1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    13-10-2018

    Wat zijn goede eiwitten? Lees verder.

    Welke eiwit shakes kan je het beste gebruiken? Het gebruik van eiwit shakes kunnen een effectieve bijdrage leveren aan het afvallen of het ontwikkelen van spiermassa. Het dient als aanvulling op je gezonde voeding. Beide hangen met elkaar samen. Afvallen betekent vaak dat je met weerstand training aan de slag moet gaan. Na een training hebben je spieren eiwitten nodig om te herstellen. Maar voor welke eiwitten kan je nu het beste kiezen? Hanteer de volgende stelregel: 'Hoe goedkoper de eiwitten, hoe meer rotzooi in verwerkt is.' Stap af van de gedachte dat goedkope eiwitten van bijvoorbeeld Action ook prima zijn, want dat is absoluut niet het geval. Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek kan ik die conclusie met volle overtuiging trekken. Het proces om goede eiwitten te ontwikkelen is kostbaar. Dat heeft te maken met een speciale filtreermethode. Het voordeel van deze methode is dat per maatschep veel meer eiwitten van goede kwaliteit vervaardigd wordt. Bij de goedkope variant van eiwitten wordt door fabrikanten veel suikers en koolhydraten gemixt met een beetje eiwitten. Daardoor kunnen fabrikanten hun producten voor een dumpprijs aanbieden. Als je besluit om eiwit shakes te gebruiken kijk dan eerst op de ingrediënten lijst van het product. Zorg er voor dat je een product kiest zonder toegevoegde zoetstoffen, smaak, suikers en koolhydraten. Het liefst een whey isolaat.

    Let hier op als je de ingrediënten lijst doorneemt.

    Op de 100 gram

    maximaal 3 gram toegevoegde koolhydraten/suikers
    minimaal 90 gram eiwitten

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Eiwitshakes zijn overrated.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-12-2018

    Ik neem geen eiwit shakes, beter je eiwit van vlees halen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    30-10-2018

    Goeie voeding is het beste, maar er is niets mis met het drinken van eiwitshakes om je daily macro's te behalen. Of als je een dagje niet veel eiwitten binnen hebt gekregen uit je normale voeding.

    Ik eet liever ook een magere kwark voor het slapen, maar gemakzucht van een shake is niet verkeerd. Als je op zoek bent naar een goeie source dan zou ik de volgende website checken: https://labdoor.com/rankings/protein

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    57
    11-07-2008

    je moet zalm met shiba proberen

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door as_roma_ Bekijk reactie
    je moet zalm met shiba proberen
    Zalm is het meest giftigste voedsel wat je maar kan eten, tenzij het echt wilde zalm is en geen kweekzalm .