1. #16
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Zorgen dat al het vet en gladheid eraf gaat dmv te schuren, primer is hechting dus dat doe je erop als je klaar bent met schuren, let wel dat je goed oplet welk schuurpapier je gebruikt, want te grof kan je hek beschadigen en tijdens het schilderen ga je dat terugzien.
    Als de primer erop zit en volgens mij ook ff laten drogen, dan kan je het hek verven of spuiten met metaal verf of spray.
    Niet heel moeilijk alleen schuren is wel irritant.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Classe Bekijk reactie
    Hahaha ik heb het anders echt vaak gedaan hier in huis. Deuren muren leuningen alles
    Echtt, goeie hoor.
    Ik hou het wel gewoon bij opruimen, schoonmaken en koken.
    FREE PALESTINA

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Classe Bekijk reactie
    Dan smeren ze je van alles aan
    Gewoon je gezond verstand gebruiken. Je kunt toch wel merken wanneer ze je iets proberen aan te smeren. Houdt het gewoon basic. Ben je zo makkelijk beïnvloedbaar?

  4. #19
    Sans gêne.

    Reacties
    11
    12-02-2015

    Kan het je wel uitleggen, is best veel werk.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Je hek eerst proper maken laten drogen en de roest wegschuren en wegstoffen. Primer is echt niet nodig als je speciale verf koopt voor buitenhekken.

    Verf voor metaal buiten gebruiken maar wel 2 lagen nodig k dacht 6 uur tussenlaten om een 2 de laag te verven.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.511
    22-02-2013

    Jullie zijn echte toppers!!! Ik ben klaar met schuren en ben er met hogedrukreiniger overheen gegaan ik ga er morgen een eerste laagje op aanbrengen. Wat moest ik toch zonder jullie

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.511
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Fuckrealmadrid Bekijk reactie
    Waar is je man gebleven in deze?
    Eh werken plus hij is niet zo handig hierin helaas