1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Echt he,laat die kut kinderen daar maar kapot gaan.


    vol=vol
    Kinderen die geen potentieel gevaar zijn, zijn wat mij betreft welkom.

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Mannen hebben dit veroorzaakt en zijn gevaarlijker. Die moeten helemaal niet terugkomen. Ze moeten maar vechten voor hun kalifaat en anders sterven op het veld. Dan krijgen ze wel hun beloning in het hiernamaals
    Mannen zijn niet per definitie gevaarlijker,
    Alle vrouwen die (daar zitten) en de isis ideologie omarmen zijn een potentieel gevaar,
    Die Koerden sturen ze inmiddels naar het gebiedje waar isis nog wat te zeggen heeft ook.

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Jouw vocabulair is zeer beperkt. Je komt niet verder dan 8 (scheld)woorden.


    Zieke psyco van MJA. Dat ben jij.
    Die pipo is de enige hier in mijn ignorelijst.
    Dat is wel knap van dat kereltje.

    Komt misschien nog goed als hij volwassen wordt.

  2. #17
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Die pipo is de enige hier in mijn ignorelijst.
    Dat is wel knap van dat kereltje.

    Komt misschien nog goed als hij volwassen wordt.





    Elke de dag de volle laag krijgen en nog blijven terugkeren met dezelfde smerige taal.


    Zij is een 30 plusser. Geen twintiger!! Daarom vind ik haar een Psyco. Totaal geen verantwoordelijkheid.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie





    Elke de dag de volle laag krijgen en nog blijven terugkeren met dezelfde smerige taal.


    Zij is een 30 plusser. Geen twintiger!! Daarom vind ik haar een Psyco. Totaal geen verantwoordelijkheid.
    Oh is een zij, ok.
    Als twintiger slaat het ook al nergens op.
    Als tiener trouwens ook niet maar dan zou ik het me nog voor kunnen stellen.

    Ach ja.

  4. #19
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Oh is een zij, ok.
    Als twintiger slaat het ook al nergens op.
    Als tiener trouwens ook niet maar dan zou ik het me nog voor kunnen stellen.

    Ach ja.

    Kom op MIke.

    Een lid die bijna alle leden achterna zit en uitscheld in zowat elke topic heeft geen ballen en is respectloos en verdiend het niet aanwezig et zijn op MJA,.


    Zieke gast dat hoor. Hij verneukt deze hele rubriek. Hij moet ergens anders zijn stoornissen zien te controleren en/of te stabiliseren.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Kom op MIke.

    Een lid die bijna alle leden achterna zit en uitscheld in zowat elke topic heeft geen ballen en is respectloos en verdiend het niet aanwezig et zijn op MJA,.


    Zieke gast dat hoor. Hij verneukt deze hele rubriek. Hij moet ergens anders zijn stoornissen zien te controleren en/of te stabiliseren.
    Zoals ik zei /ignore

  6. #21
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zoals ik zei /ignore
    Een ban voor haar zou dit forum wel een boost geven denk ik.

    Negeren heeft geen zin. Zij blijft het forum vervuilen dan. Ten koste van alles!!

    Een ban op al haar accounts kan deels tot een oplossing bijdragen. Denk ik.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De Nederlandse ombudsman doet hier btw aan discriminatie. Waarom moeten moeders zich alleen melden waarom hebben de vaders geen belang en mogen zij gescheiden worden van hun kinderen. Ik haat dit soort schijnheilige vorm van omgang met mensen. Soort van Titanic actie als alles goed gaat dan zijn we gelijk maar als het schip begint te zinken dan vrouwen en kinderen eerst. Nee bullshit iedereen is toch gelijk dus dan mogen de mannen ook het zinkende schip verlaten met de vrouwen en kinderen. Mogen ze dat niet dan blijven ze maar allemaal op het schip maar niet opeens komen met dat ongelijkheid in tijden van nood.

    Btw Nederland kan die kinderen maar beter daar houden met hun ouders in plaats van scheiden om alleen richting Nederland te brengen.
    Zodat ze die kinderen in opvangen kunnen dumpen waar ze worden misbruikt en opgroeien om ongelukkig te zijn door het verlies van hun ouders.

    Denk je niet dat de (nog levende) vaders in de bak zitten en wachten op hun berechting? Die kans lijkt me vrij groot...

    En natuurlijk moeten die kinderen hier naar toe. De moeders ook. En de vaders, als dat kan. Het zijn landgenoten, hoe je het ook wendt of keert!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De ouders hebben er bewust voor gekozen NL/Europa te verlaten. Wilden volledig leven volgens de islamitische wetgeving.
    Zijn geëmigreerd. Hebben daar geleefd ten koste van de mensen in Irak en Syrië.
    Geen enkele reden derhalve die mensen, terug te halen naar NL.

    De kinderen hebben niet die keuze gemaakt, maar kunnen ook niet worden teruggehaald. Zijn eenvoudig een veiligheidsrisico op termijn.
    Mensen (en zoogdieren) kennen in de eerste jaren van hun leven een inprentingsperiode.
    Wat de ouders hen dan leren, voordoen wordt ahw in hun hersens gegrift.
    Wat die kinderen daar hebben geleerd staat volledig haaks op de cultuur/mores in NL.
    Ze zijn gehersenspoeld met de visie zoals isis heeft uitgedragen. Onthoofding bekijken van ongelovigen, al met automatische wapens laten rondlopen.

    Ook zodra we de kinderen gaan terughalen dan krijg je weer procedures van de politiek correcte instellingen, recht op gezinsleven, dus nu de kinderen er zijn, ook maar de ouders terughalen.
    Zij hebben hun wandaden in Irak en Syrie bedreven, dáár moeten zij berecht worden.
    Zie niet in waarom wij deze lui in NL zouden moeten berechten.

    Veel te kort door de bocht, Maquis.

    Zoals ik het begrijp worden die moeders niet vervolgd. De kinderen natuurlijk ook niet.
    Wat die kinderen allemaal ingeprent hebben gekregen doet er echt niet zoveel toe. Ook in Nederland groeien kinderen met hele rare opvattingen op. Dat kunnen we echt wel aan.

    Gewoon terughalen, die mensen. Ook de moeders. En zo mogelijk ook de vaders. En voor de rechter brengen, ook als ze daar al een straf hebben gekregen.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Typisch weer iets voor die nedermarokkanen boven dat ze als kanonenvoer diennen voor die sekte sleuren ze hun kinderen ook in die ramp de ouders verdienen echt een kogel door hun hoofd om hun kind naar een oorlogsgebied mee te nemen .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Veel te kort door de bocht, Maquis.

    Zoals ik het begrijp worden die moeders niet vervolgd. De kinderen natuurlijk ook niet.
    Wat die kinderen allemaal ingeprent hebben gekregen doet er echt niet zoveel toe. Ook in Nederland groeien kinderen met hele rare opvattingen op. Dat kunnen we echt wel aan.

    Gewoon terughalen, die mensen. Ook de moeders. En zo mogelijk ook de vaders. En voor de rechter brengen, ook als ze daar al een straf hebben gekregen.
    Al eerder is gebleken in Europa - werd gisteravond bij Pauw ook nog eens genoemd - dat programma's om lui te deradicaliseren, weinig succesvol zijn (geweest)
    Dat waren dan nog kerels die waren geboren en getogen in westerse landen. Vaak zelfs nog goed geintegreerd vóór zij werden "gegrepen" door de fundamentalisten.
    Hier gaat het om kinderen opgegroeid, vaak zelfs geboren in het Kalifaat. Zoals je weet zijn de eerste jaren van elk kind, de inprenten, enorm belangrijk voor hoe deze als volwassene zal zijn.
    Wat wordt ingeprent wordt op de harde schijf van kinderen gegrift.
    Ze zijn bewust opgevoed met alles waar wij van gruwelen, onverzoenlijk geweld tegen "ongelovigen" Kregen executiefilmpjes te zien etc.

    Niet voor niets gaan psychiaters bij patienten vooral terug naar de kinderjaren. Dáár is het vaak de wortels van de problemen, ontsporingen op latere leeftijd.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Al eerder is gebleken in Europa - werd gisteravond bij Pauw ook nog eens genoemd - dat programma's om lui te deradicaliseren, weinig succesvol zijn (geweest)
    Dat waren dan nog kerels die waren geboren en getogen in westerse landen. Vaak zelfs nog goed geintegreerd vóór zij werden "gegrepen" door de fundamentalisten.
    Hier gaat het om kinderen opgegroeid, vaak zelfs geboren in het Kalifaat. Zoals je weet zijn de eerste jaren van elk kind, de inprenten, enorm belangrijk voor hoe deze als volwassene zal zijn.
    Wat wordt ingeprent wordt op de harde schijf van kinderen gegrift.
    Ze zijn bewust opgevoed met alles waar wij van gruwelen, onverzoenlijk geweld tegen "ongelovigen" Kregen executiefilmpjes te zien etc.

    Niet voor niets gaan psychiaters bij patienten vooral terug naar de kinderjaren. Dáár is het vaak de wortels van de problemen, ontsporingen op latere leeftijd.
    Maar toch is het de taak van de overheid om deze kinderen te begeleiden. Het zijn Nederlandse kinderen die slachtoffer zijn, en als hier een kind wordt mishandeld dan grijpt jeugdzorg ook in. In dit geval vind ik ook dat ze moeten ingrijpen. Kinderen moet je niet aan hun lot overlaten!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Maar toch is het de taak van de overheid om deze kinderen te begeleiden. Het zijn Nederlandse kinderen die slachtoffer zijn, en als hier een kind wordt mishandeld dan grijpt jeugdzorg ook in. In dit geval vind ik ook dat ze moeten ingrijpen. Kinderen moet je niet aan hun lot overlaten!
    Hun ouders zijn geëmigreerd naar Azië Zij waren daar niet tijdelijk voor een vakantie
    Hun ouders zijn geëmigreerd omdat zij onder geen beding willen wonen in hun geboorteland, in het Dar al-Harb.
    Dat hebben zij ook hun kinderen ingeprent. Ongelovigen mogen, zo niet moeten gedood worden.

    De enige reden dat die ouders, althans een deel terug willen naar de ongelovigen is omdat hun mooie leventje ten koste van mensen in Azië over is.
    Zij niet meer de meesters zijn, uit hun gestolen huizen moeten.
    Uiteraard is waar zij in geloofden nog steeds in tact.
    Hun kinderen is dat ingeprent, voorgeleefd.

    Het algemene belang van de Nederlandse bevolking gaat m.i. in casu vóór op het lot van die kinderen, hoe triest ook.
    Maar NL is niet verantwoordelijk voor die ellende, dat zijn hun ouders.
    Niet terughalen.
    We halen toch ook niet moordzuchtige emigranten terug uit Australie, of Canada?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De Nederlandse ombudsman doet hier btw aan discriminatie. Waarom moeten moeders zich alleen melden waarom hebben de vaders geen belang en mogen zij gescheiden worden van hun kinderen. Ik haat dit soort schijnheilige vorm van omgang met mensen. Soort van Titanic actie als alles goed gaat dan zijn we gelijk maar als het schip begint te zinken dan vrouwen en kinderen eerst. Nee bullshit iedereen is toch gelijk dus dan mogen de mannen ook het zinkende schip verlaten met de vrouwen en kinderen. Mogen ze dat niet dan blijven ze maar allemaal op het schip maar niet opeens komen met dat ongelijkheid in tijden van nood.

    Btw Nederland kan die kinderen maar beter daar houden met hun ouders in plaats van scheiden om alleen richting Nederland te brengen.
    Zodat ze die kinderen in opvangen kunnen dumpen waar ze worden misbruikt en opgroeien om ongelukkig te zijn door het verlies van hun ouders.
    De mannen..als die nog leven..zitten in gevangenissen daar.
    Snap niet dat ze daar die vrouwen ook niet berechten.
    De meesten zijn niks beter