1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Thumbs down Confusion #1

    Waar ik moet beginnen ik niet weet, maar i give it a try.

    Dus je hebt een land, laten we Nederland nemen
    Je hebt de inwoners, en dan heb je een koningshuis, een kabinet, en een democratie. (verwar democratie niet met het feit dat je denkt dat je overal over mag stemmen en dat meeste stemmen gelden) (nee democratie is een soort van stemgerechtigheid als het aankomt wie er aan de macht komt, een soort van "het volk toont haar gemoedstoestand dmv stemmen, en het kabinet vraagt simpelweg welke film het volk wilt zien, haat, humor, welvarendheid blabla)
    Je hebt dus een land dat draait op economie, de economie is in dit geval noodzakelijk voor handel nationaal als internationaal, maar de banken die de economie verschaffen onder anderen zijn in handen van particulieren (Rotschilds oa.)
    Het rijk/Nederland heeft geen huizen, de huizenmarkt is in handen van woningbouw verenigingen, makelaars en een handje vol particulieren, hoe kan een land een volk verplichten en beloven dat ze huisvesting hebben/verdienen als ze zelf niet eens een huis bezitten en de hele markt in de speculatie/handels/particuliere markt zit???
    Hier in mijn regio waar ik woon, als je een uitkering wilt kom je niet bij de gemeente maar een instantie van/onder een andere naam, ik heb gekeken naar andere grotere steden en die verschaffen het via de gemeente, waarom is het niet overal hetzelfde en hoezo zou het in mijn regio niet onder de gemeente vallen?

    Conclusie in mijn brakkig hoofd vandaag: ik leef in een land, waar iedereen volgens de wet/regering recht heeft op een woning/onderdak, maar zelf geen huizen bezit.
    Een kabinet draait op mensen die een flink loon krijgen dmv munteenheid/valuta, die afkomstig is en mede mogelijk is gemaakt door een particuliere bank sector die al griezelig lang de scepter zwaait.
    Waar mensen een verplichte gezondheidszorg hebben die behoorlijk hoog is, en je dus ookal heb je geen werk of wil je gewoon geen vaste lasten hebben, je altijd in de schulden zal komen want je bent die premie verplicht te betalen, je bent altijd debet
    Men valt over die donor wetten, maar over de debet/zorg wet/regeling heeft niemand het over, in de VS slaan ze elkaar de koppen in omdat ze moeten betalen voor dikkerds ongezonde levenstyle mensen.
    Je hebt een loterij van de staat die jarenlang de boel fraudeerde, je hebt vvd figuren(partij van de minister president) die computers hackt en naaktfoto's van vrouwen steelde en online gooide.

    Ok dat laatste draaf ik door, maar als het om de grenzen van dit land gaat en de economie en huizenmarkt en verplichte premies, dan zie ik maar 1 iets en dat is facade.

    Sorry voor de typfouten en d-dt onzin.

  2. #2
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Steelde.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Stolde

  4. #4