1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-04-2018

    Help! Vrouw van 41 jr en nog geen kids

    Salaam aleikom,

    Ik ben onlangs 41 jaar geworden maar nog steeds niet getrouwd en geen kids. Ik ben bang dat het niet meer gaat lukken. Ik wil ook nog kinderen en hoor van veel mensen dat de kans erg klein is omdat de vruchtbaarheid flink is afgenomen op zo'n leeftijd. Daarnaast ook grote kans op miskramen en risico's voor zowel moeder als kind gaan spelen zoals een geboorteafwijking als het downsyndroom. Ook las ik zelf dat de kans na 35 jaar al zakt naar 5% om zwager te worden.

    Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt of ervaring mee hebben? ? Advies en tips zijn welkom en zullen mij enorm helpen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    47
    03-07-2016

    onzin me zus is in 1 x per ongeluk zwager geraakt op haar 37ste van de 2e en 3e kreeg ze op haar 44ste

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    47
    03-07-2016

    je moet niet teveel googlen als t gebeurd gebeurd het ik ken twintigers die gehandicapt kind kregen en veertigers met kerngezonde dus t zegt niks

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik stress em nu al op mijn amper 27-jarige leeftijd laat staan 41 jaar pfff

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Ik ken een vrouw die zwanger raakte op haar 43ste, het kan gewoon hoor. Koelshie bel mektaab meid.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Het probleem is in dit geval ...waar vind je een man van rond de 45 die nog vrijgezel is. Meestal zijn dat alcoholisten. En Marokkanen die rond die leeftijd zo zijn, zijn naar de klote

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    Het probleem is in dit geval ...waar vind je een man van rond de 45 die nog vrijgezel is. Meestal zijn dat alcoholisten. En Marokkanen die rond die leeftijd zo zijn, zijn naar de klote
    .

    Nou vergis je niet he er zijn genoeg gescheiden vrijgezelle mannen, maar meestal wel met kids.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Die bedoel ik niet. Ik ben ook gescheiden en hertrouwd inmiddels.
    Veel vrouwen willen een man die nooit getrouwd is geweest, wegens financieel voordeel. Zonder alimentatie plichten zeg maar.

    Ik bedoel echt de vrijgezelle zonder huwelijks ervaring.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tantra Bekijk reactie
    Die bedoel ik niet. Ik ben ook gescheiden en hertrouwd inmiddels.
    Veel vrouwen willen een man die nooit getrouwd is geweest, wegens financieel voordeel. Zonder alimentatie plichten zeg maar.

    Ik bedoel echt de vrijgezelle zonder huwelijks ervaring.
    Ahh zo oke..dat kan je niet eisen op die leeftijd vind ik.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik stress em nu al op mijn amper 27-jarige leeftijd laat staan 41 jaar pfff
    Doe even normaal, je hebt echt de hersencellen van een garnaal als je zo een opmerking gaat geven bij iemand die veel ouder dan jou is. Dom kind

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Ik raad je aan om naar Marokko te gaan.. daar kun je met een neef trouwen

    Of een gescheiden man met kinderen van hier.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    alles in dit leven is mekteb. Mensen kunnen veel zeggen en wijzelf kunnen veel zeggen, denken en hopen, maar allaah is onze voorziener. Als je iets wenst keer je dan tot hem en niet tot de meningen van mensen, want zij weten net zo weinig als jij of nog minder.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Je hebt niets gemist zuster.
    Je had ook net zo goed vroeg kunnen trouwen en dan gescheiden en opgezadeld met kids.
    Zelf denk ik beter 41 vrijgezel dan gescheiden met kids en door de gemeenschap als minderjarige gezien worden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Bedoel minderwaardig

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Op dit forum zal men je niet gerust stellen, maar meer een trap na (je weet marokanen). alles is mekteb, hoewel men het je niet gunt kan het heel goed zijn dat je een leuke man tegen komt, niet eens perse gescheiden. men kan jou misgunnen, maar doe je ding en sta er open voor. Inshalah krijg je je gezinnetje en al het geluk vd wereld.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤