1. #1
    miauww

    Reacties
    134
    02-03-2007

    Waarzegster

    Wie kent er 1 zo ja telefoonnummer?

    Reacties zoals haram enzo, het is niet voor mij, dus die reacties zijn niet nodig.

    Graag pm dank je wel.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    48
    21-01-2014

    Pm mij voor nr

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Moge Allah iedereen vervloeken die hier gebruik van maakt. Inclusief degene die helpen om naar zulke mensen te gaan. Degene die op deze manier dood gaan Ya Rab, wat zonde. Het hellevuur is niet makkelijk. Nasieha is niet eens nodig met idioten zoals jij, want jullie weten al dat jullie zaken doen met de Seytan..

  4. #4
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ook al is het niet voor jou...moge Allah jou en iedereen leiden en ons onze zonden vergeven.
    Amien.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Wa iyaaki!!!!! Al is het niet voor jou je maakt je op deze wijze medeschuldig!!! Tiqi Allah! Doe rokiya en vraag Allah om genezing. Wa iyaki zuster er staat als straf op het hellevuur!moge Allah ons allen leiden naar sirat almostakin

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Ik kan je de waarheid zeggen, meid. Je bent fucked up.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20
    15-02-2009

    Citaat Geplaatst door misssweettie Bekijk reactie
    Wie kent er 1 zo ja telefoonnummer?

    Reacties zoals haram enzo, het is niet voor mij, dus die reacties zijn niet nodig.

    Graag pm dank je wel.
    Dame, word wakker. Iets wat voor jou haram is, is dat voor een ander ook. Het delen in dit soort zaken is niet toegestaan. Help anderen dan ook niet om zich met deze zaken in te laten. Dit is net zoiets als zeggen dat je geen alcohol mag, maar een ander wel een glaasje inschenkt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7
    02-11-2017

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Moge Allah iedereen vervloeken die hier gebruik van maakt. Inclusief degene die helpen om naar zulke mensen te gaan. Degene die op deze manier dood gaan Ya Rab, wat zonde. Het hellevuur is niet makkelijk. Nasieha is niet eens nodig met idioten zoals jij, want jullie weten al dat jullie zaken doen met de Seytan..
    inderdaad!! de vloek van ALLAH rust op die soort tfoe walg ervan hun harten vrezen niet zelfs zien ze hun eigen dierbaren sterven dan noch trillen hun harten niet uit vrees voor ALLAH,

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Voor degene die denken dat gaan naar een waarzegger haram is hebben het fout. aub kennis op doen over shirk en kufr. Allaah says (interpretation of the meaning): “Say: “None in the heavens and the earth knows the Ghaib (Unseen) except Allaah” [al-Naml 27:65].
    Dan de hadith: “ Whoever goes to a soothsayer and believes what he says has disbelieved in that which was revealed to Muhammad” is that the one who asks a soothsayer a question, believing that he tells the truth and that he knows the unseen, has committed an act of kufr, because he has gone against the Qur’aan

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    44
    04-04-2016

    Is een waarzegger ook goed ?
    Je bent een lief meisje die naief is
    En gebruikt word voor slechte doeleinden
    Je vriendinnen hangen met je omdat ze zien dat ze je kunnen beinvloeden..en de mannen die jij aantrekt zijn sexueel gericht op jou door je uitstraling en karakter..de toekomst bied je niet veel goeds aan. Behalve als je veranderd afstand neemt van alles en lekker bezig bent...mijn rekeningnummer is NLABNA********* ik zie de 4000 euro snel tegemoet

  11. #11
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Voor een man zeker. Get over yourself.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Chitana

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21
    30-04-2018

    waarzegster? Wat een stelletje verdwaalde dwazen bij elkaar zeg, degene die het opzoek is net zo erg.
    Mongolen die denken daarmee te winnen...hij wilt jou gewoon niet meer met die lelijke ezelkop van je, accepteer dat gewoon. Ik had je ook aan de kant gezet met deze gedachtes.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.043
    13-04-2014

    De Profeet sallallahoe alaihi wasalaam heeft gezegd: ‘Hij die een tovenaar bezoekt en zijn mening vraagt: zijn gebeden zullen voor de duur van veertig nachten niet worden geaccepteerd’.

    (Moeslim)

    De Profeet sallallahoe alaihi wasalaam zegt in een andere overlevering: ‘Wie zich wendt tot een tovenaar of een waarzegger, hij gelooft zeker niet meer in hetgeen wat tot Mohammed is geopenbaard.’

    Ook werd de Profeet sallallahoe alaihi wasalaam gevraagd over het bezoeken van waarzeggers. Hij sallallahoe alaihi wasalaam antwoordde toen: ‘Ga niet naar hen’.

    Sheikh Ibn Baaz