1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    James: “Geen wraak voor de 2 buitenspel goals van Ronaldo vorig jaar”

    'Ik denk niet dat we dit moeten zien als kans om wraak te nemen op Real'

    Bayern München werd afgelopen week tijdens de loting voor de halve finales van de Champions League gekoppeld aan Real Madrid en voor James Rodríguez wordt dat een speciaal tweeluik. De Colombiaan werd in 2014 door de Koninklijke voor 75 miljoen euro opgepikt bij AS Monaco en speelde daarna drie seizoenen in het Santiago Bernabéu. Vorig jaar zomer verruilde hij de Champions League-houder op tijdelijke basis voor der Rekordmeister.
    "Het worden natuurlijk twee speciale wedstrijden voor mij. Ik heb daar drie jaar gespeeld, was gelukkig en had daar alles, vrienden en goede herinneringen. Maar nu denk ik alleen maar aan mijn team en wil ik me zo goed mogelijk voorbereiden. We willen de finale halen, dat is het enige dat telt", blikt de spelmaker, die naar verluidt voor 42 miljoen euro definitief de overstap gaat maken naar de Duitse kampioen, vooruit in gesprek met AS.


    Bayern en Real ontmoeten elkaar voor het tweede seizoen op rij in de knockout-fase van het miljardenbal en de return van vorig jaar zorgde met een rode kaart voor Arturo Vidal en twee buitenspeldoelpunten van Cristiano Ronaldo voor de nodige controverse. James gelooft echter niet dat de Duitsers voortgedreven zullen worden door wraakgevoelens: "Ik denk niet dat we het moeten zien als een kans om wraak te nemen op Real."

    "Het zijn gewoon een paar wedstrijden op onze weg die hopelijk naar de finale leidt. Gezien de twee clubs die elkaar ontmoeten, zullen het unieke wedstrijden worden, maar we moeten ons alleen op onszelf richten." Colombiaans icoon Carlos Valderrama ziet in het tweeluik wel een heldenrol weggelegd voor zijn landgenoot: "Ik denk dat James wil dat deze wedstrijden er snel aankomen, zodat hij zijn wraak kan laten zien. Ik ben vanwege James voor Bayern. Het zou mooi zijn als hij, met weinig tijd op de klok, een vrije trap in de kruising draait", reageerde hij tegenover El Heraldo.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327355

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    En de grap is hij was toen nog speler van Real.

    Wie kan zich nog die schande van vorig jaar herinneren? Lewandowski werd zeer onterecht afgefloten voor buitenspel, terwijl Ronaldo daarna doodleuk 2 buitenspelgoals maakte!

    Casimero maakte de ziekste overtredingen en mocht blijven staan. Vidal werd voor 2 niet geel waardige overtredingen met rood van het veld gestuurd. Kort daarna kom Bayern alsnog scoren, maar werd Lewandowski afgefloten. Daarna kon Ronaldo zonder schaamte 2 buitenspel goals maken!

    Wollah echt een schande! En dan zeggen Realfans dat ze niet geholpen worden. Laten we het maar niet over Juventus hebben waarvan de fans naar Engeland zijn gegaan en het huis van de scheidsrechter persoonlijk hebben opgezocht. Dat durven Duitsers weer niet!

    Heel zuur voor Juventus, maar die van Bayern was echt veel erger. Ze zijn er nog steeds niet overheen.

    Uefadrid zal weer doorgaan. Geen twijfel!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Jij plaatst meer Real Madrid topics dan Real fans.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Typisch. Jij hebt helemaal niks met Bayern Munchen te maken maar je jankt als vannouds doordat Real wel de halve finale heeft bereikt en Barca niet.
    Herinner jij je onderstaande nog?


    - Vidal speelde met vuur en had veel eerder met rood van het veld gemoeten
    - Carvajal kreeg de bal tegen zijn borst, armen netjes langs het lichaam. gevolg: penalty tegen
    - Robben schwalbe in de 16. gevolg: penalty tegen en lewangoalski maakt de goal
    - 1-2 werd later gemaakt en er stond een speler van Bayern duidelijk buitenspel
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Toen had real heel veel geluk en werden de Duitser benadeeld.. maar ben je psg barca vergeten?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Babyradio.
    Waarom kan UEFAMadrid niet zonder 14 man scheids en jij niet zonder je lover C Ronaldo?
    REFEREE MADRID.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015


  8. #8
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Typisch. Jij hebt helemaal niks met Bayern Munchen te maken maar je jankt als vannouds doordat Real wel de halve finale heeft bereikt en Barca niet.
    Herinner jij je onderstaande nog?


    - Vidal speelde met vuur en had veel eerder met rood van het veld gemoeten
    - Carvajal kreeg de bal tegen zijn borst, armen netjes langs het lichaam. gevolg: penalty tegen
    - Robben schwalbe in de 16. gevolg: penalty tegen en lewangoalski maakt de goal
    - 1-2 werd later gemaakt en er stond een speler van Bayern duidelijk buitenspel
    Precies dit, maar die jankerd zit alleen maar de fouten van de scheids die in het voordeel van Real zijn uitgepakt te benoemen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Typisch. Jij hebt helemaal niks met Bayern Munchen te maken maar je jankt als vannouds doordat Real wel de halve finale heeft bereikt en Barca niet.
    Herinner jij je onderstaande nog?


    - Vidal speelde met vuur en had veel eerder met rood van het veld gemoeten
    - Carvajal kreeg de bal tegen zijn borst, armen netjes langs het lichaam. gevolg: penalty tegen
    - Robben schwalbe in de 16. gevolg: penalty tegen en lewangoalski maakt de goal
    - 1-2 werd later gemaakt en er stond een speler van Bayern duidelijk buitenspel
    Onzin. Casimero had allang het veld afgemoeten. Vidal verdiende geen rood. Casimero mocht de tweede helft niet afmaken.

    Lewanowski wordt afgefloten voor buitenspel. Daarna scoort Ronaldo er 2. Dat Casimero mocht blijven staan in de tweede helft en de onterechte buitenspel van Lewandowski waarna Ronaldo wel 2 buitenspel goals maakte, waren cruciale momenten en beslissende momenten. Real had het anders nooit gered!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Precies dit, maar die jankerd zit alleen maar de fouten van de scheids die in het voordeel van Real zijn uitgepakt te benoemen.
    Ik neem relnichten die zich vaak verschuilen onder andere namen niet serieus. Vrouwen horen in de keuken!

  11. #11

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Janken om iets wat vorig seizoen is gebeurd,als je denkt dat het niet triester kan

  13. #13
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Ik neem relnichten die zich vaak verschuilen onder andere namen niet serieus. Vrouwen horen in de keuken!
    Jij relt en huilt meer dan welk wijf dan ook. Weet je zeker dat je daar kloten hebt tussen je benen?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Martinez onterechte 2e gele kaart toen door die dolfijn van Penaldo.
    Zonder 14 man scheids kan maffia UEFAMadrid niks!
    REFEREE MADRID.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Madrid loot steeds lastige tegenstanders en bekert gewoon door

    Barca komt niet eens door een italiaanse subtopper
    Moving your way