1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.803
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Het schokkende verhaal van een negenjarig slachtoffer van verkrachting (video)

    Het meisje werd lange tijd seksueel misbruikt door haar buurman die uit hetzelfde bord als haar ouders at.



    Ze is amper negen jaar oud en is het slachtoffer geworden van herhaalde verkrachtingen gepleegd door een buurman van in de zestig, momenteel op de vlucht. De feiten deden zich voor in Ain Harrouda, in de regio Casablanca.


    De moeder van het meisje geeft te kennen: "De man was een buur van ons, hij kwam bij ons op bezoek en we aten uit hetzelfde bord. Wij zagen niets negatiefs in hem, hij kwam regelmatig over de vloer en had een dochter in de leeftijd van mijn dochter.

    Mijn dochter was regelmatig bij hun binnen, ik zat vaak buiten op een stoel bij mijn voordeur zonder dat ik wist wat voor afschuwelijks er daar binnen gaande was. De gedachte dat ik zo dichtbij was niet wetende waar hij mee bezig was doet mij heel veel pijn. Mijn dochter die nog zo jong is, net negen jaar en wordt misbruikt door een man waar wij niets achter zochten,

    ik ben ziek en had dit nooit verwacht

    ".

    Het meisje verteld dat ze 1 dirham kreeg als ze deed wat de pedofiel haar opdroeg en dat ze dit nooit tegen iemand mocht vertellen. Op een dag was het meisje plotseling verdwenen en werd er naar haar gezocht door haar moeder en zus. Na lang zoeken werd ze eindelijk gevonden door haar zus die haar vroeg waar ze was, het meisje loog hierover en vertelde na lang aandringen van haar zus de waarheid dat ze bij de buurman was.



    YouTube link

    Videocredit: Lefr360

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Naive ouders binnen Marokkaanse Gemeenschap stijgt boven de 50 procent.
    Vooral de moeders. Even serie Samhini kijken op 2M dus alle kinderen ophiepelen naar buiten.

    Ik stel voor om geen kinderen te baren tot nader order.

    Moeders laten hun kinderen alleen met toeristen spelen. Gastvrijheid.?
    Zoals laatst de Franse pedofiel.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    92
    21-11-2016

    Naam van het meisje aisha?

  4. #4
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    gadverdamme !!! mijn hart..



  5. #5
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    wees altijd alert, nooit je kinderen uit het zicht laten...



  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Troep
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    148
    13-01-2009

    Stenigen is het enige antwoord op zulke levenvernietigers

  8. #8
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    géén woorden voor
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #9
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    onthoofden met een keukenmes
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  10. #10
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Harderwijker Bekijk reactie
    Gaan we weer.In saudi arabie schijnt dit normaal te zijn .Wat is er toch aan de hand met het arabische gedeelte in marokko.Wat ze daar elkaar aandoen.
    Ja want dit gebeurd ook echt alleen maar in Arabisch sprekende gedeeltes...



  11. #11
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Harderwijker Bekijk reactie
    Nouja lees wel iets te vaak dat Arabieren zich hier schuldig aanmaken.Tuurlijk komt het wel overal voor.Maar in sommige arabische landen trouwen ze zelfs met 10 jarigen .Lijkt me niet heel gezond dit.Het is een kind en nog niet eens volgroeid.Snap zo al zo niet waarom een man seksueel opgewonden kan raken van een klein kindje.Dan is er wel iets goed mis met je.
    Zieke mannen, zo een kinderlichaampje..... mannen die heel hard gestraft moeten worden!!!! maar ik vind dat je zoiets niet kan zeggen, mijn ouders komen uit het rif gedeelte, maar daar gebeuren net zo gekke dingen..



  12. #12
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ah ja die bende die die meisje aanranden. De aanrander heeft 10 jaar gekregen, de cameraman 8 en die het op internet heeft gezet 2.

    Hier in europa die jullie azulis aanbidden zouden ze het in maanden hebben gezet en dan nog voorwaardelijk
    Ah echt! Dat voelt echt heel goed aan!



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Zieke mannen, zo een kinderlichaampje..... mannen die heel hard gestraft moeten worden!!!! maar ik vind dat je zoiets niet kan zeggen, mijn ouders komen uit het rif gedeelte, maar daar gebeuren net zo gekke dingen..

    en Aisha was geen kind?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    735
    13-03-2013

    لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم حسبي الله و نعم الوكيل عليهم