1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Walgelijk! Verzorger “bekeert” 87-jarige Joodse patiënt tot de islam...

    Een uiterst kwestieus verhaal, dit. Een 87-jarige Joodse man die ze niet allemaal meer op een rijtje heeft zou zich afgelopen week hebben bekeerd tot de islam. De man die hem tot het geloof zou hebben gebracht, is zijn eigen medische verzorger. In Saudi-Arabië? Nee, gewoon in Amsterdam.

    Bij De Blauwe Moskee in Amsterdam zijn ze er maar wát blij mee: een zogenaamde nieuwe ‘broeder’ die ze geworven zouden hebben in het bejaardenhuis. Het gaat om een 87-jarige man van Joodse afkomst, die zich op hoogbejaarde leeftijd zich tot de islam zou hebben bekeerd. Afgelopen week sprak hij de zogenaamde ‘Shahada’ uit, waarmee iemands bekering tot het mohammedanisme een feit is geworden. De Blauwe Moskee is daar zelf natuurlijk heel erg blij mee, zo verkondigen ze op Facebook:


    Maar wie de beelden van de ‘bekering’ ziet, aanschouwt hier niet een gelukkige man die in de winterdagen van z’n leven het over een andere boeg gooit. Nee, we zien hier een man die ze niet allemaal meer op een rijtje heeft, en wellicht zelfs niet meer wilsbekwaam is. Hij lijkt er niet helemaal bij te zijn. Heeft De Blauwe Moskee hier een oude man uitgebuit?

    In één van de reacties komt de aap uit de mouw: een meisje vertelt dat het haar broer is geweest die de heer Van Coeverden zou hebben bekeerd tot het Ramadangeloof. Hij was namelijk de verzorger van de hoogbejaarde man:


    Ik hoop dat de Blauwe Moskee er ‘trots’ op is dat zij misbruik maken van oude, zwakke mensen om hun eigen lidmaatschapscijfers wat op te krikken. Want dit deugt natuurlijk van geen kant. Ga jullie schamen!

    Bron

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Ja, bekeerd van de duisternis naar het licht... mag hij ?.... Wat is dat toch met die ongelovigen? Om een afvallige neppe moslim lopen ze te juichen en kan hun geluk niet op maar wanneer iemand op het laatste moment van zijn leven zich tot de islam bekeerd dan is het ho maar???



    03 Al Imraan
    120 Als u iets goeds overkomt verdriet het hen en als u iets kwaads overkomt verheugen zij zich er over. maar indien gij geduldig blijft en Allah vreest zullen hun plannen u in het geheel niet schaden; voorzeker, Allah weet hetgeen zij doen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Ik denk dat ik wat demente islimitische bejaarden ga opzoeken.
    Lekker bekeren voor de satans kerk.
    Dan zien ze op hun oude dag ook nog eens het licht.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Hoe zou jij het vinden als ze dat bij moslim bejaarden doen?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    geert wilders is walgelijk.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hoe zou jij het vinden als ze dat bij moslim bejaarden doen?
    En war kan jou dat schelen of deze man als gelovige moslim sterft of als ongelovige? Ben je bang dat hij daar nadeel van zal ondervinden na zijn dood? Of ben je bang dat de hell leeg loopt zonder jou?


    Wat betreft bejaarde moslims... een demente persoon is vrijgesteld... dus bespaar jezelf al die moeite en wanhoop...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Ik denk dat ik wat demente islimitische bejaarden ga opzoeken.
    Lekker bekeren voor de satans kerk.
    Dan zien ze op hun oude dag ook nog eens het licht.
    Right... want moslims hebben hun ouders massaal in verzorgingshuizen gedumpt zoals jullie...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Als dit waar is dan is het best triest, niyah is nodig bij een bekering. Maarja ik geloof nog eerder die moskee dan een krant die ons "Mohammedanen" noemt..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Als dit waar is dan is het best triest, niyah is nodig bij een bekering. Maarja ik geloof nog eerder die moskee dan een krant die ons "Mohammedanen" noemt..

    Je klinkt net zo wanhopig als de andere jongens...

  10. #10
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Een jood die zich bekeert tot de islam? Op zich al een wonder. Hier is eerder sprake van eigen overtuigingskracht dan de hulp van een verzorger.
    De ouwe heeft gewoon eindelijk het licht en de waarheid gezien, niet meer en niet minder.
    Waarom zoeken mensen (lees > ongelovigen) er weer wat achter?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Een jood die zich bekeert tot de islam? Op zich al een wonder. Hier is eerder sprake van eigen overtuigingskracht dan de hulp van een verzorger.
    De ouwe heeft gewoon eindelijk het licht en de waarheid gezien, niet meer en niet minder.
    Waarom zoeken mensen (lees > ongelovigen) er weer wat achter?

    Omdat hun harten het niet kunnen verteren dat zelfs mensen die zich op het randje van de dood bevinden door Allah gered worden van het vuur. Alhamdulillaah...

  12. #12
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Omdat hun harten het niet kunnen verteren dat zelfs mensen die zich op het randje van de dood bevinden door Allah gered worden van het vuur. Alhamdulillaah...
    Elhemdoelah...inderdaad. Ze mogen blij zijn voor de ex-jood dat hij zichzelf nog heeft kunnen redden.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017

    prachtig islamhatertjes gaan kapot

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Omdat hun harten het niet kunnen verteren dat zelfs mensen die zich op het randje van de dood bevinden door Allah gered worden van het vuur. Alhamdulillaah...
    Alhamduliallaah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Een jood die zich bekeert tot de islam? Op zich al een wonder. Hier is eerder sprake van eigen overtuigingskracht dan de hulp van een verzorger.
    De ouwe heeft gewoon eindelijk het licht en de waarheid gezien, niet meer en niet minder.
    Waarom zoeken mensen (lees > ongelovigen) er weer wat achter?
    Hoe zou jij reageren als jouw opa of vader zou bekeren tot het christendom of jodendom. Dat zou je ook niet oké vinden dus zijn familie ook niet!