1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Na 35 jaar huwelijk en 9 kinderen komt man erachter dat hij altijd onvruchtbaar is ge

    De man kreeg de schok van zijn leven toen de arts hem vertelde dat de 9 kinderen niet van hem konden zijn.



    Een inwoner van Sidi Slimane heeft zijn vrouw aangeklaagd wegens overspel nadat hij ontdekte dat de 9 kinderen waarvan hij dacht dat het zijn nakomelingen zijn, niet van hem zijn. Hij is namelijk onvruchtbaar.

    Het dagblad Al Massae schrijft vandaag dat de man zijn onvruchtbaarheid ontdekte na een consult met een uroloog. De man had al 50 jaar een grote waterpok in de rechter teelbal en kon volgens de uroloog hierdoor onmogelijk kinderen verwekken. De man wist niet precies wat het was en had het er ook geen last van, waardoor hij het nooit eerder had laten onderzoeken.

    Hierna volgde nog een aantal analyses en consulten om zeker te zijn van zijn zaak en zo het verraad van zijn vrouw te bewijzen. De man diende vervolgens een klacht tegen zijn vrouw in bij de openbaar aanklager bij het Hof van Beroep in Kenitra.

    Volgens het dagblad, die schrijft dat zij een kopie hebben van de meer gedetailleerde analyses die de onvruchtbaarheid bevestigden, koos de man de meest vreedzame weg. Hij schakelde een advocaat in, alvorens een klacht in te dienen bij de rechtbank wegens het overspel tegen zijn vrouw en om legaal de banden te verbreken tussen hem en zijn "niet-biologische kinderen".


    De man zei dat hij al enige verdenkingen had van echtelijke ontrouw door zijn vrouw, met wie hij sinds 1983 getrouwd was, maar nooit geloofde dat zij hier daadwerkelijk toe in staat was.

  2. #2
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Ik geloof dit niet.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #3
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Tja in Maroc kunnen de waterpokken blijkbaar lang aanhouden. Hhh
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Auchhh

    Wallah een vader kan bij kind 1 al zien of die van hem is of niet.

    Dit is FAKE news!!
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #5
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    R.I.P

  6. #6
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Ma ik ga me toch afvragen

    Profeet(vzmh)

    De weduwe hr lasten

    zen volk?

    Hoe overweldigend moest het niet zijn

    Kben enkel ergens zen schaduw

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Kan dit nieuws bericht maar amper geloven.

    Hoe kan hij dat nooit geweten hebben? Zoiets zie je toch meteen! Haat hij zijn eigen kinderen zo erg dat hij hun wil ont-erven?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Ze moeten verdienen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Auchhh

    Wallah een vader kan bij kind 1 al zien of die van hem is of niet.

    Dit is FAKE news!!
    Misschien van zijn broer, 9 kinderen is veel.

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    We zullen snel genoeg horen of het waar is en wie dan wel de biologische vader is.

    De kinderen zijn hier ook het slachtoffer en vind het daarom ook zeer onmenselijk en egoïstisch dat hij nu de banden met hun wil verbreken

    La 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Misschien van zijn broer, 9 kinderen is veel.
    dan zouden ze toch juist dezelfde dna uitslag hebben?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Als dit waar is dan hoop ik dat die wijf nooit meer daglicht ziet
    Onvruchtbaarheid doet gekke dingen met een mens. Hoeveel vrouwen hebben een moord op hun geweten en levende baby's uit vrouwen hun baarmoeder gesneden?

    La 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Dit is echt onzin hoor. Ik wil een vaderschapstest

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    We zullen snel genoeg horen of het waar is en wie dan wel de biologische vader is.

    De kinderen zijn hier ook het slachtoffer en vind het daarom ook zeer onmenselijk en egoïstisch dat hij nu de banden met hun wil verbreken

    La 7awla wala qawata illa billah
    Beste lieve prinsesje,

    ik ben het niet echt eens met de toon en smaak van je bericht.

    Ik zal het je uitleggen. Ik heb enorm veel begrip voor je boodschap, laat dat duidelijk zijn.

    Ik vind het alleen een beetje jammer dat jij de schuld neerlegt bij de man maar het moraal van het verhaal zijn de slippertjes van de vrouw.

    Ben jij toevallig feministe?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Beste lieve prinsesje,

    ik ben het niet echt eens met de toon en smaak van je bericht.

    Ik zal het je uitleggen. Ik heb enorm veel begrip voor je boodschap, laat dat duidelijk zijn.

    Ik vind het alleen een beetje jammer dat jij de schuld neerlegt bij de man maar het moraal van het verhaal zijn de slippertjes van de vrouw.

    Ben jij toevallig feministe?
    Salaam aleikoum

    Neen ben géén feministe , wel apart dat je deze conclusie trekt nav mijn voorgaande post. Het is mijn bedoeling ook absoluut niet te doen overkomen alsof de man hier enige blaam treft. De enige schuldige hier (mocht dit verhaal waar zijn) is de vrouw! Laat dat duidelijk zijn. In dat opzicht zijn we het daarover eens.

    Maar we mogen niet aan het feit voorbij gaan dat hij hier de volwassene is
    Hij heeft jaren gezorgd voor deze kinderen in de veronderstelling dat hij hun vader is. Dan kun je hun toch niet zomaar uit je leven bannen alsof het "wegwerpkinderen" zijn.

    Dit zijn allemaal beproevingen van Allah swt. Hij is onvruchtbaar gebleken na routine onderzoek. Toch heeft Allah swt hem gezegend met negende onschuldige kinderen.

    Ergens begrijp ik jou reactie wel maar een ieder zo zijn denkwijze. Ik denk nu meer in het belang van deze onschuldige kinderen dan aan hem (hoe erg dit ook voor hem moet zijn) maar hij is de volwassen ouder al die jaren voor hun geweest. En nu wil hij hun bannen uit zijn leven?!

    Zijn keuze,zijn leven maar dit is hoe ik erover denk.

    La 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna