1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Cannabis Bekijk reactie
    Ik kan me bij jou gedachten gang wel iets bij voorstellen. Knap dat je je mening durft te verkondigen. Zelf zou ik dat niet zo gauw doen, omdat de meeste je meteen vol afschuw zullen behandelen. Dat is zo jammer van de gelovigen en is meteen Hey bewijs dat je met veel achterlijke te maken hebt.

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk
    Moslims kijken je sowieso scheef en vol haat aan als je aangeeft geen moslim te zijn. Dan krijg je vervloekingen en dreigingen over hel naar je hoofd gesmeten. Maar dat neem ik hun niet kwalijk zij hebben zelf vanuit de islam geleerd hoe afvalligen slecht zijn en eigenlijk gestenigd moeten worden.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik zou me meer druk gaan maken om jezelf in plaats van anderen. Jij valt mij aan en niet andersom. Knoop dat goed in je oren.
    Ik geef kritiek op de islam. Ik haat geen moslims maar ik haat de islam.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Moslims kijken je sowieso scheef en vol haat aan als je aangeeft geen moslim te zijn. Dan krijg je vervloekingen en dreigingen over hel naar je hoofd gesmeten. Maar dat neem ik hun niet kwalijk zij hebben zelf vanuit de islam geleerd hoe afvalligen slecht zijn en eigenlijk gestenigd moeten worden.
    Bezoek een psychiater zou ik zeggen. Mijn topic is niet gemaakt om naar andermans verdriet en problemen te luisteren. Kan ik wel, maar deze topic gaat over iets anders.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik geef kritiek over de islam. Ik haat geen moslims maar ik haat de islam.
    Daar is deze topic niet voor. Je hoeft moslims niet lastig te vallen met jouw haat.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    .

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Espirite hoort denk ik ook bij hen. Doet zich hier gewoon zogenaamd voor als moslim. Moge Allah hem ontmaskeren. Dit soort kinderachtige vijandige spelletjes komt altijd van moslimhaters. In het verleden waren het de joden. Nu de moslims.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    .

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Vrouwen zijn misschien eerder geneigd om ongehoorzaam te zijn, vandaar dienen zij o.a. hun man te gehoorzamen en niet andersom, en zoveel redenen die wij als mens niet kennen. Enkel een ondankbare hoogmoedige ontkent het dat de vrouw haar man moet gehoorzamen in het goede.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    En niemand van ons kent zijn plaats in het hiernamaals, het past een gelovige om zichzelf bescheiden te gedragen tegenover de gelovige mannen en vrouwen.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik ben geboren en op de wereld gezet om Allah te dienen en alhamdulilah doe ik dit. Ik wil nooit geen hoogmoedige arrogante en ondankaar mens zijn.

    Als jullie me een slaaf willen noemen of iets anders, of leugens aan me willen toeschrijven of beledigen of zelfs vermoorden, dan wens ik jullie veel succes.

    Jullie haat en onrust zit wel erg diep, anders zouden jullie niet nu al bijna 24 uur op mijn topic blijven hangen.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Anders moeten jullie maar geld doneren, als jullie graag willen reageren, gebruik maken van het internet kost me geld en deze topic is niet gratis.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik zag hier ergens een huiltopic, denk dat jij daar moet wezen. Mijn leven dat gaat jou helemaal niet aan. Hou je bezig met jezelf.

    Wat een onrustige ziel? Waar komt dat toch door???

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Umm Kechie heeft een hele grote gat want die flikvlooit met iedereen dus die gaat naar laag 7 denk ik

    Moge Allah aza wa jall jou spoedig straffen Allahumma amin

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik geef kritiek op de islam. Ik haat geen moslims maar ik haat de islam.
    Geef kritiek op je moeder en haat haar ook want zij heeft verzaakt in haar verplichtingen om je islamitisch op te voeden ah galbak of moet ik zeggen ah strontvlek (gigi) ?

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Waarheidop1 Bekijk reactie
    Geef kritiek op je moeder en haat haar ook want zij heeft verzaakt in haar verplichtingen om je islamitisch op te voeden ah galbak of moet ik zeggen ah strontvlek (gigi) ?
    Eh, wie probeer jij voor de gek te houden hier? Doe dat in je eigen topic, ik weet wel beter hoor, jij bent die ene lid rambo, 100% zeker.