1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Dit was ook zo'n topic waar sommigen, neonazi inclusief,..dachten de na druk te moeten leggen op extreem rechts om het islamitisch antisemitisme uit de wind te houden.
    Zweden..

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5607327
    Het houdt Felix nogal bezig omdat hij er moslims mee kan demoniseren

    En bij jou gaat het erin als zoete koek..iedereen keer weer...ondertussen mensen die wijzen op andere perspectieven uitmaken voor nazi

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Het houdt Felix nogal bezig omdat hij er moslims mee kan demoniseren

    En bij jou gaat het erin als zoete koek..iedereen keer weer...ondertussen mensen die wijzen op andere perspectieven uitmaken voor nazi

    Welke andere perspectieven zijn er voor islamitisch antisemitische moorden dan het gewoon te erkennen..??

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het gaat om binnen Frankrijk verhuisde joden..verhuisd omdat ze in wijken woonden waar ze zich niet veilig voelden door toenemende antisemitische uitingen..

    Antisemitisme is ook gewoon een islamitisch ding hoor. .inderdaad niet voorbehouden aan moslim radicalen.
    Absoluut niet voor behouden aan moslim radicalen...echter dit manifest wekt die indruk wel.

    En daarmee doet het de waarheid geweld aan, demoniseert het moslims en valt het tegelijkertijd links aan.

    Kortom een extreem rechts stukje

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Welke andere perspectieven zijn er voor islamitisch antisemitische moorden dan het gewoon zo te erkennen..??
    Dat niet enkel moslim radicalen antisemitisme bedrijven.

    Je zegt het net zelf ook : maf:

    Misschien ben jij dan een nazi.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Absoluut niet voor behouden aan moslim radicalen...echter dit manifest wekt die indruk wel.

    En daarmee doet het de waarheid geweld aan, demoniseert het moslims en valt het tegelijkertijd links aan.

    Kortom een extreem rechts stukje
    Nee klopt..het is niet voor behouden aan enkel moslimradicalen..

    Of liepen er duizenden radicalen in Zweden in Duitsland.. nadat trump aankondigde de ambassade naar Jeruzalem te verhuizen .

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Nee klopt..het is niet voor behouden aan enkel moslimradicalen..

    Of liepen er duizenden radicalen in Zweden in Duitsland.. nadat trump aankondigde de ambassade naar Jeruzalem te verhuizen .
    Het is dus een nogal eenzijdig manifest...en dat mag voor een manifest..een manifest hoeft niet genuanceerd te zijn zoals dit manifest dat ook niet is.

    Dit heeft wel tot gevolg dat dit manifest behoorlijk politiek is..het demoniseert moslims en valt links aan die weigert om moims generiek te veroordelen..dat maakt dat dit manifest extreem rechts is.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Het is dus een nogal eenzijdig manifest...en dat mag voor een manifest..een manifest hoeft niet genuanceerd te zijn zoals dit manifest dat ook niet is.

    Dit heeft wel tot gevolg dat dit manifest behoorlijk politiek is..het demoniseert moslims en valt links aan die weigert om moims generiek te veroordelen..dat maakt dat dit manifest extreem rechts is.
    Waarom maak jij er moslimradicalen van?
    Waarom bagatelliseer jij het op deze manier.

    Nee antisemitisme is niet voorbehouden aan moslims alleen antisemitisme komt bij mensen van allerlei pluimage voor ..
    De meesten worden gewoon benoemd..nu dit soort antisemitisme nu dus ook.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Extreemrechts? Het is een feit dat antisemitisme nadrukkelijk aanwezig is bij diverse islamitische gemeenschappen. Ik maak het zelf vaak genoeg mee als de joden weer eens de schuld krijgen van een zogenaamde ''false flag'' als er een terroristische aanval heeft plaatsgevonden. Volgens mijn eigen ouders is de Islamitische Staat opgericht door de Mossad.

    Kijk alleen eens hoe er op dit forum over mensen van Joodse afkomst wordt gesproken....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Weet je wat bizar is dat ze holocaustgejank gebruiken om Palestijnen te vermoorden.
    En als de jood een vinger wijst noemt die he antisemit

    Ik vraag me of het aantal joden op deze planeet klopt volgens mij is er een miljard joden. Marokko allergieƫn Tunesiƫ heel Europa en Oost-Europa Amerika en Zuid-Amerika wonen joden over de hele wereld man

    Eerste opmerking: Oh ja?

    Tweede opmerking: Oh ja? Nou en?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Maar dat is precies de rode lijn van dit manifest.
    Nergens biedt het iets waar joden in Frankrijk iets aan hebben.

    Ik kan niet inschatten, bepalen, wat Joodse inwoners van Frankrijk met dit manifest opschieten.

    Franse prominenten spreken zich uit over het islamitische geweld jegens Fransen met een Joodse achtergrond - hoe "groot" of "klein" dit geweld ook mag zijn.
    In mijn ogen kan daar niemand tegen zijn.

    Het gaat er in mijn ogen ook niet om wat de Franse Joden daar aan hebben, maar wat de Fransen, Frankrijk daar aan hebben/heeft.


    Racistisch geweld tegen Joden vindt plaats, en dat moet stoppen.

    En natuurlijk vindt er ook racistisch geweld plaats jegens anderen. Bijvoorbeeld moslims. Ook fout. Moet ook stoppen. Maar daar gaat het hier nu even niet over.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    In Frankrijk loopt een Jood 25 keer zoveel kans aangevallen of beledigd te worden als een moslim. Toch is er vaak meer aandacht voor 'islamofobie' dan voor antisemitisme, zeggen de ondertekenaars. 'Waarom deze stilte? Omdat de islamitische radicalisering - en het antisemitisme dat zij voortbrengt - door een deel van de Franse elites exclusief wordt beschouwd als de uitdrukking van een sociale revolte', aldus het manifest. Een foutieve interpretatie, want hetzelfde radicalisme duikt ook op in heel andere landen zoals Denemarken, Afghanistan, Mali of Duitsland.

    Daarnaast is er een radicaal, antizionistisch links dat 'de beulen van Joden omvormt tot slachtoffers van de maatschappij'. Ook 'minderwaardige electorale rekensommetjes' spelen een rol, denken de opstellers: er zijn
    tien keer zoveel moslim- als Joodse kiezers.

    Aan de witte mars voor Mireille Knoll deden ook imams mee. 'Dat de meesten van hen onder politiebescherming staan, zegt genoeg over de terreur die islamisten over de Franse moslims uitoefenen', aldus het manifest. De opstellers vinden dan ook dat de islam veel meer moet doen om de godsdienst te zuiveren van antisemitisme.

    https://www.volkskrant.nl/buitenland...rijk~a4595021/

    Accepteer de feiten voor wat ze zijn, hoe moeilijk dat ook zal zijn.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    In Frankrijk loopt een Jood 25 keer zoveel kans aangevallen of beledigd te worden als een moslim. Toch is er vaak meer aandacht voor 'islamofobie' dan voor antisemitisme, zeggen de ondertekenaars. 'Waarom deze stilte? Omdat de islamitische radicalisering - en het antisemitisme dat zij voortbrengt - door een deel van de Franse elites exclusief wordt beschouwd als de uitdrukking van een sociale revolte', aldus het manifest. Een foutieve interpretatie, want hetzelfde radicalisme duikt ook op in heel andere landen zoals Denemarken, Afghanistan, Mali of Duitsland.

    Daarnaast is er een radicaal, antizionistisch links dat 'de beulen van Joden omvormt tot slachtoffers van de maatschappij'. Ook 'minderwaardige electorale rekensommetjes' spelen een rol, denken de opstellers: er zijn
    tien keer zoveel moslim- als Joodse kiezers.

    Aan de witte mars voor Mireille Knoll deden ook imams mee. 'Dat de meesten van hen onder politiebescherming staan, zegt genoeg over de terreur die islamisten over de Franse moslims uitoefenen', aldus het manifest. De opstellers vinden dan ook dat de islam veel meer moet doen om de godsdienst te zuiveren van antisemitisme.

    https://www.volkskrant.nl/buitenland...rijk~a4595021/

    Accepteer de feiten voor wat ze zijn, hoe moeilijk dat ook zal zijn.


    Zijn geen feiten

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    In Frankrijk loopt een Jood 25 keer zoveel kans aangevallen of beledigd te worden als een moslim. Toch is er vaak meer aandacht voor 'islamofobie' dan voor antisemitisme, zeggen de ondertekenaars. 'Waarom deze stilte? Omdat de islamitische radicalisering - en het antisemitisme dat zij voortbrengt - door een deel van de Franse elites exclusief wordt beschouwd als de uitdrukking van een sociale revolte', aldus het manifest. Een foutieve interpretatie, want hetzelfde radicalisme duikt ook op in heel andere landen zoals Denemarken, Afghanistan, Mali of Duitsland.

    Daarnaast is er een radicaal, antizionistisch links dat 'de beulen van Joden omvormt tot slachtoffers van de maatschappij'. Ook 'minderwaardige electorale rekensommetjes' spelen een rol, denken de opstellers: er zijn
    tien keer zoveel moslim- als Joodse kiezers.

    Aan de witte mars voor Mireille Knoll deden ook imams mee. 'Dat de meesten van hen onder politiebescherming staan, zegt genoeg over de terreur die islamisten over de Franse moslims uitoefenen', aldus het manifest. De opstellers vinden dan ook dat de islam veel meer moet doen om de godsdienst te zuiveren van antisemitisme.

    https://www.volkskrant.nl/buitenland...rijk~a4595021/

    Accepteer de feiten voor wat ze zijn, hoe moeilijk dat ook zal zijn.
    bullshit

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    132
    20-10-2017

    Kraam, ben jij echt zo afstotelijk?

  15. #60
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Kijk alleen eens hoe er op dit forum over mensen van Joodse afkomst wordt gesproken....
    de meeste hebben het over zionisme en blijkbaar is dat ook antisemitisme..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"