1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik denk dat je je toch eens goed moet inlezen over betreffende..
    Want?

  2. #32
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Hij heeft ook destijds een centrum opgericht voor deradicaliseren.
    Als hij en andere mensen in Europa die in projecten jongeren hebben getracht te deradicaliseren, en stellen dat het weinig heeft opgeleverd dan geloof ik deze mensen.
    Jongeren in welke leeftijd categorie?

    Waar zijn de onderzoeksverslagen? Rapportages en welke disciplines waren ermee gemoeid?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #33
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Precies schandalig en de "stilte" hieromrent zegt genoeg.

    Deze kinderen zijn onschuldig en hebben hulp nodig

    Wanneer Nederland weigert hulpverlening te bieden conform de verdragen moeten wij dit aanhangig maken bij The United Nations Convention on the Rights of the Child

    The United nations convention of te right of the child is a human rights treaty which sets out the civil, political, economic, social, health and cultural rights of children


    Als wij toekijken en niets ondernemen zijn wij mede schuldig!
    Inderdaad net wat je zegt....maar we moeten ook niet ontkennen dat het brandhaartjes kunnen worden.
    Eerlijk wel, daarom psych. hulp
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Dat is ook beslist niet het geval. Nogmaals; het is een maatregels om de mensen in NL te beschermen.
    Ook uitgelegd waarom.
    Dat is wel het geval. Niet om de hete breij heen draaien. Zeg het dan ook gewoon zoals het is!

    Deze kinderen worden afgerekend voor de keuzes die hun ouders maakten.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Inderdaad net wat je zegt....maar we moeten ook niet ontkennen dat het brandhaartjes kunnen worden.
    Eerlijk wel, daarom psych. hulp
    Absoluut! Deze kinderen hebben psychische nazorg nodig dat staat buiten kijf.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #36
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Je als maatschappelijk burger weg trekken van deze kwestie en problemen zegt meer over de eigengereidheid.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #37
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Want?
    Een-oog of kleppen.
    Sorry deze persoon is discutable heeft al genoeg problemen gehad.
    En je zal heel goed weten waarvoor.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Een-oog of kleppen.
    Sorry deze persoon is discutable heeft al genoeg problemen gehad.
    En je zal heel goed weten waarvoor.
    Geen idee wat je bedoelt.

    Maar goed. Ik heb serieus gereageerd over die ernstige probleem.
    Maar het is duidelijk, vanaf het begin stond jouw standpunt vast, die kinderen moeten terug.
    Op geen enkel argument van mij bij jij inhoudelijk ingegaan.

  9. #39
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Geen idee wat je bedoelt.

    Maar goed. Ik heb serieus gereageerd over die ernstige probleem.
    Maar het is duidelijk, vanaf het begin stond jouw standpunt vast, die kinderen moeten terug.
    Op geen enkel argument van mij bij jij inhoudelijk ingegaan.
    Het is blijkbaar voor jou moeilijk om onderzoek te doen.
    Jij haalt personen aan..ik geef je antwoord.
    Is het dan zo moeilijk om vergelijk te maken.

    Ik ga jou zeker niets voorkauwen wat je zelf kan achterhalen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Het is blijkbaar voor jou moeilijk om onderzoek te doen.
    Jij haalt personen aan..ik geef je antwoord.
    Is het dan zo moeilijk om vergelijk te maken.

    Ik ga jou zeker niets voorkauwen wat je zelf kan achterhalen.
    Ik heb een aantal argumenten gegeven waarom het m,i, goed is dat de regering zich niet zal inspannen deze kinderen terug te halen.
    Op geen enkel argument ben je ingegaan.
    Ik heb één persoon bij naam genoemd. Juist omdat hijzelf moslim is, dus niet direct al geen ingang heeft bij die jongens omdat zij ongelovigen niet vertrouwen, deze verachten.
    Bovendien Islamoloog is, dus verdomd goed weer waar hij over praat, meer kennis heeft van het geloof dan die Jihadi's die uit naam van dat geloof dood en verderf hebben gezaaid.

    Maar voor jou is het uitgangspunt, terughalen.
    Dus de beproefde tactiek, irrelevante zaken opwerpen juist om af te leiden van het feit dat je geen argumenten kunt leveren tegen mijn gegeven argumenten.

    Dus laat ik het hier verder bij, jouw standpunt is bekend, maar zeg dat dan gewoon.
    De kinderen moeten terug, en eventuele veiligheidsrisico's so what.

  11. #41
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb een aantal argumenten gegeven waarom het m,i, goed is dat de regering zich niet zal inspannen deze kinderen terug te halen.
    Op geen enkel argument ben je ingegaan.
    Ik heb één persoon bij naam genoemd. Juist omdat hijzelf moslim is, dus niet direct al geen ingang heeft bij die jongens omdat zij ongelovigen niet vertrouwen, deze verachten.
    Bovendien Islamoloog is, dus verdomd goed weer waar hij over praat, meer kennis heeft van het geloof dan die Jihadi's die uit naam van dat geloof dood en verderf hebben gezaaid.

    Maar voor jou is het uitgangspunt, terughalen.
    Dus de beproefde tactiek, irrelevante zaken opwerpen juist om af te leiden van het feit dat je geen argumenten kunt leveren tegen mijn gegeven argumenten.

    Dus laat ik het hier verder bij, jouw standpunt is bekend, maar zeg dat dan gewoon.
    De kinderen moeten terug, en eventuele veiligheidsrisico's so what.
    Als het een kind van je eigen zoon of dochter was?
    Laat maar want ongevoeligheid ligt niet in mijn schema.
    Sta er zelf voor, als grootouders.
    Voor de rest begrijp ik je onrust.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Als het een kind van je eigen zoon of dochter was?
    Laat maar want ongevoeligheid ligt niet in mijn schema.
    Sta er zelf voor, als grootouders.
    Voor de rest begrijp ik je onrust.
    Europese landen krijgen dit dilemma op hun bordje nu het kalifaat is ingestort.
    Het is een afweging van belangen.
    Het belang van die kinderen tegen het belang van 17 miljoen Nederlanders van welke etniciteit ook.
    Veiligheidsrisico.

    Natuurlijk zullen individuele Nederlanders die sterk betrokken zijn bij die kinderen, ouders, grootouders enz, maar één ding willen die kinderen zo snel mogelijk terug.
    En dat is ook volkomen logisch.

  13. #43
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Malika Saymak een bekende vlogster is een voorbeeld van velen een oorlogskind die ondanks haar verleden toch een toekomst heeft opgebouwd in Nederland. In een video vertelt ze wat voor een impact het heeft gehad en nog steeds op haar leven. Ze gaat hiervoor naar een hulpverlener.

    Kinderen zijn niet te vergelijken met volwassenen. Wat je ze aan leert kun je ze ook weer af leren.

    Ze is getrouwd met een voetballer en heeft twee kleine kindjes. Moge Allah swt haar gezin beschermen,ameen
    ze is geen moslim met haar dikke laag lelijke make up hoofd. en jij bent een hypocriet. lelijke dikzak.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  14. #44
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    ze is geen moslim met haar dikke laag lelijke make up hoofd. en jij bent een hypocriet. lelijke dikzak.
    in you're dream's ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Malika Saymak een bekende vlogster is een voorbeeld van velen een oorlogskind die ondanks haar verleden toch een toekomst heeft opgebouwd in Nederland. In een video vertelt ze wat voor een impact het heeft gehad en nog steeds op haar leven. Ze gaat hiervoor naar een hulpverlener.

    Kinderen zijn niet te vergelijken met volwassenen. Wat je ze aan leert kun je ze ook weer af leren.

    Ze is getrouwd met een voetballer en heeft twee kleine kindjes. Moge Allah swt haar gezin beschermen,ameen
    Volgens mij is het probleem niet dat deze kinderen in oorlogsgebied zijn opgegroeid.
    Je wilt de kinderen die in Nederland asiel hebben gekregen, die zijn opgegroeid in oorlogsgebied, niet allemaal moeten voeden.
    Ben je snel failliet vrees ik.

    Het gaat om de indoctrinatie en haat jegens onder andere ook Nederland.
    Als deze regering alle kinderen terug haalt en ook maar 1 van die kinderen pleegt later een aanslag in Nederland (ik zeg niet dat het gebeurt, geen idee), heeft bloed aan zijn handen aldus de Nederlandse bevolking.

    Als psychologen zeggen dat alle kinderen die nu 5 jaar of jonger zijn, geen gevaar zullen zijn, zou ik zeggen meteen terughalen.
    Maar bij 13 14 jarigen ligt dat toch wat ingewikkelder vrees ik en kan ik de huidige houding best begrijpen.

    Maar ik heb ook nog geen wetenschappelijke stukken gezien waaruit te concluderen valt hoe moeilijk het is die indoctrinatie ongedaan te maken.

    Overigens vind ik wel dat de echte verantwoordelijkheid ligt bij de ouders en niet bij de Nederlandse regering.