MVC Lid

Reacties
    267
    24-10-2017

veel water drinken, vermijd (teveel) deegwaren, suikers , fris. wandelen na maghreb..
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

MVC Lid

Reacties
    480
    24-04-2017

Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Dank akhi, zal wel aan kalium liggen denk ik dan aangezien ik niet zoveel groente eet en meer op high fat concentreer
    Moet er bij zeggen, dat mocht je al lichamelijke klachten of ziekte(chronisch?) voordat je vast, zowel in de ramadan als daarbuiten, altijd je huisarts raadplegen.
    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Aaah helemaaal top ik ga het doornemen! Baraka Allah oe fiek
    Ook aan jou wil ik zeggen, dat mocht je al lichamelijke klachten of ziekte(chronisch?) voordat je vast, zowel in de ramadan als daarbuiten, altijd je huisarts raadplegen.
    Wa fhiki.
    time is time

Complete yourself...

Reacties
    20.320
    23-11-2010

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Moet er bij zeggen, dat mocht je al lichamelijke klachten of ziekte(chronisch?) voordat je vast, zowel in de ramadan als daarbuiten, altijd je huisarts raadplegen.

Ook aan jou wil ik zeggen, dat mocht je al lichamelijke klachten of ziekte(chronisch?) voordat je vast, zowel in de ramadan als daarbuiten, altijd je huisarts raadplegen.
    Wa fhiki.
    Nee ben gezond alhamdoelah maar ik zou eraan denken mocht ik het een ander adviseren.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

MVC Lid

Reacties
    480
    24-04-2017

Nee ben gezond alhamdoelah maar ik zou eraan denken mocht ik het een ander adviseren.
    Gezond zijn is een relatief begrip maar top!
    time is time

Complete yourself...

Reacties
    20.320
    23-11-2010

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Gezond zijn is een relatief begrip maar top!
    Klopt. Bedoelde op de gronden die je opnoemde.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

MVC Lid

Reacties
    480
    24-04-2017

Klopt. Bedoelde op de gronden die je opnoemde.
    Ik begreep je ook al. -haha-
    time is time