1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Volgens mij begrijp je niet wat haraam wordt verklaard. Waar beweer ik dat je niet in een huis mag worden begraven? We hebben het over bouwwerken over begraafplekken plaatsen.

    ) Sahih Muslim Book 004, Number 2116
    Sahih Muslim Chapter 200: IT IS FORBIDDEN TO PLASTER THE GRAVE OR CONSTRUCTING ANYTHING OVER IT Book 004, Number 2116 Jabir said: Allah's Messenger (may peace be upon him) forbade that the graves should be plastered or they be used as sitting places (for the people), or a building should be built over them.
    Dat gaat over het bouwen op de graf Zelf, dat mag niet, zoals het lopen erop ook niet mag.

    Niet over een huis of gebouw of koepel eromheen/overheen bouwen , i.e. zolang het niet op de graf zelf is.

    Dat is hoe de fuqahaa en shurraah dat hebben uitgelegd.

  2. #77
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Deze vrouw heeft echt snel hulp nodig , wallaah al-'adheem , ik zweer het.

    Heeft zij geen familie of vrienden , die haar kunnen helpen????

    Iemand?

    Of heeft iemand op dit forum een psychology achtergrond die haar kan adviseren?

    Deze takfiri vrouw lijdt aan extreme hallucinaties.

    Ze moet snel weg van haar donkere zolder en wat frisse lucht nemen.

    Ya munafik!

    Moge Allah aza wa jall jullie geven wat jullie verdienen, jij stinkdier! Alleen dieren praten zo, ik heb bewijzen geplaatst van jullie leugens. Jij vertelt alleen maar verhaaltjes, zoals dwazen dat doen, verwijfde man dat je bent, je doet alleen maar blèren. Geen bewijs heb je, helemaal niks.

    Je moet niet reageren op mij als je alleen maar verhaaltjes kan vertellen.

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Laat je niet gek maken sis door deze graven aanbidder.

    Nooit zal ik hen nog een kans geven, NOOIT. Hij heeft nu echt bewezen een munafik te zijn, en ook toen hij zware valse beschuldigingen aan het adres van moslims op zijn topic liet staan.

    Hij en mistermaster flirten zelf en praten erg vies tegen mij en over mij. Ik doe dat nooit bij hen, ze liegen omdat ze Allahniet vrezen en mensen proberen te misleiden. Durani heeft zelfs een topoc verwijderd waarin hij echt hele vieze gedachten over mij had. Deze gedachte zijn bij hem uit het niets ontstaan, ik heb hier nog nooit iemand verleid laat staan dat ik achter een munafik een stinkdier zou gaan. Ik denk heel slecht over ze en ik haat ze omwille van Allah. Durani is zelfs erg verwijfd hoe hij hier verhaaltjes zit te zerzinnen over anderen wanneer hij geen kant meer op kan, onmannelijk en hypocriet. Hij denkt fout.

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Het zijn inderdaad 2 shayateen.

    MISTERMASTER verbergt zijn kufr niet en durani is al door de mand gevallen want alle leden boycotten hem.
    Welke kufr hopeloze drol?
    Dat ik niet zionistische paleispriesters aanbidt zoals jij dat doet?

  5. #80
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Nooit zal ik hen nog een kans geven, NOOIT. Hij heeft nu echt bewezen een munafik te zijn, en ook toen hij zware valse beschuldigingen aan het adres van moslims op zijn topic liet staan.

    Hij en mistermaster flirten zelf en praten erg vies tegen mij en over mij. Ik doe dat nooit bij hen, ze liegen omdat ze Allahniet vrezen en mensen proberen te misleiden. Durani heeft zelfs een topoc verwijderd waarin hij echt hele vieze gedachten over mij had. Deze gedachte zijn bij hem uit het niets ontstaan, ik heb hier nog nooit iemand verleid laat staan dat ik achter een munafik een stinkdier zou gaan. Ik denk heel slecht over ze en ik haat ze omwille van Allah. Durani is zelfs erg verwijfd hoe hij hier verhaaltjes zit te zerzinnen over anderen wanneer hij geen kant meer op kan, onmannelijk en hypocriet. Hij denkt fout.
    Ga een leven zoeken hopeloos eerloze drol.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Wij proberen een ilmi discussie te houden, deze turkse soap serie drama gevallen komen met hun liefdes verdriet, hallucinaties en dramas naar ons.

    Ik heb niks met die takfiri heks te maken , wallaah al-'adheem.

    Ze hallucineert weer en fantaseert dat Ik achter haar aanzit met andere accounts.

    Wie denk je dat Je bent???

    Layla van Arabia ?? Hahaha

    Je bent niks , Je bent niet special. Ik vlucht van jou takfiri soort. Niemand wilt je! STOP met plakken en hallucineren.

    Ik heb 1 account hier - 1 , niet meer. Allaah is getuige.

    Ga weg en neem je dramas met je mee.

    Dayummm lolll

    Wat een plakkerd.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Volgens mij begrijp je niet wat haraam wordt verklaard. Waar beweer ik dat je niet in een huis mag worden begraven? We hebben het over bouwwerken over begraafplekken plaatsen.

    ) Sahih Muslim Book 004, Number 2116
    Sahih Muslim Chapter 200: IT IS FORBIDDEN TO PLASTER THE GRAVE OR CONSTRUCTING ANYTHING OVER IT Book 004, Number 2116 Jabir said: Allah's Messenger (may peace be upon him) forbade that the graves should be plastered or they be used as sitting places (for the people), or a building should be built over them.
    Dat is ook verkeerd vertaald.

    Meer vanavond inshaAllah , terug naar werk

  8. #83
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Het zijn inderdaad 2 shayateen.

    MISTERMASTER verbergt zijn kufr niet en durani is al door de mand gevallen want alle leden boycotten hem.
    Lees zijn laatste reactie aub. Die man probeert er liefdesdrama van te maken, waar hij op hoopt. Hij praat altijd over liefde en vieze dingen. Terwijl ik het daar nergens over heb. Het gaat me om zijn leugens die hij hier verspreid en de kufr en shirk waar hij naar uitnodigt. Hij praat steeds over hele andere dingen, die man is met hele vieze dingen bezig achter de schermen zo te zien.

    Dit is nu mijn laatste reactie in deze topic.

  9. #84
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Hij is zo voorspelbaar altijd. Blijf tegen hem waarschuwen zodat hij anderen niet naar ongeloof kan uitnodigen.
    In chaa Allah. Maar nu met de ramadan weer even rustig aan doen in chaa Allah.

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Het zijn altijd alleen maar heksen van de telefi paleispriesters sekte die naar aandacht en fitan snakken

    Vrome kuize moslima's van Ahlul Sunnah Wa'l Jamaa'ah zie je nooit en hoor je ook nooit lol
    Altijd dezelfde telefi gespuis die je ziet en hoort.

  11. #86
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Beste Kaihan jan, je doet nu zelf takfier op haar door haar een 'heks' te noemen.
    Hypocriete telefi slang, je telefi zuster sheikha fitna suhayla is miljoenen maal erger met haar woordkeuze maar daarover horen we jou nooit

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Geefgroen. Bekijk reactie
    Gravenaanbidders zijn geen moslim.
    Klopt en telefi paleispriesters aanbidders helemaal niet!

  13. #88
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Klopt en telefi paleispriesters aanbidders helemaal niet!
    Wie aanbidt er geleerden en hoe gaat dat eigenlijk, het aanbidden van geleerden? Leg eens uit

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #89
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Wat een fitna site en vooral dit hoekje ..dat mensen deze onzin geloven zeg dat geloof ik niet

  15. #90
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Persoonlijk lees ik hier nooit wat en raad iedereen dat aan ook niet te doen