1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Buitenlandse investeringen bepalen het geloof of cultuur niet ter plaatse. Investeringen gaan via de wetten van het land waarom het gaat. Maar dat weet je natuurlijk best wel.
    Ook de islam wordt niet bepaald door een land. In de Islam hebben wij namelijk de koran en de sunnah.

    Bovendien hebben wij in Nederland een open economie. investeringen vanuit het buitenland zijn welkom.

    Investeringen in tweede kamer partijen is GIF en moet strafbaar worden gesteld en zwaar op worden gecontroleerd.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ow excuus, ik begreep je verkeerd. Zeker moeten donaties en financiering vanuit het buitenland aan partijen in de tweede kamer een halt worden toegeroepen. Mee eens.
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ook de islam wordt niet bepaald door een land. In de Islam hebben wij namelijk de koran en de sunnah.Bovendien hebben wij in Nederland een open economie. investeringen vanuit het buitenland zijn welkom.Investeringen in tweede kamer partijen is GIF en moet strafbaar worden gesteld en zwaar op worden gecontroleerd.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ow excuus, ik begreep je verkeerd. Zeker moeten donaties en financiering vanuit het buitenland aan partijen in de tweede kamer een halt worden toegeroepen. Mee eens.
    Weet je dan wel dat de PVV zwaar wordt gefinancierd door zionisten? er is een documentaire van hea.... zie youtoube
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jazeker weet ik dat. Absurd, dat dat kan.
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Weet je dan wel dat de PVV zwaar wordt gefinancierd door zionisten? er is een documentaire van hea.... zie youtoube

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    LTifo is weer ontslagen uit de kliniek. Dat gaat soms ten koste van het niveau op MJA.
    russia2018!!
    terwijl je vorig seizoen nog geen voetbal volgende hahah
    successupporter