1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'FC Barcelona overweegt contractverlenging El Haddadi na sterk seizoen'

    De enkelvoudig Spaans-international ligt nu nog tot de zomer van 2019 vast in Camp Nou.



    Als we het doorgaans goed ingevoerde Catalaanse medium Sport mogen geloven dan is FC Barcelona erg te spreken over de ontwikkeling van haar contractspeler Munir El Haddadi. De 22-jarige aanvaller heeft zich in het nog lopende seizoen ontpopt tot één van de steunpilaren van middenmotor Deportivo Alavés, doorgaans als basiskracht scoorde de international maar liefst 13 keer tijdens de 34 officiële optredens die hij binnen de lijnen doorbracht namens zijn tijdelijke werkgever. Daarnaast was El Haddadi ook nog goed voor 7 assists, statistieken die de technische directie van Barça zeer tevreden stemmen. Zo tevreden dat ze in ieder geval willen voorkomen dat hij voor niets de club verlaat.

    Spelen op huurbasis deed de door de Marokkaanse voetbalbond begeerde spits vorig seizoen ook al. Toen verdedigde hij de kleuren van FC Valencia, een uitleenbeurt die hij iets minder productief uitzat dan zijn huidige periode bij Alavès. In het Estadio Mestalla kwamen er niet meer dan 6 treffers en 3 assists uit de voeten van het jeugdexponent van de Catalanen. Het is overigens nog niet bekend welke plannen FC Barcelona heeft met het oog op het aankomende seizoen, de huurperiode bij Alavès eindigt deze zomer.

    Photocredit: Yahoo ES

  2. #2
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Paco verkopen hij in zijn plaats.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  3. #3
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Dit is waarom de Spaanse bond hem niet wil afschrijven. Frozen lachte me destijds nog uit.

    Dat jochie is pas 22jaar en er zit veel potentie in. Marokko kan hem wel vergeten. Spanje houd liever een slag om de arm.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #4
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Dit is waarom de Spaanse bond hem niet wil afschrijven. Frozen lachte me destijds nog uit.

    Dat jochie is pas 22jaar en er zit veel potentie in. Marokko kan hem wel vergeten. Spanje houd liever een slag om de arm.
    ?

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    ?
    Ik kan de topic helaas niet meer terugvinden. Maar onderwerp ging over Haddadi en de beslissing van Spanje om hem niet vrij te geven (lees;meewerken). ( topic December,vlak na de loting).
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Dit is waarom de Spaanse bond hem niet wil afschrijven. Frozen lachte me destijds nog uit.

    Dat jochie is pas 22jaar en er zit veel potentie in. Marokko kan hem wel vergeten. Spanje houd liever een slag om de arm.
    Marokko moet hem ook vergeten, en hij moet Marokko vergeten.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  7. #7
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Marokko moet hem ook vergeten, en hij moet Marokko vergeten.
    Eens bro!
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #8
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik kan de topic helaas niet meer terugvinden. Maar onderwerp ging over Haddadi en de beslissing van Spanje om hem niet vrij te geven (lees;meewerken). ( topic December,vlak na de loting).
    Het enige wat ik heb gezegd is dat ik pleit voor El Haddadi bij het Marokkaans elftal, mits hij in vorm is. Ik heb verder nooit een discussie met jou gehad hierover.

  9. #9
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Het enige wat ik heb gezegd is dat ik pleit voor El Haddadi bij het Marokkaans elftal, mits hij in vorm is. Ik heb verder nooit een discussie met jou gehad hierover.
    Ik heb even diep in mijn geheugen en het archief van m.nl moeten graven maar het was ook geen discussie.

    Jij deed lacherig over de kwaliteiten van haddadi. Ik heb desbetreffende topic net ge-uppt.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #10
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik heb even diep in mijn geheugen en het archief van m.nl moeten graven maar het was ook geen discussie.

    Jij deed lacherig over de kwaliteiten van haddadi. Ik heb desbetreffende topic net ge-uppt.
    Oh, die. Daar sta ik nog steeds achter, daar verandert dit artikel niets staan. Spanje heeft Munir niet nodig.

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Oh, die. Daar sta ik nog steeds achter, daar verandert dit artikel niets staan. Spanje heeft Munir niet nodig.
    Zoals je kan lezen gaat het niet om wat jij vind maar om wat de mogelijkheden zijn voor Mounir.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Zoals je kan lezen gaat het niet om wat jij vind maar om wat de mogelijkheden zijn voor Mounir.
    Fijn dat ik ook een mening mag hebben.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Fijn dat ik ook een mening mag hebben.
    Jij bent letterlijk KO geslagen en alsnog reageer je. Schaam je BABY
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  14. #14
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Jij bent letterlijk KO geslagen en alsnog reageer je. Schaam je BABY
    Baby? Serieus? En dit uit de vingers van iemand die zichzelf hier dagelijks belachelijk maakt. Ga jij je maar bezig houden met Wrongbet en laat mij met rust.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Mooi laat hem lekker in spanje .