1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Rambo, Durani en Abu Yousef zijn geen gelovigen. Misschien jouw broeders maar niet die van mij.

    En voor al je andere beweringen, plaats hier bewijzen en een link waar wij dat terug kunnen zien. Als je dat niet doet, dan heb ik verder niets te zeggen tegen je.
    Ik zei je toch dat je 24/7 bezig houdt met takfir op gelovigen en je vroeg nog waar je dat deed. Je doet aan shirk en denkt dat je een Heer bent naast Allah die weet wie ongelovig is of niet Facking Shit!
    Pisnicht rambo kun je geen takfir op doen want die komt openlijk voor uit dat ie niet gelovig is.
    Ik zie eerder jou als een ongelovige dan abou youssef of durani
    Nifaaq akbar is een duidelijke eigenschap van je en dat doet je buiten islam zetten.
    Je opent topics over vermoedens, laster, liegen, bedriegen etc maar je doet er zelf aan mee dus jij bent zeer zeker een hele grote hypocriet zonder twijfel

    Mohim, hou vol sheikha chaimae einde discussie met een shaytaan als jij
    Ik ga je alleen maar kusjes geven, ontmaskeren en vernederen safi

    Up voor jou sheikha nifaaq

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Up voor sheikha suhayla aka sheikha chaimae xxx mmmaaahhh

    Iedereen die niet haar mening deelt in het algemeen noemt ze hem grafaanbidder

    Ik heb gezien hoeveel broeders ze zomaar zonder bewijs een grafaanbidder noemt en takfir op hen doet



    Nou weet ik waar jij jouw ziekte vandaan hebt
    Namelijk van je zionistische paleispriesters die je 24/7 aanbidt


    Bedoel je Durani en Abu Yousef?














  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018









    Naar aanleiding van gesprekken die ik met Rambo heb gehad, psychologisch gezien is deze Rambo Durani in samenwerking met Mistermaster, hier kan ik nog later uitgebreid op terugkomen in chaa Allah.





    Herken de hypocriete uitnodiger

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5630992

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Durani is van Ahlul Sunnah Wa'l Jamaa'ah sheikha suhayla
    En jij bent van de Ahlul paleispriesters
    Jij doet openlijk vijandig tegenover Allah en Zijn Boodschapper Mohammed en alle gelovigen
    Durani doet dat nóóit

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Ahlul Sunnah Wa'l Jamaa'ah kunnen goed omgaan met onderlinge meningsverschillen en hebben ze respect en begrip voor elkaar dus wij zijn altijd broeders van elkaar ondanks meningsverschillen (ga maar kapot )
    En telefi sekteleden de paleispriesters aanbidders kunnen dat niet en snijden ze je nek en doen takfir op je



  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Ahlul Sunnah Wa'l Jamaa'ah kunnen goed omgaan met onderlinge meningsverschillen en hebben ze respect en begrip voor elkaar dus wij zijn altijd broeders van elkaar ondanks meningsverschillen (ga maar kapot )
    En telefi sekteleden de paleispriesters aanbidders kunnen dat niet en snijden ze je nek en doen takfir op je



    En waarom geef je kusjes? Ben je een puber?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    ..................
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Wie spreekt hier naast Durani nog meer de waarheid in jouw ogen? En wie is in jouw ogen degene met de slechtste boodschap?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Wanneer heb je afstand genomen van de islaam? En als jij moslims haat, waarom haat jij Durani niet dan en zat je hem te prijzen en ons te misprijzen, kan je dat uitleggen?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    En waarom hou jij van hem? Wat is het verschil in jouw ogen tussen ons en Durani? Waarom is hij beter?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ben jij wel in samenwerking met Durani, moge Allah ta'ala jullie nog meer doen ontmaskeren en ook andere munafikin in dit hoekje Allahumma amin.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Hey espirite Dit ben jij, en jouw vriend is Durani, kunt niet liegen tegen mij, ik herken jou uit duizenden en elke leugen die jij vertelt zal alleen jij onder gaan lijden.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Dit ben jij, en jouw vriend is Durani, kunt niet liegen tegen mij, ik herken jou uit duizenden en elke leugen die jij vertelt zal alleen jij onder gaan lijden.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Laat jouw ware gezicht ook meteen zien op je andere twee profielen en vertel jouw vriend Durani hetzelfde te doen.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Bedankt voor de bevestiging. Een persoon herken je aan zijn vrienden, gasten en gezelschap en zal zijn met degene van wie hij houdt, ik weet dat Durani precies hetzelfde ook over jou denkt.
    Ik heb op dit moment even geen vragen.
    Oranech sawareg tmazight, meche chek munafik mje di mje
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Welke lid is volgens jou goed bezig en plaatst betrouwbare berichten? Durani?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Wat ben jijzelf dan? Een atheïst?
    Dit ben jij, en jouw vriend is Durani, je kunt niet liegen tegen mij, ik herken jou uit duizenden en elke leugen die jij vertelt zal alleen jij onder gaan lijden.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Bedoel je Durani en Abu Yousef?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Rambo, Durani en Abu Yousef zijn geen gelovigen. Misschien jouw broeders maar niet die van mij.
    En voor al je andere beweringen, plaats hier bewijzen en een link waar wij dat terug kunnen zien. Als je dat niet doet, dan heb ik verder niets te zeggen tegen je.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Weet jij waarom Romais en Durani mij haten? Jij zal het vast heel goed weten.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Moge Allah aza wa jall jou ook een zware straf schenken amin.
    Rambo/espirite.mistermaster/durani de munafikin en leugenaars
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik heb gister tijdens dit gesprek de naam Durani helemaal niet in mijn mond gehad, in de zin dat ik hem ermee beschuldigde, en ik vertelde hem tijdens het gesprek steeds dat ik weet wie hij is en hoe dat voelt? Op een gegeven moment zegt hij dit tegen mij , helemaal uit zichzelf, hij had angst en moest wel iets verzinnen aangezien ik toch al zeker weet dat Durani erachter zit in samenwerking met 1 van zijn vrienden.
    Moge Allah aza wa jall nog meer munafikin in dit hoekje doen ontmaskeren, want de hoogmoed van sommige,hun arrogantie, haat naar praktiserende broeders en zusters en de valse beschuldigingen aan hun adres is hier enorm in dit hoekje.
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Precies Durani zijn taalgebruik en gedachte maar dan een beetje anders gezegd
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Durani is ontmaskerd, toen Rambo teveel begon te vertellen tegen mij in alle rust, waren zijn vrienden gekomen, om het gesprek te doen stoppen. Maar alhamdulilah heb ik genoeg bewijzen dat Durani een Munafik is.
    Dit is waarom Durani, zwakke meningen die in strijd zijn met de Koran en de Sunnah telkens hier met de moslims deelt
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Waar woon jij dan? Je bent neef van Durani toch?
    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik had vandaag de naam van Durani niet eens in mijn mond genomen

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Deze vrouw is hellemaal obsessed met mij ... OMG!

    Dit is precies wat zij wou ... dat ik op haar reageer. Al haar topics gaan indirect over mij , om mijn reacties te lokken.

    Ik heb nog nooit haar naam genoemd. Ik reageer nooit in haar topics. Ik wil niks met haar te maken hebben, nadat ik erachter kwam hoe sluw zij is.

    Als je vriendelijk bent met haar, ben je goed, maar WEE JOU als je haar negeert, dan ben je een moshrik/graven aanbidder.

    Het ergste van alles is , deze onwetende vrouw weet niet eens wat 'shirk' is en wat 'ibaadah' is. Volgens haar pleegt een kind Shirk als hij zijn afwezige 'mama' roept. Met zo'n lompe begrip van Tawheed , is natuurlijk iedereen moshrik.

    Zij gebruikt religie/Takfir als wapen , in haar persoonlijke dramas...alsof de religie een spel is.

    Voor de 1000ste keer: Laat mij met rust! Ik wil niks met jou te maken hebben. Noem mijn naam niet. Verzin geen leugens over mij! Ik heb 1 account hier en dat is deze. Ik schuil niet achter fake-accounts.

    Schaam je , je bent een Moslima . Leef eervol. Waarom verneder je jezelf?

  9. #24

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Someone says that you excuse the general folk of the Rāfidah for ignorance


    Questioner: "Shaykh, may Allāh be good to you; a statement has been attributed to you Shaykh. We have seen it on some websites, we would like to verify regarding it Shaykh. Shaykh, may Allāh be good to you. One of them wrote a treatise and he said that you, may Allāh be good to you, excuse the general folk of the Rāfidah (Shī'ah) who fall into Shirk in Rubūbiyyah and Ulūhiyyah (for ignorance). So what is the authenticity of this claim attributed to you? May Allāh be good to you!"

    Shaykh Sālih Al-Fawzān, may Allāh preserve him: "My speech??? Have you seen it?"

    Questioner: "No Shaykh, he mentioned this speech concerning You, they..."

    Shaykh Sālih Al-Fawzān, may Allāh preserve him: "Kadhāb (He's a liar)."

    Questioner: "This individual our Shaykh, may Allāh be good to you, do you want me to mention his name? His name is 'Abdul-'Azīz Ar-Rayyis, our Shaykh!"

    Shaykh Sālih Al-Fawzān, may Allāh preserve him: "This is a lie... Kadhāb (He's a liar)!"

    Questioner: "May Allāh be good to You, may Allāh reward You with good."

    Translated by 'Abdurrahīm Ibn Muhammad Al-Hadhramī.

    ​Published on Salafi-Dawah.com.


    السائل: ياشيخ أحسن الله إليك، مقولة، يا شيخ، تنسب إليكم، لقينا في بعض المواقع بس نريد ان نتأكد منها ياشيخ . ياشيخ احسن الله اليك في أحدهم كتب رسالة، قال أنكم، أحسن الله إليك، تعذرون عوام الرافضة الذين يقعون في شرك الربوبية و الألوهية، فما صحة هذا إليكم، أحسن الله إليك؟
    الشيخ صالح الفوزان حفظه الله: هذا كلام لي انا انت شفته؟
    السائل: لا ياشيخ هو ذكر هذا الكلام عنكم هم
    الشيخ حفظه الله: كذاب
    السائل: هذا ياشيخنا احسن الله اليك تريدون ذكر اسمه؟ اسمه عبد العزيز الريس شيخنا
    الشيخ حفظه الله: هذا كذب،كذاب
    السائل: احسن الله إليك جزاك الله خيرا

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Nadat ze mij zwart maakt in elke topic , en ik erop reageer na MAANDEN , dan zegt ze met rode puntje: "Val me niet lastig!" en "blijf uit mijn topics met je leugens"

    Dus jij mag anderen zwart maken in 1000 topics , maar als zij 1 ding terug zeggen , dan vallen ze jou lastig???

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Some of the present day students of knowledge say that those who regard as disbelievers the ones who make Tawāf around the graves are Takfīris

    Question:

    "Virtuous Shaykh, may Allāh grant You success, the questioner says: "Some of the present day students of knowledge say that those who make takfīr on (regard as disbelievers) the ones who make Tawāf (circumambulate) around the graves are Takfīris, because it could be that the one who makes Tawāf around the grave is insane, and what is correct is that no one is to be made takfīr of (declared a disbeliever) until the conditions are met and the impediments are absent, is the like of this speech correct?"

    Answer:

    "This is the speech of the Murji’ah! This is the speech of the Murji’ah, and (furthermore) the scholars have not said that the one who makes Tawāf around the graves disbelieves without exception, but they distinguish in this regard. They say that if he makes Tawāf with the intention of seeking nearness to Allāh and believes that making Tawāf around the grave is permissible, then this one is misguided, and he is not a disbeliever. He is not a disbeliever, he is wrong. However if he makes Tawāf around the grave and intends seeking nearness to the dead (person in the grave), then this is major shirk, because Tawāf is an act of worship, and it is not befitting except for Allāh. And so they (the scholars) distinguish in this regard. Yes."

    Shaykh Saalih bin Fawzaan Al-Fawzaan, may Allah preserve him

    Translated by 'Abdurrahīm Ibn Muhammad Al-Hadhramī.
    ​Published on Salafi-Dawah.com.


    السائل:فضيلة الشيخ وفقكم الله يقول السائل : بعض طلبة العلم المعاصرين يقولون إن الذين يكفرون الذين يطوفون على القبور تكفيريون لأنه قد يكون الذي يطوف على القبر مجنونا والصحيح أنه لا يكفر أحد حتى تثبت الشروط وتنتفي الموانع هل مثل هذا الكلام صحيح

    الشيخ الفوزان حفظه الله: هذا كلام المرجئة، هذا كلام المرجئة؛ ولم يقل العلماء إن الذي يطوف بالقبور يكفر على الإطلاق بل يفصلون في هذا يقولون إن كان يطوف بنية التقرب إلى الله ويظن أن الطواف على القبر جائز فهذا ضال وليس بكافر ، ليس بكافر ، مخطئ، وأما إذا كان يطوف بالقبر يقصد التقرب إلى الميت فهذا شرك أكبر لأن الطواف عبادة ولا تصلح إلا لله، فهم يفصلون في هذا ، نعم

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010



    قل بما شئت في مسبة عرضي *** فسكوتي عن اللئيم جواب
    ما أنا عادم الجواب ولكن *** ما من الأسد أن تجيب الكلاب

    "Zeg wat je wilt en beledig mij,
    Mijn stilte naar de dwaas toe is een antwoord.
    Het is niet zo dat ik niet kan antwoorden, maar,
    Het siert de leeuw niet om een hond te antwoorden
    ."

    – Imam al-Shafi’iee

  14. #29

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Ahlul Sunnah Wa'l Jamaa'ah kunnen goed omgaan met onderlinge meningsverschillen en hebben ze respect en begrip voor elkaar dus wij zijn altijd broeders van elkaar ondanks meningsverschillen (ga maar kapot )
    En telefi sekteleden de paleispriesters aanbidders kunnen dat niet en snijden ze je nek en doen takfir op je



    Up voor sheikha suhayla chaimae