- WIL JIJ KANS MAKEN OP EEN CADEAUBON T.W.V. €20? -

Lieve mensen! Ik heb jullie hulp hard nodig
Ben jij of ken jij iemand die bicultureel is? (Dit betekent: affiniteit met twee of meerdere culturen) Dan zoek ik jou! Verhoog je karmapunten en help mij naar die bachelor! <3

----

Voor onze studie Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam zijn wij op zoek naar mensen die mee willen doen aan ons afstudeeronderzoek naar non-verbale communicatie. Wilt u een bijdrage leveren aan de wetenschap en meemaken hoe een wetenschappelijk onderzoek in zijn werk gaat? Heeft u affiniteit met, en beschikt u over kennis van twee culturen (waarvan één de Nederlandse cultuur)? Kunt u zich identificeren met twee of meer culturen en bent u bekend met de gedragsnormen van deze culturen? Spreekt u vloeiend Nederlands? Doe dan mee aan ons onderzoek!

Deelname is anoniem, vereist geen voorkennis en voldoet aan de normen van Ethische Commissie van de Universiteit van Amsterdam. Het onderzoek duurt ongeveer 45 minuten. Deelname helpt ons naar ons afstuderen toe en wordt enorm gewaardeerd! Onder alle mensen die meedoen verloten wij drie cadeaubonnen t.w.v. 20 euro.

Alvast hartelijk bedankt!

Klik hier om door te gaan naar het onderzoek:

https://uvasocialsciences.eu.qualtri...r5A8eA3byqRh5P