1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Niet de lusten?
    Geloof je het zelf?
    Als man kun je een vrouw prima helpen zonder met haar te trouwen en het bed te delen. Dat doen genoeg mensen hier in Nederland.

    Ik vind het niet meer dan een excuus om seks te "mogen" hebben met meerdere vrouwen. Misschien ook omdat vrouwen ongesteld worden en je dan niks met haar mag doen maar hé dan heb je nog 3 andere vrouwen.
    Oke stel nou ja hij wilt haar voor zijn lusten of omdat hij haar hot vind, naar mijn weten als jij trouwt met jouw man dan zul je hem heus niet op de bank houden om je praatmaatje te zijn, dat is toch normaal dat je dan ook van je man wilt houden en betrekking met hem hebt zoals hij dat ook met jou wenst, jouw man zal jou ook gebruiken voor de lusten dat is heus niet anders wanneer een man een 2de, 3de of 4de vrouw neemt, dat is wat wij noemen een huwelijk, als je lusten verafschuwt binnen een huwelijk dan moet je ook niet trouwen he

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Heb je een trauma opgelopen? Of ben je gewoon een heel erg jaloerse vrouw. Je bent niet verplicht om te trouwen met een man die een andere vrouw heeft...chill out
    nope heb geen trauma en waar moet ik precies jaloers op zijn?
    Ik ben zeker niet verplicht om het te accepteren alhoewel andere zeggen dat ze het wel moeten accepteren omwille van ''god''.

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Dus je hebt een probleem met iets wat in de Koran toegestaan is?

    Mensen die iets uit de Koran verwerpen hebben meestal ook andere problemen met zaken uit de Koran, en als je het mij vraagt, deze mensen vertrouw ik persoonlijk niet

    Met andere woorden, ga even bij je zelf na of je echt iets uit de Koran verwerpt of dat het iets anders is waarom jij zo'n moeite hebt met deze regel. Daarnaast is het niet verplicht om te trouwen met een man die er misschien een tweede of andere vrouwen bij wilt. Ik zou zeggen maak die afspraak voordat je gaat trouwen en je hoeft je nergens druk om te maken. Sowieso zijn er heel weinig mannen die 4 vrouwen aankunnen en is er geen mannentekort nu ( dat neem ik aan

    Of het is een persoonlijke issue die te maken heeft met iets wat je persoonlijk hebt meegemaakt of je bent iemand die in werkelijkheid een probleem heeft met islam
    Je hoeft mij ook niet te vertrouwen, heb ik niet gevraagd. Ik heb met niemand maar het liijkt wel of alles voor de man makkelijk en aantrekkelijk is gemaakt en dat de vrouw het maar moet accepteren Omwille van...
    Het gaat er niet om of een man wel of geen 4 vrouwen aan kan maar dat het is TOEGESTAAN! Het is een excuus voor rijke lui die niet genoeg aan 1 vrouw hebben. Die hebben echt geen probleem met 4 vrouwen onderhouden hoor. Kijk maar naar Saoedi Arabië. Die mensen strooien met geld.

    Dit heeft niks met persoonlijk of niet persoonlijk te maken. Ieder weldenkend mens (vrouw) zou dit niet accepteren. Dat een man meerdere vrouwen mag hebben en een vrouw geen meerdere mannen, zegt al genoeg. Namelijk dat vrouwen minder zijn dan mannen en dat er vanuit wordt gegaan dat een vrouw zichzelf en haar gezin niet kan onderhouden.
    Maar geloof me, ik ken vrouwen die meer ''ballen'' hebben dan 3 mannen bij elkaar.

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Die vrouwen zijn er niet veel inderdaad,maar ze zijn er. Je hebt ze zelfs in Nederland. Wat gaat jou dat aan of zij wel of niet met een man getrouwd zijn die meerdere vrouwen heeft?

    Dat bepaalde mannen er MISBRUIK van maken betekent niet dat het slecht is. Dat bepaalde mensen er misbruik van maken dat geloof ik 100%. Maar als je het zegt dat het uberhaupt al iets verkeerd is zeg je dus dat iets wat Allah heeft verordend, slecht is. Weet jij het beter dan Allah? Ik zou als ik jou was je beter verdiepen in de regels met betrekking tot dit onderwerp en niet zomaar lopen schreeuwen dat het iets verkeerds is. Als je dit als iets verkeerds ziet, dan neem je het geloof dus niet serieus.
    Waarschijnlijk maak jij je boos om de mannen in de Golflanden en andere bepaalde achterlijke mensen in achterlijke landen die hier misbruik van maken. Maar het is toegestaan en het staat niet zomaar in de Koran.

    Dat mensen er misbruik van maken heeft niks te maken met de rechtvaardigheid van deze regel. Het zijn toch sowieso vrouwen die ERVOOR KIEZEN? Dus wat is je probleem precies.

    Neem dit even door en laat het tot je inzinken.


    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je hoeft mij ook niet te vertrouwen, heb ik niet gevraagd. Ik heb met niemand maar het liijkt wel of alles voor de man makkelijk en aantrekkelijk is gemaakt en dat de vrouw het maar moet accepteren Omwille van...
    Het gaat er niet om of een man wel of geen 4 vrouwen aan kan maar dat het is TOEGESTAAN! Het is een excuus voor rijke lui die niet genoeg aan 1 vrouw hebben. Die hebben echt geen probleem met 4 vrouwen onderhouden hoor. Kijk maar naar Saoedi Arabië. Die mensen strooien met geld.

    Dit heeft niks met persoonlijk of niet persoonlijk te maken. Ieder weldenkend mens (vrouw) zou dit niet accepteren. Dat een man meerdere vrouwen mag hebben en een vrouw geen meerdere mannen, zegt al genoeg. Namelijk dat vrouwen minder zijn dan mannen en dat er vanuit wordt gegaan dat een vrouw zichzelf en haar gezin niet kan onderhouden.
    Maar geloof me, ik ken vrouwen die meer ''ballen'' hebben dan 3 mannen bij elkaar.

  5. #95
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je hoeft mij ook niet te vertrouwen, heb ik niet gevraagd. Ik heb met niemand maar het liijkt wel of alles voor de man makkelijk en aantrekkelijk is gemaakt en dat de vrouw het maar moet accepteren Omwille van...
    Het gaat er niet om of een man wel of geen 4 vrouwen aan kan maar dat het is TOEGESTAAN! Het is een excuus voor rijke lui die niet genoeg aan 1 vrouw hebben. Die hebben echt geen probleem met 4 vrouwen onderhouden hoor. Kijk maar naar Saoedi Arabië. Die mensen strooien met geld.

    Dit heeft niks met persoonlijk of niet persoonlijk te maken. Ieder weldenkend mens (vrouw) zou dit niet accepteren. Dat een man meerdere vrouwen mag hebben en een vrouw geen meerdere mannen, zegt al genoeg. Namelijk dat vrouwen minder zijn dan mannen en dat er vanuit wordt gegaan dat een vrouw zichzelf en haar gezin niet kan onderhouden.
    Maar geloof me, ik ken vrouwen die meer ''ballen'' hebben dan 3 mannen bij elkaar.
    Dat jij polygamie verafschuwt is jouw goed recht maar ga vrouwen niet beledigen die de voordelen er wel van inzien.

    Man hoort de vrouw te onderhouden binnen de islam. Maakt haar niet minder sterker nog haar rol binnen het gezin is van GROTE waarde zij is de motor van het gezin.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #96
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Nee schat, als er iets ie waar ik kennis van heb, dan is dit het. Ik heb in een kliniek gewerkt waar IVF wordt gedaan. Ik weet alles over bevruchting, erfelijkheid, zwamgerschap en bevalling. Daarnaast heb ik meegedaan aan onderzoeken naar medicijnen.
    Je hebt zelf geen idee hoe wetenschap werkt en wanneer je een onderzoek serieus kan nemen.

    Het is prima dat mannen 4 vrouwen mogen en vrouwen niet. Maar kom niet met bullshit ‘onderzoeken’ dingen goedpraten.
    heb je de link bekeken die si.Lgdr heeft geplaatst?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    1.043
    13-04-2014

    @Sarah-Sa; al heb je kennis opgedaan tijdens je studie/stage. Er bestaat ook zoiets als ontwikkelingen in de wetenschap. En je kunt sowieso nooit alle kennis hebben van alle wetenschappelijke onderzoeken/feiten. Ook al is het je eigen vakgebied. Dus niet te snel roepen, dat iets niet klopt.

    @gekke-meid; wat is jouw geloof?

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    nope heb geen trauma en waar moet ik precies jaloers op zijn?
    Ik ben zeker niet verplicht om het te accepteren alhoewel andere zeggen dat ze het wel moeten accepteren omwille van ''god''.
    ' god' ?

    De aap komt langzaam uit de mouw

    Ben je christelijk

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Die vrouwen zijn er niet veel inderdaad,maar ze zijn er. Je hebt ze zelfs in Nederland. Wat gaat jou dat aan of zij wel of niet met een man getrouwd zijn die meerdere vrouwen heeft?

    Dat bepaalde mannen er MISBRUIK van maken betekent niet dat het slecht is. Dat bepaalde mensen er misbruik van maken dat geloof ik 100%. Maar als je het zegt dat het uberhaupt al iets verkeerd is zeg je dus dat iets wat Allah heeft verordend, slecht is. Weet jij het beter dan Allah? Ik zou als ik jou was je beter verdiepen in de regels met betrekking tot dit onderwerp en niet zomaar lopen schreeuwen dat het iets verkeerds is. Als je dit als iets verkeerds ziet, dan neem je het geloof dus niet serieus.
    Waarschijnlijk maak jij je boos om de mannen in de Golflanden en andere bepaalde achterlijke mensen in achterlijke landen die hier misbruik van maken. Maar het is toegestaan en het staat niet zomaar in de Koran.

    Dat mensen er misbruik van maken heeft niks te maken met de rechtvaardigheid van deze regel. Het zijn toch sowieso vrouwen die ERVOOR KIEZEN? Dus wat is je probleem precies.

    Neem dit even door en laat het tot je inzinken.

    Wat gaat het mij aan?
    Vraag je ook aan een rechter die iemand gedwongen laat opnemen, wat gaat het jou aan of die persoon iemand gaat vermoorden?
    Ik geef mijn mening. IK VIND het niet kunnen. IK vind het NIET gezond. Natuurlijk vindt jij het wel kunnen want voor jou komt het goed uit. Ik weet zeker dat vrouwen die het zogenaamd accepteren, diep van binnen heel wat anders voelen en denken.

    Ga je nou ook zeggen dat je ook gerust met een 6 jarig meisje mag trouwen als MAN?

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dat jij polygamie verafschuwt is jouw goed recht maar ga vrouwen niet beledigen die de voordelen er wel van inzien.

    Man hoort de vrouw te onderhouden binnen de islam. Maakt haar niet minder sterker nog haar rol binnen het gezin is van GROTE waarde zij is de motor van het gezin.
    Iedere weldenkende vrouw zou het verafschuwen, diep van binnen. Zoals dat ieder weldenkend mens verkrachting of mishandeling zal verafschuwen. Voor de duidelijkheid, ik vergelijk die 3 niet met elkaar!

  11. #101
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Wat gaat het mij aan?
    Vraag je ook aan een rechter die iemand gedwongen laat opnemen, wat gaat het jou aan of die persoon iemand gaat vermoorden?
    Ik geef mijn mening. IK VIND het niet kunnen. IK vind het NIET gezond. Natuurlijk vindt jij het wel kunnen want voor jou komt het goed uit. Ik weet zeker dat vrouwen die het zogenaamd accepteren, diep van binnen heel wat anders voelen en denken.


    Ga je nou ook zeggen dat je ook gerust met een 6 jarig meisje mag trouwen als MAN?
    Je laat me lachen!

    Het is alsof ik zou zeggen:
    "Ik weet zeker dat vrouwen die tegen zijn puur uit onzekerheid & jaloezie".

    Meid niemand verplicht jou jou iets laat anderen in hun waarde.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    ' god' ?

    De aap komt langzaam uit de mouw

    Ben je christelijk
    jongen, wat boeit jou het wat ik geloof of ben?
    Je kan toch gewoon een discussie voeren zonder dat je dat allemaal weet?

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Je laat me lachen!

    Het is alsof ik zou zeggen:
    "Ik weet zeker dat vrouwen die tegen zijn puur uit onzekerheid & jaloezie".

    Meid niemand verplicht jou jou iets laat anderen in hun waarde.
    Welke waarde?
    Hé het zal me potten al ben je 50e vrouw. Waar het omgaat is dat hier wordt beweerd dat het ''gezond'' is maar da is het zeker niet!

  14. #104
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Iedere weldenkende vrouw zou het verafschuwen, diep van binnen. Zoals dat ieder weldenkend mens verkrachting of mishandeling zal verafschuwen. Voor de duidelijkheid, ik vergelijk die 3 niet met elkaar!
    Je vergelijkt hier appels met peren.
    Verkrachting of mishandeling kun je totaal niet vergelijken met polygamy. Jij denkt dat je "weldenkend" bent:

    weldenkend
    die in staat is redelijk na te denken



    Je reageert uit emoties. Ben je toevallig ingerolen voor een ander exemplaar? Jij hebt issues met polygamy de vrouwen die kiezen voor deze levenstijl hoor je niet klagen hier.


    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #105
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Welke waarde?
    Hé het zal me potten al ben je 50e vrouw. Waar het omgaat is dat hier wordt beweerd dat het ''gezond'' is maar da is het zeker niet!

    Ja jij bent goed bezig
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna