1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Thumbs up Ik mag jou niet

    We komen vaak in situaties op werk of sport of whatever in contact met mensen waar je niet mee klikt,
    of om één of andere reden mag de ander je niet (ik ben redelijk flexibel en kan een ander makkelijk respecteren en normaal tegen doen)
    maar er zijn dus mensen die naar je kijken en je om één of andere reden gewoon haten of niet mogen, ik zelf vind die gedachtengang of die houding interessant,
    ookal kennen ze je niet, ik ben iemand die die energie snel aanvoelt, en ok ik weet hoe ik er mee moet omgaan en zoals ik al zei ik respecteer je als mens,
    al zou je op de pvv stemmen of al zou je tegen dit of dat zijn (mijn leef en laat leven beleid)
    Maar er zijn dan die mensen (in welke vorm dan ook: collega, buren, sportclub genoot, gym lid, zelfs familie leden of aangetrouwde familie leden, winkel personeel)
    die je dan dwars willen zitten of stoken, roddelen, of je afsnijden in welke vorm dan ook.
    Dat snap ik dan weer niet, je hoeft elkaar niet gelijk te omhelzen maar laat de ander in zijn of haar waarde, ga niet iemand stangen of dwarszitten omdat zijn of haar gezicht jou niet aanstaat.
    Die mensen die dat wel doen, dat is in mijn ogen directe oorlogsverklaring, waarom zou je iemand dwars willen zitten of rottig tegen doen puur omdat jouw ego of jouw visie die persoon niet mag,
    als die persoon je wat heeft aangedaan ok, maar zomaar mensen dwars zitten, oh wat haat ik jullie, er is geen grens voor mij als jullie die grens overschrijden.

    Hoe gaan jullie daar mee om? negeren jullie die mensen of wat doe je, heb je hierin een aanpak?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Wees altijd de betere partij. Dan gaan ze dood van binnen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #3
    i love 7marti

    Reacties
    8.957
    08-09-2006

    ik prik hun fietsbanden leeg

    ik denk aan je, 7marti


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    ik prik hun fietsbanden leeg
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    aanpakken die mensen, je kunt ze niet over je heen laten lopen

    soms mogen mensen me gwn niet, keb het geleerd te accepteren, net als jij
    maar no way als ze me wat fliken, indd oorlogsverklaring

  6. #6
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    We komen vaak in situaties op werk of sport of whatever in contact met mensen waar je niet mee klikt,
    of om één of andere reden mag de ander je niet (ik ben redelijk flexibel en kan een ander makkelijk respecteren en normaal tegen doen)
    maar er zijn dus mensen die naar je kijken en je om één of andere reden gewoon haten of niet mogen, ik zelf vind die gedachtengang of die houding interessant,
    ookal kennen ze je niet, ik ben iemand die die energie snel aanvoelt, en ok ik weet hoe ik er mee moet omgaan en zoals ik al zei ik respecteer je als mens,
    al zou je op de pvv stemmen of al zou je tegen dit of dat zijn (mijn leef en laat leven beleid)
    Maar er zijn dan die mensen (in welke vorm dan ook: collega, buren, sportclub genoot, gym lid, zelfs familie leden of aangetrouwde familie leden, winkel personeel)
    die je dan dwars willen zitten of stoken, roddelen, of je afsnijden in welke vorm dan ook.
    Dat snap ik dan weer niet, je hoeft elkaar niet gelijk te omhelzen maar laat de ander in zijn of haar waarde, ga niet iemand stangen of dwarszitten omdat zijn of haar gezicht jou niet aanstaat.
    Die mensen die dat wel doen, dat is in mijn ogen directe oorlogsverklaring, waarom zou je iemand dwars willen zitten of rottig tegen doen puur omdat jouw ego of jouw visie die persoon niet mag,
    als die persoon je wat heeft aangedaan ok, maar zomaar mensen dwars zitten, oh wat haat ik jullie, er is geen grens voor mij als jullie die grens overschrijden.

    Hoe gaan jullie daar mee om? negeren jullie die mensen of wat doe je, heb je hierin een aanpak?
    Heb de text nie gelezen

    ma ik you nog minder!!

  7. #7
    Twee niffos

    Reacties
    67
    31-03-2018

    Dan zijn mensen met afgunst ze gunnen het niemand maar zullen hun zelf wel tegenkomen. Ze gaan kapot van binnen als ze jou beter zien presteren dan hunzelf.
    Juist daarom moet je ze niet negeren, gewoon elke keer groeten.
    Wees net als de bloem die zijn geur af geeft, zelfs aan de hand die hem verplettert!

  8. #8
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Wil je weten hoe je zulke mensen het snelst tegen het plafond krijgt en ze extra stress geeft.
    Of wil je ze echt begrijpen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ik ben het deels met je eens, als je iemand niet mag is dat geen reden om diegene het leven zuur te maken maar dwars zitten vind ik normaal want je mag diegene niet, het is een soort van zelfverdediging, je wilt diegene negeren en er het liefst niks mee te maken hebben maar zodra dat niet kan dan moet je wel diegene dwars gaan zitten om een gezonde afstand te houden
    ik weet niet of je het zelf al hebt meegemaakt maar sommige mensen ook al heb je ze nooit gesproken, hebben subhanAllah zoveel slechtheid over zich heen waar je geen verklaring voor hebt, het is een gevoel en dat is iets wat iemand heel snel bij me zal merken als ik jou niet mag dan zul je dat ook merken
    en het klopt diegene hoeft jou niks misdaan te hebben maar misschien hebben ze wel een ander iets ergs aangedaan en dat kun jij aanvoelen