1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Zusters :

    Kan iemand van jullie dit trauma geval helpen?

    Verlos ons en haar van dit last .

    Ze heeft een schouder nodig om erop te huilen.

    Moge Allah jullie belonen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Zusters zusters .... kunnen jullkir naar de moeder en zus van Durani gaan en ze te onderwijzen over KONT SEX en ze heeeeeeel duidelijk maken dat het HALAL is volgens hun zoon en broer ..... kunnen jullie zijn moeder vertellen dat haar zoon heeeeeel goed bezig is en dat hij bezig is met dawah onder de Marokkaanse jongeren en dat hij MOOIE LEERZAME BELANGRIJKE TOPICS opent zoals KONT SEX ........ vertel z’n moeder dat de fundamenten van islam worden aangevallen en dat haar zoon masha alah belangrijke topics opent over KONT SEX zodat de marokaanse jeugd daar profijt van zullen hebben....


    Hhahahahhahahahahahahajjjahahahjjjjjjajjjjjjjjajaj ajsjajajajajajajajajajajajjajajajajajjajjaajajajja ajja


    Ja sorry kan geen mooie plaatsjes van lachende mensen plaatsen dus doe het ff zo
    Hahahahahahahahahahahahahahahajajajajajajsjshj

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Ze zit te balken alsof Imaam Maalik haar persoonlijke verkrachting heeft goedgekeurd.

    Maalik zou dat niet doen.

    Zijn fatwa gaat over consensual gemeenschap.

    Of je nou wilt of niet : dat IS zijn Fatwa.

    Leef ermee.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Ze zit te balken alsof Imaam Maalik haar persoonlijke verkrachting heeft goedgekeurd.

    Maalik zou dat niet doen.

    Zijn fatwa gaat over consensual gemeenschap.

    Of je nou wilt of niet : dat is zijn Fatwa.

    Leef ermee.
    Vertel dit maar maar je moeder en vader waneer ze afkeurend op je KONT SEX dawah reageren .... want ze zullen ZEER ZEKER teleurgesteld in je zijn als ze horen dat je topics over KONT SEX opent en jonge marokanen dit onderwijst ober dit onderwerp .....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je kan wel stoer tegen mij doen en grappig proberen te toen en de wijsneus proberen uit te hangen ... maar jiji kunt jou moeder en vader niet in de ogen aan kijken en zeggen .... mamma pappa ik open topics over KONT SEX en ik onderwijs de marokkaae jeugd die weinig kennis hebben ober islam over KONT SEX....

    Dat kun jiji njet endat zegt GENOEG over jou..........Je hangt hier de ISLAMIYSTCHE moraal ridder uit met kal Allah kal rasoel....

    Maar je kunt je ouders niet ik de ogen kijken wat betreft dit onderwerp ......

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Mensen in mijn kring zijn geleerd en kennen deze Fiqhi masaail al.

    Daarom kom ik jou ezel onderwijzen hier.

    Ik persoonlijk keur het af, Maalik staat het toe.

    Vecht het uit met Maalik, niet met Durani.

    Hahahah wat een obsessie! Dat is een jaar oude topic, 1 van mijn 1000 topics. Deze trauma geval kan het gewoon niet vergeten. In elke topic moet die zijn hart luchten.

    Get over it. Zoek hulp.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Het meest trieste is dat als zijn gebruikersnaam daadwerkelijk zijn geboortedatum weergeeft we het hebben over een man van middelbare leeftijd (40 à 41 jaar). Iemand van deze leeftijd die puberale reacties typt.... Man man man, heeft hij niets beters te doen? Op deze leeftijd hebben de meesten al een vrouw en kinderen. Hoezo heeft hij nog tijd om als een idioot op marokko.nl te reageren?
    Ja he !

    Wat een rampzalige FAIL figuur.

    Iemand moet haar troosten.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Gezzelige boel zal dat zijn bij de familie Durani dat ze DIEP op zulke onderwerpen als KONT SEX gaan ...... nu alleen nog ff wachten tot je eigen zoons en dochters oud genoeg zijn dan kun je deze fikhi masaal die welbesproken is in de familie Durani door geven aan je kinderen

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik zie het al voor me ... Durani : dochter kom eens bij papa ..... ik wil een fikh kwestie met je bespreken ..... namelijk de fikh kwestie KONT SEX....... rot toch op man wie wil je nou voor de gek houden ..........

    Durani bespreek geen dingen met andermans dochters die je met je eigen dohter ook niet zal bespreken .... dit is mijn advies naar jou toe

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Durani bespreek geen dingen met andermans dochters die je met je eigen dohter ook niet zal bespreken .... dit is mijn advies naar jou toe

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik bedoel onderwijs andermans dochters geen dingen die je met je eigen dohter ook niet zal onderwijzen .... dit is mijn advies naar jou toe

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Lol ... dus zo gaat het in jullie familie.

    Vertel eens : heeft jou vader of moeder jou onderwezen hoe je gemeenschap moet hebben?

    Aangezien jij geen eigen instinct en hoofd hebt.

    Ging je moeder dat aan je leren?

    Of was het je vader?

    Hoe gingen ze dat aan jou lege hoofd onderwijzen?

    Schets eens een beeld van die gesprek als je wilt.

    Loool

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Geen antwoord?

    Loool

    Kom op , waar schaam je je voor .

    Ging jou moeder je dat leren ?

    Of was het je vader?

    En hoe?

    Beschrijf het dan ...

    Aangezien het verplicht face to face moet gebeuren bij jou, zonder instinct, zonder boeken, zonder Fiqh, tadries etc.

    Wie ging jou face to face leren hoe je dat moet doen?

    : )))))

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Bijvoorbeeld waar de handen geplaats moeten worden tijdens het gebed.
    Voor soomigge is dat iets kleins voor anderen is dat al genoeg om een ander als dwalende te kwalificeren en of een burgeroorlog te ontketenen.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    13.051
    23-05-2010

    klopt... er wordt pragmatisch gewerkt aan een etnische zuivering en het wissen van islamitische bronnen .... atheïsme wordt ook op grootschalig niveau gepromoot om de moslimjongeren te ontwortelen van hun identiteit en geloof.....

    de geleerden zijn hier wel van op de hoogte, maar khayr...