1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ayoub: 'Niet opgeroepen? Dan wordt 't een heel groot dilemma' (video)

    In de uitzending van Pep Talk kreeg de toekomstige Feyenoorder de vraag of hij uit zou wijken naar Oranje als Marokko niet thuis geeft komende zomer.





    Waar de 24-jarige middenvelder waarschijnlijk niet van op de hoogte is, aangezien hij aangeeft ook een interlandcarrière bij Oranje te overwegen, is dat switchen van voetbalnationaliteit slechts één keer mogelijk is. Toen Yassin Ayoub werd opgeroepen voor de interlands tegen Oranje (vriendschappelijk) en Kameroen (Afrika Cup-kwalificatie) moest zijn voetbalnationaliteit omgezet worden van Nederlands naar Marokkaans. Naar de FIFA reglementen is dat slechts één keer mogelijk. Al heeft de middenvelder geen minuten in de benen voor de Leeuwen v/d Atlas, de keuze om voor Marokko uit te komen is sinds het moment dat de FIFA het switchverzoek heeft ingewilligd onomkeerbaar.

    Klik hier voor het betreffende fragment uit de uitzending van Ziggo's Pep Talk.

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    Worldfamous

    Reacties
    25.526
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20
    17-12-2016

    Echt een sukkel met zijn kromme kraaien neus. Je zet gwn mocros voorschut.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Typisch dat opurtinistische gedrag als ik niet geselecteerd word dan kies ik voor oranje insallah dat de trainer een streep zet bij deze veradder. Nou wilt hij voor marokko spelen omdat marokko naar het wk gaat en na het wk als ze hem oproepen gaat hij zich voor elke wedstrijd afmelden. Je hebt helemaal niks aan zon speler een fanboy die graag zijn idool ineista op het wk wil zien deze jongens heeft geen hart.

  5. #5
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Dit is echt een megooltje. Domme sukkel. Ik hoop dat renard hem links laat liggen. Als straf.

    Na het WK mag ie weer een poging wagen. Ik vind het een onruststoker met zijn gejank in de media iedere keer.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Is volgens mij niet de eerste keer dat hij zo een domme uitspraak doet over zijn keuze

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20
    17-12-2016

    Ja broers deze jongen niet meer oproepen praatjes terwijl nog maar fc Utrecht speelt.

    Als hij nou had gezegd ben blij om te spelen voor mijn land. Nederland gaat zeker niet worden

  8. #8

  9. #9
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Is volgens mij niet de eerste keer dat hij zo een domme uitspraak doet over zijn keuze
    De derde keer om precies te zijn. En 3 keer zoekt ie de media op.

    Hij is niet echt slim en verstandig bezig. Hij denkt een wk-deelname af te kunnen dwingen met zijn domme uitspraken.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-01-2018

    Zijn antwoord is gewoon politiek-correct, jammer dat jullie een nationalistische kerel als ayoub dat kwalijk nemen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Zijn antwoord is gewoon laf .