1. #91
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Ooit heb ik de eer gekregen te mogen verdwalen in de woorden-tuin van de beste woorden kunstenaar, inmiddels beheers ik de kunst voor 10% van haar kunnen, alle lof aan haar.

    Ik duik graag met jou in de diepste woorden-zee en verdrink me graag erin, en gebruik plezierig jouw woorden als mijn zuurstof onder het water
    Ik hoop dat je een goeie duikerspak hebt dan, en vergeet toch meer niet om een exttra zuurstoffles mee te nemen uiteindelijk is alles begrensd
    Don't fall in love with words.

  2. #92
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Ik hoop dat je een goeie duikerspak hebt dan, en vergeet toch meer niet om een exttra zuurstoffles mee te nemen uiteindelijk is alles begrensd
    aan alles komt een einde
    Niet verkeerd om de verrukkelijke diepgaande en diepzinnige woorden van een kunstenares als laatste te laten glijden over mijn tong
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  3. #93
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Donkere golven

    Hier sta ik dan, moederziel alleen op het strand van mijn leven. Ik wil zover mogelijk kunnen kijken tot waar mijn zicht kan reiken. Wat ik echter zie zijn slechts donkere golven die mijn voeten overspoelen. Golven die doorheen de tijd al mijn geluk hebben opgeslokt. Ze lijken me mee te willen trekken, weg uit het universum van leegte, om me vervolgens te doen verdrinken in de geschiedenis van mijn bestaan, zodat ik naar mijzelf kan kijken en kan zien hoe ik de zwarte inkt uit mijn pen in het blauwe heldere water liet leeglopen. Wat ben ik nu: de held of het slachtoffer? Vertel het mij want ik leef terwijl de dood in mijn aderen stroomt. Ik voel me als een vogel die zo ver naar de zon vliegt totdat zij in as verandert.

    Hier sta ik dan mijn leven onder de loep nemend om te ontdekken hoe donker het was. Ik heb het gif van verdriet en pijn geproefd. Als het kon, had ik iedere ziel het tegengif van geluk en heling gegeven.

    Hier sta ik dan, mezelf afvragend of ik ooit de overkant zal bereiken, of ik ooit zal leren hoe ik in deze donkere golven moet zwemmen om de verlichte haven te bereiken.

    Hier sta ik dan, dromend van het daglicht van de zon die opkomt om me weer tot leven te wekken. Ik weet immers dat het leven net zoals eb en vloed is, het ene moment brengen ze geluk en vreugde, het andere moment pijn en kwelling.

    Hier sta ik dan, maar niet voor altijd.
    Don't fall in love with words.

  4. #94
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Hier sta ik dan, moederziel alleen op het strand van mijn leven. Ik wil zover mogelijk kunnen kijken tot waar mijn zicht kan reiken. Wat ik echter zie zijn slechts donkere golven die mijn voeten overspoelen. Golven die doorheen de tijd al mijn geluk hebben opgeslokt. Ze lijken me mee te willen trekken, weg uit het universum van leegte, om me vervolgens te doen verdrinken in de geschiedenis van mijn bestaan, zodat ik naar mijzelf kan kijken en kan zien hoe ik de zwarte inkt in het blauwe heldere water laat leeglopen. Wat ben ik nu: de held of het slachtoffer? Vertel het mij want ik leef terwijl de dood in mijn adderen stroomt. Ik voel me als een vogel die zo ver naar de zon vliegt totdat zij in as verandert.

    Hier sta ik dan mijn leven onder de loep nemend om te ontdekken hoe donker het was. Ik heb het gif van verdriet en pijn geproefd. Als het kon, had ik iedere ziel het tegengif van geluk en heling gegeven.

    Hier sta ik dan, mezelf afvragend of ik ooit de overkant zal bereiken, of ik ooit zal leren hoe ik in deze donkere golven moet zwemmen om de verlichte haven te bereiken.

    Hier sta ik dan, dromend van het daglicht van de zon die opkomt om me weer tot leven te wekken. Ik weet immers dat het leven net zoals eb en vloed is, het ene moment brengen ze geluk en vreugde, het andere moment pijn en kwelling.

    Hier sta ik dan, maar niet voor altijd.
    eerlijk waar: indrukwekkend

    Het is echt fascinerend geschreven

    Je hebt zovaak jouw schrijfkunst laten zien, maar het ene overtreft het andere. Ondanks de pijn die het verhaal in zich draagt is het een genot om te lezen. Het is een kunst een een pijn zodanig te beschrijven dat de lezer geniet tijdens het lezen. En ik geloof dat zelfs de schrijver achteraf bij het bewonderen van haar kunst ervan gaat genieten. Een pijn die genot in zich draagt.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  5. #95
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    eerlijk waar: indrukwekkend

    Het is echt fascinerend geschreven

    Je hebt zovaak jouw schrijfkunst laten zien, maar het ene overtreft het andere. Ondanks de pijn die het verhaal in zich draagt is het een genot om te lezen. Het is een kunst een een pijn zodanig te beschrijven dat de lezer geniet tijdens het lezen. En ik geloof dat zelfs de schrijver achteraf bij het bewonderen van haar kunst ervan gaat genieten. Een pijn die genot in zich draagt.
    Bedankt voor je unieke reactie en de manier waarop jij naar mijn schrijfsels kijkt, maakt dat ik de pen nog even in mijn hand vasthou.
    Veel leesplezier
    Don't fall in love with words.

  6. #96
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Ik voel me als een plant die in het verleden niet genoeg aandacht, liefde en water heeft gekregen.
    Een plant die net voldoende werd bevochtigd om in leven te blijven
    maar niet genoeg om volledig open te bloeien en het beste van zichzelf te geven.
    Nu ik de waterkan in eigen handen heb, wil ik het dorstgevoel van toen en nu compenseren.
    Wetende dat een plant die teveel water krijgt na een periode van lange droogte, een pijnlijke verdrinkingsdood te wachten staat.
    Don't fall in love with words.

  7. #97
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Bedankt voor je unieke reactie en de manier waarop jij naar mijn schrijfsels kijkt, maakt dat ik de pen nog even in mijn hand vasthou.
    Veel leesplezier
    Jij weet als geen andere hoe graag ik mijn ogen verwen met jouw kunst, en via mijn ogen laat ik het genot verder verspreid worden over mijn hele IK, mijn geest ziel hart lichaam, jouw beschrijvingen zijn zo intens dat ik tijdens het lezen mezelf voel ontwikkelen tot een "EENWORDING" met jouw tekst.
    Jij en de pen zijn de beste koppel die er bestaat, geef die liefde zijn recht voordat de ziel van de pen tot de dood bloeit.
    Ik hou deze topic allang in de gaten, beseffend dat het nu en dan iets onmisbaars te bieden heeft. Dank je wel voor het genot.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  8. #98
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Ik voel me als een plant die in het verleden niet genoeg aandacht, liefde en water heeft gekregen.
    Een plant die net voldoende werd bevochtigd om in leven te blijven
    maar niet genoeg om volledig open te bloeien en het beste van zichzelf te geven.
    Nu ik de waterkan in eigen handen heb, wil ik het dorstgevoel van toen en nu compenseren.
    Wetende dat een plant die teveel water krijgt na een periode van lange droogte, een pijnlijke verdrinkingsdood te wachten staat.
    Wees zuinig met het water.
    Doseren is een levenskunst.
    "Met mate" is het geheim van het leven.
    Geef nooit water als het te zonnig is, want dan gaat de zon een hoop afpakken van de plant.
    Bevochtig de plant als de zon onder is, zo krijgt het de kans om volop het water op te nemen zonder last te hebben van indringers, en zo komt het tot de prachtige bloei als de zon er weer is die haar gaat voorzien van overige behoeften.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  9. #99
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Jij weet als geen andere hoe graag ik mijn ogen verwen met jouw kunst, en via mijn ogen laat ik het genot verder verspreid worden over mijn hele IK, mijn geest ziel hart lichaam, jouw beschrijvingen zijn zo intens dat ik tijdens het lezen mezelf voel ontwikkelen tot een "EENWORDING" met jouw tekst.
    Jij en de pen zijn de beste koppel die er bestaat, geef die liefde zijn recht voordat de ziel van de pen tot de dood bloeit.
    Ik hou deze topic allang in de gaten, beseffend dat het nu en dan iets onmisbaars te bieden heeft. Dank je wel voor het genot.
    Zolang mijn inktpotje gevuld is met inspiratie zal ik de pen sierlijk laten dansen en het papier bevloeien met letters.
    Lezers zoals jij zorgen ervoor dat de inspiratiebron blijft bevoorraad worden zodat de inktpot niet opdroogt.

    Het doet me een plezier dat jij genot beleeft aan het opslorpen van mijn zinnen en woorden.
    Don't fall in love with words.

  10. #100
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Wees zuinig met het water.
    Doseren is een levenskunst.
    "Met mate" is het geheim van het leven.
    Geef nooit water als het te zonnig is, want dan gaat de zon een hoop afpakken van de plant.
    Bevochtig de plant als de zon onder is, zo krijgt het de kans om volop het water op te nemen zonder last te hebben van indringers, en zo komt het tot de prachtige bloei als de zon er weer is die haar gaat voorzien van overige behoeften.
    Jouw schrijfkunst overtreft de mijne. Het doet deugd te lezen dat jij nog steeds je talenten tentoonstelt. Blijf dat doen! Dat was een heerlijk stukje tekst!
    Wat het doseren van water betreft: de lering is een moeilijk pad maar we geraken er wel. Met vallen en opstaan leert een kind uiteindelijk te lopen.
    Don't fall in love with words.

  11. #101
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Zolang mijn inktpotje gevuld is met inspiratie zal ik de pen sierlijk laten dansen en het papier bevloeien met letters.
    Lezers zoals jij zorgen ervoor dat de inspiratiebron blijft bevoorraad worden zodat de inktpot niet opdroogt.

    Het doet me een plezier dat jij genot beleeft aan het opslorpen van mijn zinnen en woorden.
    het leven is geven en nemen. je haalt er uit wat je erin stopt, zolang je maar niet te veel erin stopt, waardoor het adem tekort komt om terug te geven.
    ik zal nooit schuldig zijn aan het opdrogen van jouw pen, als er iets bestaat wat ik al te graag aanvul is het wel jouw pen, ik weet immers dat het mij meer teruggeeft dan ik recht op heb.
    zelfs mijn prive e-mail is verbonden met deze magische topic, die stuurt mij telkens weer jouw kant op, om de inkt aan te vullen.
    ik bevoorraad jou graag, wetend dat jij mij op den duur weer eens in hogere sferen doet geraken.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  12. #102
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Jouw schrijfkunst overtreft de mijne. Het doet deugd te lezen dat jij nog steeds je talenten tentoonstelt. Blijf dat doen! Dat was een heerlijk stukje tekst!
    Wat het doseren van water betreft: de lering is een moeilijk pad maar we geraken er wel. Met vallen en opstaan leert een kind uiteindelijk te lopen.
    ik sta er niet versteld van dat jij mij zo een compliment geeft, ik geniet er dan ook gewoon af, al weet ik dat ik jou nooit never zal overtreffen. ik heb geleerd om een gunst aan te nemen en om er voor te bedanken al is het niet mijn verdienst. bedankt voor jouw compliment.
    nooit zal een mens belast worden met iets dat boven zijn/haar vermogen is, jouw doorzettingsvermogen, jouw geduld, jouw wijsheid zullen jou tenslotte ooit daar brengen waar jij tot je beste bloei komt.
    geduld loont, geduld is er altijd aan jouw zij geweest, en nog steeds is geduld jouw beste gezelschap, wees dus hoopvol.
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  13. #103
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    I like!

  14. #104
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    I like!
    Merci!
    Don't fall in love with words.

  15. #105
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Although we lived under the same roof for 14 years,
    Your absence was an everyday occurrence.
    Your presence a rarity.

    Although we shared the same bed and sheets,
    the other side remained cold and chilly.

    You were always here,
    but at the same time you were never there.

    Living.
    Together.
    Apart.

    Don't fall in love with words.