+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 24
    MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Baardjeuk, wie heeft daar ook last van?

Tijd voor smooth babybillenwangen.

Vrouwen, graag alleen PMen als je niet emo bent en heel veel nour uitstraalt. Verdoe mijn tijd dus niet!

MVC Lid

Reacties
    48
    04-02-2016

Ik scheer wel voor je

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Vrouwen, graag alleen PMen als je niet emo bent en heel veel nour uitstraalt. Verdoe mijn tijd dus niet!

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Citaat Geplaatst door Pinnokkio Bekijk reactie
    Ik scheer wel voor je
    Ik trust je niet zo dichtbij mijn keel met een vlijmscherp scheermes. Baai!

MVC Lid

Reacties
    48
    04-02-2016

weet niet wie jij allemaal hebt afgeslacht, ben jou niet! Sick!

MVC Lid

Reacties
    416
    19-08-2016

Moet nog ff deze vermomming houden

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

weet niet wie jij allemaal hebt afgeslacht, ben jou niet! Sick!
    In mijn jongere savage jaren heb ik flink wat beesten afgeslacht en gebarbecued. Van herten, gorilla's, leeuwen, nijlpaarden naar chickens en konijnen.

Ik moest overleven in barre omstandigheden. Vooral in de winter was het moeilijk. Moest mijn cave delen met 2 beren.

MVC Lid

Reacties
    745
    15-10-2017

Mooi een grote volle baard
    Pestkop .... Maar toch wel lief

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Moet nog ff deze vermomming houden
    Zoekt interpol jou ook?

Citaat Geplaatst door Roosje2018 Bekijk reactie
    Mooi een grote volle baard
    Helemaal niet mooi. Het jeukt en is vervelend. Krijg nog uitslag als ik zo doorga.

MVC Lid

Reacties
    48
    04-02-2016

Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    In mijn jongere savage jaren heb ik flink wat beesten afgeslacht en gebarbecued. Van herten, gorilla's, leeuwen, nijlpaarden naar chickens en konijnen.

Ik moest overleven in barre omstandigheden. Vooral in de winter was het moeilijk. Moest mijn cave delen met 2 beren.
    Dat bedoel ik! Jij bent savage niet ik. Dus het is safe als ik je ga scheren

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Dat bedoel ik! Jij bent savage niet ik. Dus het is safe als ik je ga scheren
    Dat moet dan met een speer gebeuren. Een normale gilette scheermesje is niet opgewassen tegen mijn oerharde huid.

TheDudeMaster

Reacties
    9.299
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Tijd voor smooth babybillenwangen.
    Man zonder baard is geen man.(Mijn mening)

Hoe dan ook is normaal had dat ook korte tijdje dat komt omdat het groeit dan kan het soms juiken. Wat erg helpt is gewoon je baard onderhouden wassen, olie, kammen enzovoort moet je sws doen anders krijg je zo een zwerver baard.
    Victory loves preparation

MVC Lid

Reacties
    1.096
    13-10-2017

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Man zonder baard is geen man.(Mijn mening)

Hoe dan ook is normaal had dat ook korte tijdje dat komt omdat het groeit dan kan het soms juiken. Wat erg helpt is gewoon je baard onderhouden wassen, olie, kammen enzovoort moet je sws doen anders krijg je zo een zwerver baard.
    Ik heb zulke limieten niet. Ik blijf man met of zonder baard. Het maakt helemaal niet uit voor mij. Kammen is voor meiden en Arabische racepaarden. Dat doe ik sinds de basisschool niet meer toen ik nog een zijscheiding had in mijn haren en korte broeken droeg.

Citaat Geplaatst door PreciousReina Bekijk reactie
    Ik
    Baard in je keel is wel fucked up. Puberteit is een bitch. Leer ermee leven.

MVC Lid

Reacties
    416
    19-08-2016

Bitches moet je pimpen dus pimp je leven