1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    498
    02-04-2018

    goede vraag eerlijk? virtueel ben ik klein beetje anders, ik word oa vromer

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    nee hier zeg ik veel meer door topics of uitlokkende reacties van andere leden, terwijl ik in real vele dingen in me hart bewaar
    soms als ik hier inlog is het soms net alsof je in een oorlogszone terecht bent gekomen door sommige hun reacties hhh nou dat hebben we gelukkig in real life niet
    dus dat bepaalt misschien wel hoe je reageert op sommige leden maar dat is zekers niet altijd een weergave van wie je echt bent, de mensen die het dichts bij jou staan weten hoe je bent en dat is wat telt

  3. #18
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Ik vind het op het forum ook echt. Op schrift ben je logischerwijs anders omdat je over iedere letter moet nadenken om hem te vinden en dan nog te typen. Leuke topic.
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين


  4. #19
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014



    Online heb ik er 365

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Ik vind wel dat wat ik hier vertoon heel dicht bij me aansluit als persoon in real life. Ben je vriendelijk en respectvol dan ben ik dat ook. Heb je grote mond dan reageer ik sowieso. In real life zal ik de eerste keer afwachten omdat je het niet altijd verwacht dat iemand een grote mond tegen jou opzet. Tweede keer heeft die prijs. Mensen die ik niet mag, die negativiteit of nepheid uitstralen mijd ik. In rl doe ik dat ook. Ik ga niet nep doen. Ik zal wel altijd vriendelijk blijven, ook als ik jou niet mag en dat puur uit elementaire beleefdheid.

  7. #22
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wie heeft hier 1 gezicht, doelend: gezicht die je hier vertoont vertoon je ook openlijk in je omgeving zoals bij vrienden en familie
    Absoluut, mijn dierbaren kijken ook gewoon mee. Alhamdulilaah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #23
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    In het echt ben ik spontaner en reageer meestal niet zo droog, als ik hier doe.
    Het is beter voor zusters om droog en kort te reageren op het internet. Dus ik vind het alleen maar goed.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”