1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko U20 uitgeschakeld in de race om Afrika Cup-kwalificatie (video)

    Al in de eerste ronde van de kwalificatiereeks moesten de Leeuwen v/d Atlas het onderspit delven tegen tegenstander Mauritanië.



    Na in de heenfase met 0-2 onderuit te zijn gegaan was vandaag de thuisontmoeting voor de ploeg van bondscoach Mustapha Madih. In het Complexe Sportif Prince Moulay Hassan kwam men niet verder dan de 1-0 eindstand, onvoldoende dus om doorstroming naar de tweede ronde in de kwalificatiereeks van de Afrika Cup U20 in Nigeria te realiseren. De enige treffer die viel, kwam uit de voeten van Sevilla speler Mohamed Bouzidi.

    Klik hier voor beelden van de goal van Bouzidi (75e minuut).

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Mauritanië thuis altijd lastig

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mauritanië was ook zeer lastig..ik verwacht veel van hun.het is een sterke team ze zijn fysiek zeer sterk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Mauritanië was ook zeer lastig..ik verwacht veel van hun.het is een sterke team ze zijn fysiek zeer sterk
    hahahahahaha

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    hahahahahaha
    Je mag lachen maar let maar op hun ..over paar maandjes mag je deze topic uppen

  6. #6
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Die trainer moet opzouten.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Die trainer moet opzouten.
    Ik heb stronthekel aan hem ..die scheefkop bakt er niks van.in botolla was Madih ook waardeloos bezig

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Wat een schandalige vertoning. Uitgeschakeld worden door ultra amateurs en kamelenherders uit Mauretanië. Een weekje strafkamp voor de selectie en die poeptrainer is wel op zn plaats.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Wat een schandalige vertoning. Uitgeschakeld worden door ultra amateurs en kamelenherders uit Mauretanië. Een weekje strafkamp voor de selectie en die poeptrainer is wel op zn plaats.
    Ik ben het eens met jou maar geloof me ik heb Mauritanië zien voetballen ..het is echt een leuke ploeg om te zien voetballen..er is niks baggers aan hun ..ze stonden goed te voetballen tegen Marokko..fysiek waren ze ook veel verder dan Marokko