1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Nieuwe blog online!



    De afgelopen tien jaar werd ik als tweelingmoeder gebombardeerd met allerlei beweringen, uitspraken en clichés omtrent tweelingen. In een nieuwe blog ontkracht of bekracht ik met een knipoog de tien meest gehoorde.

    Klik hier om de blog te lezen

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  2. #17
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vlindertje86 Bekijk reactie

    Nieuwe blog online!



    De afgelopen tien jaar werd ik als tweelingmoeder gebombardeerd met allerlei beweringen, uitspraken en clichés omtrent tweelingen. In een nieuwe blog ontkracht of bekracht ik met een knipoog de tien meest gehoorde.

    Klik hier om de blog te lezen

    Prachtig!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Prachtig!
    Dankjewel!
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Noti.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Nieuwe blog online!



    “Ben je dan ook een Marokkaan geworden?” Het is één van de vele tenenkrullende vragen die ik kreeg na mijn bekering tot de Islam. “Natuurlijk niet!” was dan mijn eerste verbaasde reactie. Eerst en vooral omdat de Islam niet alleen een geloof voor Marokkanen is, maar ook omdat ik niet vind dat je na je bekering, je je eigen cultuur moet verloochenen, gelijk in een jelleba moet gaan rondlopen, voortdurend Marokkaanse stopwoordjes moet gebruiken of elke dag couscous moet eten.

    De eerlijkheid gebiedt me weliswaar te zeggen dat ik na veertien jaar huwelijk met een Marokkaan toch wel het één en ander overgenomen heb uit zijn cultuur of gebruiken.

    In een nieuwe blog geef ik jullie een ludieke bloemlezing van vijf lessen die ik heb geleerd van Marokkanen.

    Klik hier om de blog te lezen

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  6. #21
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vlindertje86 Bekijk reactie

    Nieuwe blog online!



    “Ben je dan ook een Marokkaan geworden?” Het is één van de vele tenenkrullende vragen die ik kreeg na mijn bekering tot de Islam. “Natuurlijk niet!” was dan mijn eerste verbaasde reactie. Eerst en vooral omdat de Islam niet alleen een geloof voor Marokkanen is, maar ook omdat ik niet vind dat je na je bekering, je je eigen cultuur moet verloochenen, gelijk in een jelleba moet gaan rondlopen, voortdurend Marokkaanse stopwoordjes moet gebruiken of elke dag couscous moet eten.

    De eerlijkheid gebiedt me weliswaar te zeggen dat ik na veertien jaar huwelijk met een Marokkaan toch wel het één en ander overgenomen heb uit zijn cultuur of gebruiken.

    In een nieuwe blog geef ik jullie een ludieke bloemlezing van vijf lessen die ik heb geleerd van Marokkanen.

    Klik hier om de blog te lezen

    Straks weer nieuwe lectuur.
    Shukran meid je doet het super!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Straks weer nieuwe lectuur.
    Shukran meid je doet het super!
    Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Nieuwe blog online!




    Twee maanden geleden kreeg mijn zoon van 10 onder andere de diagnose DCD, oftewel Dyspraxie. Het was een hard en onverwacht verdict, dat veel vragen had ingelost, maar ook veel vragen deed rijzen.

    In een nieuwe blog lezen jullie welke lijdensweg er aan de diagnose vooraf ging en hoe we er nu mee proberen omgaan.


    Klik hier om de blog te lezen

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  9. #24
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vlindertje86 Bekijk reactie

    Nieuwe blog online!




    Twee maanden geleden kreeg mijn zoon van 10 onder andere de diagnose DCD, oftewel Dyspraxie. Het was een hard en onverwacht verdict, dat veel vragen had ingelost, maar ook veel vragen deed rijzen.

    In een nieuwe blog lezen jullie welke lijdensweg er aan de diagnose vooraf ging en hoe we er nu mee proberen omgaan.


    Klik hier om de blog te lezen

    Gelezen. Top.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Gelezen. Top.
    Dankjewel! ❤️
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Hoezo Elena?
    If you 'don't know', Allah knows.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Je schrijft leuk. Het leest lekker door zonder dat je het hoeft te forceren. Ga zo door
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Je schrijft leuk. Het leest lekker door zonder dat je het hoeft te forceren. Ga zo door

    Dankjewel, leuk om te lezen!
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  14. #29
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    @ Vlindertje....ja die vragen, zo herkenbaar.

    Je schrijft prachtig, nooit gedacht om er verder iets mee te doen?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    @ Vlindertje....ja die vragen, zo herkenbaar.

    Je schrijft prachtig, nooit gedacht om er verder iets mee te doen?
    Dankjewel!
    Ja, van schrijven mijn beroep maken is toch wel mijn droom. Tot hiertoe heb ik er nooit wat aan verdiend, ook al spendeer ik er dagelijks toch wel ettelijke uurtjes aan.

    Het verhaal waar ik op dit moment aan schrijf, zou ik heel graag uitgeven. Het thema is erg actueel en naar mijn weten is er nog niet iets vergelijkbaars op de Nederlandstalige markt. Ik hoop dus dat ik een degelijke uitgeverij vind, maar dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend. Worst case scenario geef ik het in eigen beheer uit als e-book.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.