1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    21-04-2018

    aankomen

    hoe kan je snel aankomen in gewicht.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    63
    18-04-2012

    eerste x dat ik lees dat een vrouw wil aankomen bazzz

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    31
    21-04-2018

    Hahahahah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    986
    05-09-2011

    Je calorie├źn bij te houden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    19-02-2018

    meer als 2000 calorien binnen krijgen en niks doen de hele dag

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    291
    20-02-2012

    Vreetuhh en bankhangen. Ongezond, maar effectief.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    213
    08-03-2016

    Ik lees mee. Ik heb zelfs ondergewicht als ik 9 maanden zwanger ben volgens mij hahahha

  8. #8
    Nasty tegen onrecht

    Reacties
    66
    07-12-2015

    Voor degene die advies hierover willen hebben, stuur mij een privebericht.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.324
    11-03-2010

    Lightbulb

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Ik lees mee. Ik heb zelfs ondergewicht als ik 9 maanden zwanger ben volgens mij hahahha
    Oow echt waar wat is je lengte en gewicht? Ik ben 167m en weeg 69 moet er niet aan denken aan te komen hetliefst val ik nog 5 kilo af.
    I

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    213
    08-03-2016

    @Nasal: zie je pm.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    213
    08-03-2016

    @Nawal: zie je pm.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    9
    06-05-2018

    hey skelleton

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    52
    26-05-2014

    Ik heb als tiener jarenlang met hetzelfde probleem gelopen, ondanks dat ik duizenden calorieen naar binnenwerkte, bleef ik graatmager. De kunst is om je lichaam reden te geven zich aan gewicht vast te houden, een goede manier is door ie ontbijt te skippen, zware krachttraining te doen (bij voorkeur met losse gewichten, denk aan squats, deadlifts en shoulderpresses) en vervolgens je lichaam te voeden met de juiste macronutrienten. Uiteraard is het vanzelfsprekend dat je veel calorieen binnenkrijgt, maar als je gezond en blijvend goed wilt aankomen is het vooral belangrijk WAAR deze calorieen van afkomstig zijn. Maak 3 keer per dag (tussen je maaltijden door) zware smoothies, spreek met jezelf af dat je ondanks alles deze shakes zult drinken. Eiwitgehalte moet hoog zijn in deze smoothies. Een goede combo vind ik: volle melk, banaan, blauwe bessen, avocado, chiazaad, havermout, kaneel, pindakaas en eiwitpoeder/rauwe eieren (voor de schoomheidsprinsesjes: die eieren proef je niet haha) en verder eet je tussen deze shakes door koolhydraatrijke maaltijden met rijst, zoete aardappel, cassave, couscous en pasta. Succes!!
    Laatst gewijzigd door schijnbedriegd: 12-05-2018 om 07:17 Reden: Kan niet tegen typfouten :(