1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Zidane neemt Hakimi op in selectie voor CL-clash met Bayern

    De laatste keer dat Zinedine Zidane de Marokkaans-international gebruikte voor een Europees optreden dateert van november vorig jaar.



    Zojuist maakte Real Madrid via de officiële kanalen haar 24-koppige selectie bekend ter gelegenheid van de krachtmeting met Bayern München in de halve finale van de UEFA Champions League. Voor deze belangrijke heenfase waarvan de aftrap morgenavond om 20:45 is, deed coach Zidane ook een beroep op zijn 19-jarige rechtsback Achraf Hakimi. De kans dat de 6-voudig Marokkaans-international speelminuten toebedeeld lijkt vooralsnog klein aangezien ook Nacho Fernández voor het eerst na zijn spierblessure weer deel uitmaakt van de selectie van de 'Koninklijke'.

    Wedstrijdstatistieken Hakimi dit seizoen:
    La Liga (1 doelpunt)
    7 wedstrijden (14 selecties, 6 basisplaatsen, 1 invalbeurt; 577 speelminuten)

    UEFA Champions League
    2 wedstrijden (4 selecties, 2 basisplaatsen; 180 speelminuten)

    Copa del Rey (1 assists)
    5 wedstrijden (6 selecties, 3 basisplaatsen; 288 speelminuten)

    FIFA WK voor Clubs
    1 wedstrijd (2 selecties, 1 basisplaats; 90 speelminuten)

    Photocredit: Football Tribe

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Aankomende sezioen proberen een vaste basis plek te krijgen

  3. #3
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Aankomende sezioen proberen een vaste basis plek te krijgen
    Bij Real? Hoop dat je dan een grapje maakt.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Waarom niet? Zeker gaan voor een basisplaats bij de mooiste club van de wereld. Als je geen hoge ambities hebt in het leven zul je nooit ver komen.

  5. #5
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Waarom niet? Zeker gaan voor een basisplaats bij de mooiste club van de wereld. Als je geen hoge ambities hebt in het leven zul je nooit ver komen.
    Ik heb niet gezegd dat hij geen ambities mag hebben, maar DubbD geeft aan dat hij voor een basisplek moet gaan terwijl Carvajal veeel verder is en Hakimi maar 19 is.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Bij Real? Hoop dat je dan een grapje maakt.
    op zijn positie lopen er niet veel toppers rond zover ik weet is hij 2de a 3rde keus dus ja waarom niet?

  7. #7
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    op zijn positie lopen er niet veel toppers rond zover ik weet is hij 2de a 3rde keus dus ja waarom niet?
    2de keus is geen basisiplaats en Carvajal is een paar klasses beter.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    2de keus is geen basisiplaats en Carvajal is een paar klasses beter.
    waar heb ik gezegd basisplek en natuurlijk is carvajal beter dat is de vaste back heb je de leeftijd verschil ook gezien carvajal gaat niet voor altijd mee dus hakimi moet progressie boeken zodat die hem kan opvolgen

  9. #9
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door dubbd Bekijk reactie
    waar heb ik gezegd basisplek en natuurlijk is carvajal beter dat is de vaste back heb je de leeftijd verschil ook gezien carvajal gaat niet voor altijd mee dus hakimi moet progressie boeken zodat die hem kan opvolgen
    Citaat Geplaatst door dubbd Bekijk reactie
    aankomende sezioen proberen een vaste basis plek te krijgen

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    ik vind die hakimi niks

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    2de keus is geen basisiplaats en Carvajal is een paar klasses beter.
    Hakimi komt er wel hoor. Er zit veel potentie in die jongen en hij is pas 19 jaar oud. Een talent waar het Marokkaanse elftal nog veel plezier aan gaat beleven.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Hakimi komt er wel hoor. Er zit veel potentie in die jongen en hij is pas 19 jaar oud. Een talent waar het Marokkaanse elftal nog veel plezier aan gaat beleven.
    dat jij hakimi en boufal hoog hebt zitten zegt genoeg over je voetbal kennis, 0,0

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    waar heb ik gezegd basisplek en natuurlijk is carvajal beter dat is de vaste back heb je de leeftijd verschil ook gezien carvajal gaat niet voor altijd mee dus hakimi moet progressie boeken zodat die hem kan opvolgen

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Hakimi komt er wel hoor. Er zit veel potentie in die jongen en hij is pas 19 jaar oud. Een talent waar het Marokkaanse elftal nog veel plezier aan gaat beleven.
    Ik denk het ook. Maar die Dubb zegt dat die al volgend seizoen voor een basisplek moet gaan. Bij Real!

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  15. #15
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ik denk het ook. Maar die Dubb zegt dat die al volgend seizoen voor een basisplek moet gaan. Bij Real!
    Dat is gezien de huidige ontwikkelingen onhaalbaar. Dat ben ik wel met je eens.

    Maar Real wil Hakimi niet verhuren ( misschien aankomend seizoen) wat betekent dat ie goed zit bij de groep.

    Maar als hij zo door blijft gaan is alles mogelijk voor hem. De jongste en beste talent van Marokko na Amin Harit.

    InshAllah gaat hij het wel halen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela