1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Geld uit Golfregio naar tientallen moskeeën'

    Zeker dertig islamitische organisaties in Nederland hebben de afgelopen jaren geld ontvangen uit Koeweit en Saudi-Arabië, of hebben om dergelijke financiering gevraagd.



    Dat blijkt uit niet eerder gepubliceerde gegevens die in handen zijn van NRC en Nieuwsuur.

    De lijst met betalingen aan moskee-organisaties in Nederland is afkomstig van Koeweit en Saudi-Arabië zelf. Die twee landen in de Golfregio informeren het ministerie van Buitenlandse Zaken daar op vertrouwelijke basis over sinds 2010. Om die contacten niet in gevaar te brengen, maakte het departement de gegevens tot dusver niet openbaar.

    Volgens ingewijden gaat het om informatie die eerder al vertrouwelijk is gedeeld met de Tweede Kamer.

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Ja en? Is dit belangrijk en groot nieuws?

    Wat wil de EU of de landen zelf gaan doen?

    NIKS!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    En de Nederlandse tokkie´s denken dat ze het wiel hebben uitgevonden.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Dat moet gewoon kunnen. Zoveel mogelijk geld pompen in moskeeën zolang ze maar goed gevuld zijn. Of het nou buitenlands geld is of binnenlands geld. Daar is echt helemaal niks mis mee.
    Buitenlands geld is prima. Lekker uit het midden oosten. Dan doen ze tenminste wat nuttigs met die oliegeld.


    Weet je wat pas gif is: Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen. Dat moeten ze een halt toeroepen.
    Ze zeggen altijd: wie betaalt die bepaalt. Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen moeten worden stopgezet!!!
    Pure gif!!! Dat er buitenlandse mogendheden beslissen wat er in ons land gebeurt. Dat is waar ik me zorgen om maak!!
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Dat moet gewoon kunnen. Zoveel mogelijk geld pompen in moskeeën zolang ze maar goed gevuld zijn. Of het nou buitenlands geld is of binnenlands geld. Daar is echt helemaal niks mis mee.
    Buitenlands geld is prima. Lekker uit het midden oosten. Dan doen ze tenminste wat nuttigs met die oliegeld.


    Weet je wat pas gif is: Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen. Dat moeten ze een halt toeroepen.
    Ze zeggen altijd: wie betaalt die bepaalt. Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen moeten worden stopgezet!!!
    Pure gif!!! Dat er buitenlandse mogendheden beslissen wat er in ons land gebeurt. Dat is waar ik me zorgen om maak!!


    Daar hoor je die tokkie´s en met hun opperleiders Felix_ ,OBB en Aviator niet over.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Dat moet gewoon kunnen. Zoveel mogelijk geld pompen in moskeeën zolang ze maar goed gevuld zijn. Of het nou buitenlands geld is of binnenlands geld. Daar is echt helemaal niks mis mee.
    Buitenlands geld is prima. Lekker uit het midden oosten. Dan doen ze tenminste wat nuttigs met die oliegeld.


    Weet je wat pas gif is: Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen. Dat moeten ze een halt toeroepen.
    Ze zeggen altijd: wie betaalt die bepaalt. Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen moeten worden stopgezet!!!
    Pure gif!!! Dat er buitenlandse mogendheden beslissen wat er in gebeurt. Dat is waar ik me zorgen om maak!!
    hmmm ons land,nta hwilindi , geen marokkaan geen rifinio meer . 3andkom bezzaf d le7sawes f bladkom.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    hmmm ons land,nta hwilindi , geen marokkaan geen rifinio meer . 3andkom bezzaf d le7sawes f bladkom.
    Lekker geld pompen in salafistische moskeeën.

    Ik wil gene blauwe moskee zoals in Amsterdam waar jou homobroeders op af komen en waar vrouwen en mannen naast elkaar bidden.

    Gewoon salafistische moskeeën. al Hamdoulillah!
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Lekker geld pompen in salafistische moskeeën.

    Ik wil gene blauwe moskee zoals in Amsterdam waar jou homobroeders op af komen en waar vrouwen en mannen naast elkaar bidden.

    Gewoon salafistische moskeeën. al Hamdoulillah!
    jij bent haff salafist nog ff en je bent klaar om naar syrie te reizen, daar worden jullie voor opgeleid , mensen met tiny IQ als jij zijn makkelijk te brainwashhen .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    jij bent haff salafist nog ff en je bent klaar om naar syrie te reizen, daar worden jullie voor opgeleid , mensen met tiny IQ als jij zijn makkelijk te brainwashhen .
    Salafisten zijn geen terroristen.
    jij bent homo met die gifpropaganda van je. Salafisten zijn vreedzame mensen die leven conform richtlijnen/gewoontes van onze profeet.

    Salafisten bezef 3liek ya Dayouth
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Salafisten zijn geen terroristen.
    jij bent homo met die gifpropaganda van je. Salafisten zijn vreedzame mensen die leven conform richtlijnen/gewoontes van onze profeet.

    Salafisten bezef 3liek ya Dayouth
    wel alle terroristen zijn salafisten, inhoudelijk over religie ga ik niet diep op in, je hebt geen verstand van. nta ghir tbe3 o fermez ta bouch

    a le7mar

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    wel alle terroristen zijn salafisten, inhoudelijk over religie ga ik niet diep op in, je hebt geen verstand van. nta ghir tbe3 o fermez ta bouch

    a le7mar

    wallah jij bent niets meer dan een schaapje.

    Jij wordt gevoed door propaganda. Niet alle terroristen zijn Salafisten gaylord. Kijk alleen naar de afgelopen dagen. erorist in Toronto en Terrorist met lange jas en zonder ondergoed in amerika.

    Of nee dat zijn verwarde mensen volgens jou? gaylord ben jij.

    Tfoe 3liek a graaa
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    wallah jij bent niets meer dan een schaapje.

    Jij wordt gevoed door propaganda. Niet alle terroristen zijn Salafisten gaylord. Kijk alleen naar de afgelopen dagen. erorist in Toronto en Terrorist met lange jas en zonder ondergoed in amerika.

    Of nee dat zijn verwarde mensen volgens jou? gaylord ben jij.

    Tfoe 3liek a graaa
    we hebben het over zogenaamde islam salafisten, zoals da3ish a le7mar, trouwens al die salafi terroristen die aanslagen pleegden in europa zijn over het algemeen berbers

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door talisker Bekijk reactie
    Prima niveau hier.
    Jij bent homo, nee jij!
    LTifo is weer ontslagen uit de kliniek. Dat gaat soms ten koste van het niveau op MJA.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    LTifo is weer ontslagen uit de kliniek. Dat gaat soms ten koste van het niveau op MJA.
    dit zei ik ook op sporthoekje over hem
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Buitenlandse investeringen bepalen het geloof of cultuur niet ter plaatse. Investeringen gaan via de wetten van het land waarom het gaat. Maar dat weet je natuurlijk best wel.
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Dat moet gewoon kunnen. Zoveel mogelijk geld pompen in moskeeën zolang ze maar goed gevuld zijn. Of het nou buitenlands geld is of binnenlands geld. Daar is echt helemaal niks mis mee.Buitenlands geld is prima. Lekker uit het midden oosten. Dan doen ze tenminste wat nuttigs met die oliegeld. Weet je wat pas gif is: Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen. Dat moeten ze een halt toeroepen. Ze zeggen altijd: wie betaalt die bepaalt. Buitenlandse investeringen in tweedekamer partijen moeten worden stopgezet!!! Pure gif!!! Dat er buitenlandse mogendheden beslissen wat er in ons land gebeurt. Dat is waar ik me zorgen om maak!!