1. #31
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik meen het serieus. Ik heb medelijden met je.
    Ik reageer op jouw reactie met een 'huh' en je ziet me aan voor een lid die Atlaslion heet?
    Vind je niet dat je te lang op deze website hangt? zie ot
    Staat er een ergens een datum vereiste dan ergens hoe lang je op de forum mag?

    Ik heb die regel niet gelezen

    Kan je dat me aanwijzen dan?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Lief dat je me meeneemt in je gebeden, but kust don’t. Doe dua en rokiya voor jezelf, want je bent verknipt.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Ik heb een persoonlijkheid. Jij hebt er zeven. En ik ben over mijn accounts altijd eerlijk geweest. Sterker nog, iedereen die het wil weten kan dit met een beetje naslagwerk makkelijk achterhalen omdat ik het zelf zeg en als ik wissel van account dan reageer ik verder in reeds door mij geopende topics. Dus niks geen leugens.

    Maar hey, je bent mijn tijd niet waars. Je hebt al drie jaren van mijn leven verkloot. Dus Ciao, beslama, lie fat met.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #34
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik heb die regel ook niet gelezen dus ik kan je niks aanwijzen. Het was nochtans een vraag gericht aan haar, niet aan jou. Ze heeft veel accounts en daardoor moet ze veel persoonlijkheden in de lucht zien te houden. Daarom mijn vraag, word het niet tijd dat ze het hier verlaat. Het zou haar goed doen. Minder weswes etc. Als je ook meerdere accounts hebt dan mag je je aangesproken voelen. Zo niet...? pls hold your horses.

    Ow owke:

    Gott ya!!

    Moei me ni dan,
    Ik heb mr 1 of 2 account meer die ik netjes heb aangeduid met bovenvermelding BenKamal

    Pure noodzaak, omdat ik verbannen werd

    Ma ik begrijp de frustratie erond

    Ik keur het ook niet goed

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Je blijft jezelf verraden flapdrol. Haha “ongelooflijk dit”, is jouw stopwoord. Weirdo, red je hagje. I’m out.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Je blijft jezelf verraden flapdrol. Haha “ongelooflijk dit”, is jouw stopwoord. Weirdo, red je hagje. I’m out.
    Allah ie se7el e3liek

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ow owke:

    Gott ya!!

    Moei me ni dan,
    Ik heb mr 1 of 2 account meer die ik netjes heb aangeduid met bovenvermelding BenKamal

    Pure noodzaak, omdat ik verbannen werd

    Ma ik begrijp de frustratie erond

    Ik keur het ook niet goed

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Gaat ie het weghalen. Je bent echt een uilskuiken.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.