk NOOiT geproefd, vandaar die zoetste smaak. Als het geproefd is, is het niet meer onbereikbaar.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  4. #109
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    zondag
    de dag waar het DENKEN over het leven centraal staat
    hetzij in de vorm van een adembenemende wandeling
    hetzij vanuit je kamer, onder genot van hot chocola, starend vanuit het raam naar de tranende bomen die uitgekleed zijn door de herfst

    de dag dat je het even niet weet en heen en weer wandelt in het huis zoekend zich afvragend waar te beginnen zonder te enig benul te hebben van wat je nou daadwerkelijk wil gaan doen.
    de tijd tikt door, de dag vliegt jouw neus voorbij, het begint al donder te worden, maar de voldoening die zondag met zich mee moet brengen ben je nog niet echt aan het proeven.
    de dag dat je je kastje of kastjes een beurtje geeft, hetzij een uitgebreid beurt, hetzij een vluggertje, en soms kom je aan geen van beide toe, je neemt alleen een poging tot een beurtje en voor je het weet hoor een stemmetje in jezelf denken LAAT MAAR, IS GOED ZO.

    WEET JE WAT? IK GA SCHRIJVEN denk je dan. het duurt even voordat je de pen kan vinden, een schrijfblok heb je al gauw gevonden, want je hebt er een paar overal in je kamer slingeren.
    je klapt de schrijfblok open, voordat je met schrijven begint komen je mooie ogen in contact met van alles wat je ooit eerder geschreven hebt. je begint te lezen, je glimlacht, je lacht, je gniffelt. je komt zelfs pagina's tegen waar niks is geschreven behalve een zinnetje, en soms maar een woordje (haar naam bv). inmiddels ben je vergeten dat je de schrijfblok had gepakt om te schrijven, uiteindelijk heeft het schrijven plaats gemaakt voor het lezen. nu en dan vraag je je af WAJEW HEB IK DIT GESCHREVEN? je lacht. soms raak je zelfs verlegen van wat je leest, te erotisch voor een schrift dat rondslingert, schaamteloos, wel vurig.

    zondag, de dag dat indien alles mislukt, jezelf ziet belanden in deze site, en als een gekke exact zoals ik nu doe onzin schrijven en delen met dorstige leden, dorstig naar figuurlijke bevochtiging zodat ze tot leven gewekt worden.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  5. #110
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    zondag
    de dag waar het DENKEN over het leven centraal staat
    hetzij in de vorm van een adembenemende wandeling
    hetzij vanuit je kamer, onder genot van hot chocola, starend vanuit het raam naar de tranende bomen die uitgekleed zijn door de herfst

    de dag dat je het even niet weet en heen en weer wandelt in het huis zoekend zich afvragend waar te beginnen zonder te enig benul te hebben van wat je nou daadwerkelijk wil gaan doen.
    de tijd tikt door, de dag vliegt jouw neus voorbij, het begint al donder te worden, maar de voldoening die zondag met zich mee moet brengen ben je nog niet echt aan het proeven.
    de dag dat je je kastje of kastjes een beurtje geeft, hetzij een uitgebreid beurt, hetzij een vluggertje, en soms kom je aan geen van beide toe, je neemt alleen een poging tot een beurtje en voor je het weet hoor een stemmetje in jezelf denken LAAT MAAR, IS GOED ZO.

    WEET JE WAT? IK GA SCHRIJVEN denk je dan. het duurt even voordat je de pen kan vinden, een schrijfblok heb je al gauw gevonden, want je hebt er een paar overal in je kamer slingeren.
    je klapt de schrijfblok open, voordat je met schrijven begint komen je mooie ogen in contact met van alles wat je ooit eerder geschreven hebt. je begint te lezen, je glimlacht, je lacht, je gniffelt. je komt zelfs pagina's tegen waar niks is geschreven behalve een zinnetje, en soms maar een woordje (haar naam bv). inmiddels ben je vergeten dat je de schrijfblok had gepakt om te schrijven, uiteindelijk heeft het schrijven plaats gemaakt voor het lezen. nu en dan vraag je je af WAJEW HEB IK DIT GESCHREVEN? je lacht. soms raak je zelfs verlegen van wat je leest, te erotisch voor een schrift dat rondslingert, schaamteloos, wel vurig.

    zondag, de dag dat indien alles mislukt, jezelf ziet belanden in deze site, en als een gekke exact zoals ik nu doe onzin schrijven en delen met dorstige leden, dorstig naar figuurlijke bevochtiging zodat ze tot leven gewekt worden.
    Je hebt zonet mijn zondag tot nu toe perfect beschreven!
    Ik luister naar de regen die tegen het raamt tikt om vervolgens in tranen langs het glas naar beneden te glijden, tergend traag alsof de druppel regen zolang mogelijk het contact met het glas wenst te behouden, omdat de druppel weet dat eens hij op de grond belandt, er niks meer van hem overblijft.
    Het lijkt ons leven wel in vogelvlucht, als wij iets willen, klampen we ons er aan vast alsof ons leven ervan afhangt, schrik om los te laten, het lot dat ons te wachten staat en dat niets aan verbeelding overla
    Het regent, en ik staar nog steeds naar buiten,de kortste dag, de langst nacht vandaag van het jaar. De avond valt, het begint te schemeren in de kamer, mijn ogen wennen aan het licht van mijn laptop, ik heb geen zin om het licht aan te doen, Ik heb eigenlijk nergens zin in, enkel het typen van letters, het verwoorden van mijn gevoelens die tot leven worden gewekt door je lezend oog.
    Misschien is dit vandaag mijn taak: het bezielen van woorden en het tot leven wekken van gevoelens, diepe en intense gevoelens die enkel sommige kunnen lezen.
    Sommige waaronder jij.
    Don't fall in love with words.

  6. #111
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Je hebt zonet mijn zondag tot nu toe perfect beschreven!
    Ik luister naar de regen die tegen het raamt tikt om vervolgens in tranen langs het glas naar beneden te glijden, tergend traag alsof de druppel regen zolang mogelijk het contact met het glas wenst te behouden, omdat de druppel weet dat eens hij op de grond belandt, er niks meer van hem overblijft.
    Het lijkt ons leven wel in vogelvlucht, als wij iets willen, klampen we ons er aan vast alsof ons leven ervan afhangt, schrik om los te laten, het lot dat ons te wachten staat en dat niets aan verbeelding overla
    Het regent, en ik staar nog steeds naar buiten,de kortste dag, de langst nacht vandaag van het jaar. De avond valt, het begint te schemeren in de kamer, mijn ogen wennen aan het licht van mijn laptop, ik heb geen zin om het licht aan te doen, Ik heb eigenlijk nergens zin in, enkel het typen van letters, het verwoorden van mijn gevoelens die tot leven worden gewekt door je lezend oog.
    Misschien is dit vandaag mijn taak: het bezielen van woorden en het tot leven wekken van gevoelens, diepe en intense gevoelens die enkel sommige kunnen lezen.
    Sommige waaronder jij.
    Jouw woorden kan ik niet lezen, althans IK LEES ZE NIET. Voor het lezen hou je de ogen open en laat je ze glijden over de woorden. Als jij schrijft gaan mijn ogen dicht en open ik mijn hart, ik creëer volledige focus, en laat ik mijn hart liefde bedrijven met jouw woorden. Ik smelt samen met jouw woorden tot EEN GEHEEL. Jouw woorden voel/proef/beleef ik. Maar dat is gelukkig geen nieuws voor jou.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  7. #112
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Soms.... heel soms, wil je niks anders dan sprakeloos raken ... en wil je graag niks anders dan diep gaan met haar .... zwijgend praten op een manier die alleen jullie beide begrijpen en vooral voelen ...
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  8. #113
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Soms.... heel soms, wil je niks anders dan sprakeloos raken ... en wil je graag niks anders dan diep gaan met haar .... zwijgend praten op een manier die alleen jullie beide begrijpen en vooral voelen ...
    De stilte omvat een zwijgzaam gesprek tussen ons, De stilte omvat een verhaal met onzichtbare letters. Enkele ogen zijn in staat om dat verhaal te ontcijferen. Een verhaal dat ons meeneemt naar een diepere betekenis van het leven, dieper naar de bodem van het bestaan, daar waar alles mee begon.
    Je moet het inderdaad kunnen voelen en dat kan enkel als je op dezelfde golflengte zit. Ik ben er zeker van dat jij op dezelfde frequentie zit.
    Don't fall in love with words.

  9. #114
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    De stilte omvat een zwijgzaam gesprek tussen ons, De stilte omvat een verhaal met onzichtbare letters. Enkele ogen zijn in staat om dat verhaal te ontcijferen. Een verhaal dat ons meeneemt naar een diepere betekenis van het leven, dieper naar de bodem van het bestaan, daar waar alles mee begon.
    Je moet het inderdaad kunnen voelen en dat kan enkel als je op dezelfde golflengte zit. Ik ben er zeker van dat jij op dezelfde frequentie zit.
    Jij bent er nauwelijks, maar ik voer zovaak stilte gesprekken met jou.
    Je bent er zelden, maar mijn hart voelt jou elke dag weer.
    De diepte die we samen ooit bereikt hebben, het genot daarvan proef ik elke keer weer.
    De bijzondere momenten in het leven laten bijzondere sporen achter, die eeuwig voelbaar blijven.
    Ik klets zivaak zwijgend met jou, alles is hoorbaar, geluidsloos maar intens voelbaar.
    Iedere x als ik het gevoel krijg dat ik niet DIEPER kan gaan met jou, verras je me weer met hoe DIEP je me krijgt.
    Alleen jij en ik snappen ons eigen stilte en ons eigen zwijgen.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  10. #115
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Wat voor de één een schat is,
    is voor de ander afval.
    Wat voor de één een droom is,
    is voor de ander een nachtmerrie.
    Don't fall in love with words.

  11. #116
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Soul

    De fascinatie voor de ziel is een enorm genot in al zijn vormen.
    Een ziel penetreer je van buiten naar binnen toe, alleen dan leer je de ziel beter kennen. Door het zachtjes binnen te dringen, te stoppen, tijd nemen om te ontdekken en rond te kijken, te tasten en te proeven, en tot slot te laten beoordelen door je smaak- en geurzin. Stap voor stap. En vergeet daarbij vooral niet te genieten van iedere stap die je dichter bij de kern brengt. Alleen zo zal de ware aard van de ziel zich aan jou openbaren.
    Don't fall in love with words.

  12. #117
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    De fascinatie voor de ziel is een enorm genot in al zijn vormen.
    Een ziel penetreer je van buiten naar binnen toe, alleen dan leer je de ziel beter kennen. Door het zachtjes binnen te dringen, te stoppen, tijd nemen om te ontdekken en rond te kijken, te tasten en te proeven, en tot slot te laten beoordelen door je smaak- en geurzin. Stap voor stap. En vergeet daarbij vooral niet te genieten van iedere stap die je dichter bij de kern brengt. Alleen zo zal de ware aard van de ziel zich aan jou openbaren.
    Het moment dat de woorden mij fysiek raken.
    Het moment dat een beschrijving mij letterlijk betast.
    Het moment dat het lezen mij een orgasme bezorgt.
    Het moment dat elke letter mij naar hogere sferen brengt en mijn ziel bij de laatste letters het hoogtepunt bereikt.

    Dit moment dus.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  13. #118
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Dank je wel, alweer, voor het ultieme genot, zoals geen andere dat kan bezorgen.
    Jouw eeuwig bewonderaar
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  14. #119
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Dank je wel, alweer, voor het ultieme genot, zoals geen andere dat kan bezorgen.
    Jouw eeuwig bewonderaar
    Graag gedaan
    Welkom back
    Don't fall in love with words.

  15. #120
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Het moment dat de woorden mij fysiek raken.
    Het moment dat een beschrijving mij letterlijk betast.
    Het moment dat het lezen mij een orgasme bezorgt.
    Het moment dat elke letter mij naar hogere sferen brengt en mijn ziel bij de laatste letters het hoogtepunt bereikt.

    Dit moment dus.
    Jij begrijpt de kern van de zaak en bent het bewijs dat mijn woorden juist worden begrepen maar vooral juist worden aangevoeld.
    Wanneer je woorden als daden gaat aanvoelen zonder dat iemand je met een vinger heeft geraakt, dan zijn die woorden goed aangekomen.
    Don't fall in love with words.