1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Bouachrine zaak: 6 maanden gevangenisstraf voor vermeend slachtoffer wegens laster

    Afaf Bernani, een van de vermeende slachtoffers van Taoufik Bouachrine, is veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf.



    Een van de aanklagers in de zaak Taoufik Bouachrine, beschuldigd van verkrachting, seksuele intimidatie en mensenhandel, werd beschuldigd van laster nadat zij in het openbaar had verkondigd dat haar politieverslag was vervalst. De procureur-generaal van de koning had een klacht hierover ingediend bij het Hof van Beroep in Casablanca.

    Een video opname van haar ondervraging op het politiebureau was echter in tegenspraak met haar opmerkingen en bevestigde dat zij wel degelijk de getuigenis had afgelegd, maar dat zij hierop kennelijk wilde terugkomen. De video opname van de ondervraging werd afgespeeld, waarbij te horen was dat zij het schriftelijke verslag voorleest en geen enkel bezwaar maakt.

    De strafkamer van het Hof van Beroep in Casablanca veroordeelde Afaf Bernani vandaag tot zes maanden gevangenisstraf en een boete van 1000 dirham.

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Wat zei ik jullie? Dat hele proces en veroordeling tegen Bouachrine is een grote politieke rechtszaak.

    Die minister Akanouch,meester-dief en oplichter moet achter slot en grendel. Tegen hem had Bouachrine een stevige zaak. Maar toen werd Bouachrine maar aangehouden en onder valse voorwendsels aangeklaagd.

    Rest nu nog de rest van de valse aanklachten tegen Bouachrine te laten vallen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Upp voor onze huispsychopaat Seymour,Urus en nog wat accounts.

    Het is amper een week geleden dat ik tegen deze gek zei dat die hele aanklachten leugens zijn. Het ging nog de verkrachting aan halen.

    Domme naive regime-slaven die een onrechtvaardig en kwaadaardig regime verdedigen maar niet thuis geven als ze wederom de deksel op de neus krijgen.

    Leugens met leugens verdedigen. Dat is Seymour. De MJA psyco.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Upp voor onze huispsychopaat Seymour,Urus en nog wat accounts.

    Het is amper een week geleden dat ik tegen deze gek zei dat die hele aanklachten leugens zijn. Het ging nog de verkrachting aan halen.

    Domme naive regime-slaven die een onrechtvaardig en kwaadaardig regime verdedigen maar niet thuis geven als ze wederom de deksel op de neus krijgen.

    Leugens met leugens verdedigen. Dat is Seymour. De MJA psyco.
    de reactie waar ik je les gaf kan ik zo weer plaatsen

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    de reactie waar ik je les gaf kan ik zo weer plaatsen
    Jij mij lesgeven? Een Psyco met 2 en een halve hersencel?

    Plaats,graag zelfs.

    Maar voor de rest ben je wéér keihard op je stinkbekkie gegaan.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017


  7. #7
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133404281

    Je was zo dapper om niet meer te reageren ya Onbereikbare
    Er ontgaan jou belangrijke feiten. Bussines as usual bij jou.

    A. In een soortgelijke topic heb ik je al van antwoorden voorzien en ik had al aangegeven niet in herhaling te willen vallen bij jou. Want jij zat bijna alle leden te stalken en uit te schelden in topics,tot moeders aan toe.

    B. Jouw reactie,wat deels uit leugens/onwaarheden bestaat,was geen nieuws onder de zon voor mij en ik had nogmaals geen zin in een ´discussieer-repertoire´ met jou. Zeker niet met de Psyco van MJA.

    C. Als ik ergens niet op reageer wil dat niet gelijk betekenen dat ik het eens of oneens ben. Dat geef ik uiteraard aan.

    D. Jij,bent voor mij een peuleschilletje. Een stofje die ik van mijn mouw wegschiet met mijn vinger.


    Ga ergens anders onzin verkondigen en leden stalken op basis van wat je zieke bovenkamer je wil doen laten geloven.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Er ontgaat jou belangrijke feiten. Bussines as usual bij jou.

    A. In een soortgelijke topic heb ik je al van antwoorden voorzien en ik had al aangegeven niet in herhaling te willen vallen bij jou. Want jij zat bijna alle leden te stalken en uit te schelden in topics,tot moeders aan toe.

    B. Jouw reactie,wat deels uit leugens/onwaarheden,was geen nieuws onder de zon voor mij en ik had nogmaals geen zin in een discussieer-repertoire met jou. Zeker niet met de Psyco van MJA.

    C. Als ik ergens niet op reageer wil dat niet gelijk betekenen dat ik het eens of oneens ben. Dat geef ik uiteraard aan.

    D. Jij,bent voor mij een peuleschilletje. Een stofje die ik van mouw wegschiet met mijn vinger.


    Ga ergens anders onzin verkondigen en leden stalken op basis van wat je zieke bovenkamer je wil doen laten geloven.


    Niet zo wanhopig ya Onbereikbare.. je had het geprobeerd maar helaas heb je weer gefaald

  9. #9
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie


    Niet zo wanhopig ya Onbereikbare.. je had het geprobeerd maar helaas heb je weer gefaald
    Nee,ik ben duidelijk geweest Psyco. Lees maar goed na.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    "De video opname van de ondervraging werd afgespeeld, waarbij te horen was dat zij het schriftelijke verslag voorleest en geen enkel bezwaar maakt.

    De strafkamer van het Hof van Beroep in Casablanca veroordeelde Afaf Bernani vandaag tot zes maanden gevangenisstraf en een boete van 1000 dirham."


    Nu jij nog voor al het lasteren

    Jij bent toch degene hier die steeds roept dat Marokko geen eerlijk rechtsysteem zou hebben? !

    Ook jij zal ter verantwoording worden geroepen voor al het lasteren in shaa Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Geen enkel land heeft een eerlijk rechtsysteem.

    IK heb geschreven dat de Marokkaanse autoriteiten het systeem goed kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.

    Dieven en onrechtplegers zijn het ja.

    En ik wordt wéér in het gelijk gesteld. Lees het artikel maar even goed na als ik jou was.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Geen enkel land heeft een eerlijk rechtsysteem.

    IK heb geschreven dat de Marokkaanse autoriteiten het systeem goed kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.

    Dieven en onrechtplegers zijn het ja.

    En ik wordt wéér in het gelijk gesteld. Lees het artikel maar even goed na als ik jou was.


    Alles is gedocumenteerd onbereikbare wees daar maar zeker van.

    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie


    Alles is gedocumenteerd onbereikbare wees daar maar zeker van.

    Waarvan akte.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Waarvan akte.
    waarom praat je mij na? Wees eens origineel voor de verandering.

    Je staat voor paal!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Nu nog de andere aanklacht kritisch bekijken of desnoods een nieuwe rechtszaak.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela