+ Reageer
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 50
    Verbannen

Reacties
    374
    29-11-2017

Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Het zijn niet zijn kinderen. Einstein.
    Toch wel

MVC Lid

Reacties
    1.422
    24-01-2018

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Moeilijk Monddoodbario,

Zoals je terrecht al aangeeft weet ik niet op voorhand hoe ik daadwerkelijk zou reageren . Een ding kan ik wel met zeker heid zeggen: de kinderen zou ik NOOIT de rug toekeren. Allah swt heeft ze me dan gegeven ik zal dan voor hun blijven zorgen en liefde geven tot de dood.

Ik citeer een stukje van jou wat ik héél krachtig vind namelijk het volgende:

Ik denk zelf NU vooraf dat je als man zijnde je steun kan vinden en je verdriet kwijt kan in die kinderen!!

Dat is ook precies mijn gedachte. Wat maakt jou vader of moeder? Dag na dag zorgen voor een kind. Voeden,kleding, liefde geven.

Moge Allah swt deze man bijstaan meskine. Ik hoop dat hij het contact met zijn kinderen niet zal verbreken. Misschien was het een "eerste reactie" want hij zal zeker geshockeerd zijn en meent hij er niets van

Ze zullen allen psychische bijstand nodig hebben. En voor die vrouw heb ik gewoon écht géén woorden voor gewoon niet.
    @ prinsesje, we kunnen het wel eens zijn met elkaar. We staan op 1 lijn nog even en ik ga je leuk vinden

Sterk stukje uit jouw tekst:
    Moge Allah swt deze man bijstaan meskine. Ik hoop dat hij het contact met zijn kinderen niet zal verbreken. Misschien was het een "eerste reactie" want hij zal zeker geshockeerd zijn en meent hij er niets van
    Vooral dat 'dikgedrukte' en 'ondersteepte': Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Insha 'Allah is het een eerste reactie en zal hij de kinderen lief hebben.

Bovendien vind ik ook dit stukje weer sterk van je:
    Wat maakt jou vader of moeder? Dag na dag zorgen voor een kind. Voeden,kleding, liefde geven.
    prinses3arbia

MVC Lid

Reacties
    1.422
    24-01-2018

Ik zou het ook gedaan hebben. Die kinderen herrinneren ej alleen aan het overspel van je vrouw en de wetenschap dat je vrouw 9 keer keihard genaaid is door een man die je niet kent.

Sterke en wijze beslissing van die man. Moge Allah swt hem bijstaan meskien.

Voor de Marokkaanse vrouw heb ik geen goed woord over. Dit soort berichten blijf je toch lezen. Totaal geen schaamte.
    9 keer maar genaaid???

De minnaar is dan wel erg doelgericht.
    prinses3arbia

الله اكبر

Reacties
    2.220
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum

Neen ben géén feministe , wel apart dat je deze conclusie trekt nav mijn voorgaande post. Het is mijn bedoeling ook absoluut niet te doen overkomen alsof de man hier enige blaam treft. De enige schuldige hier (mocht dit verhaal waar zijn) is de vrouw! Laat dat duidelijk zijn. In dat opzicht zijn we het daarover eens.

Maar we mogen niet aan het feit voorbij gaan dat hij hier de volwassene is
    Hij heeft jaren gezorgd voor deze kinderen in de veronderstelling dat hij hun vader is. Dan kun je hun toch niet zomaar uit je leven bannen alsof het "wegwerpkinderen" zijn.

Dit zijn allemaal beproevingen van Allah swt. Hij is onvruchtbaar gebleken na routine onderzoek. Toch heeft Allah swt hem gezegend met negende onschuldige kinderen.

Ergens begrijp ik jou reactie wel maar een ieder zo zijn denkwijze. Ik denk nu meer in het belang van deze onschuldige kinderen dan aan hem (hoe erg dit ook voor hem moet zijn) maar hij is de volwassen ouder al die jaren voor hun geweest. En nu wil hij hun bannen uit zijn leven?!

Zijn keuze,zijn leven maar dit is hoe ik erover denk.

La 7awla wala qawata illa billah
    ga toch fietsen gewoon eerlijk zijn.
    Je bent een feministe, moge Allah ta3ala ze vernederen in deze dunya
    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 AZULIST Bekijk reactie
    Ik hoop dat alle Arabieren worden vermoordt door Israël lang leve Israël

Reacties
    11.133
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    ga toch fietsen gewoon eerlijk zijn.
    Je bent een feministe, moge Allah ta3ala ze vernederen in deze dunya
    Ik fiets graag, als het jou gelukkig maakt dan ben ik voor jou een feministe.

Wie moeten vernederd worden? De vrouw kan ik in meegaan en haar minnaar!
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    1.040
    03-01-2011

Yalatif yalatif yalatif... zulke lefdaye7 gebeuren echt! Maar geen 9 kinderen dat is een beetje overdreven! Een Marokkaanse vrouw heeft ook kaasje uit dr put geperst! Dat verhaal is bekend!
    Kijk alleen naar die gast van Q-music! Z’n eigen mattie heeft z’n vrouw zwanger gemaakt
    Marokkanen kunnen er ook wat van

Reacties
    11.133
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    @ prinsesje, we kunnen het wel eens zijn met elkaar. We staan op 1 lijn nog even en ik ga je leuk vinden

Sterk stukje uit jouw tekst:

Vooral dat 'dikgedrukte' en 'ondersteepte': Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Insha 'Allah is het een eerste reactie en zal hij de kinderen lief hebben.

Bovendien vind ik ook dit stukje weer sterk van je:
    Zo zie je maar sobhan Allah wie had dat nou gedacht!

In sha Allah hoop het ook. Ze hebben elkaar nodig JUIST nu 35 jaar is niet niks!

ghayr in shaa Allah
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    1.040
    03-01-2011

Misschien 9 kinderen van 9 verschillende mannen

Reacties
    11.133
    10-01-2009

Alatief, maar dat zouden ze dan toch wel gemerkt hebben? Je ziet dan toch verschillen? La 7awla wala qawata illa billah

MVC Lid

Reacties
    1.040
    03-01-2011

35 jaar in een leugen te hebben geleefd ja.. is niet niks nee... ik zou haar moer levend begraven

RUSSIA2018!!!!!!!!!!

Reacties
    1.718
    25-02-2018

9 keer maar genaaid???

De minnaar is dan wel erg doelgericht.
    Ik denk dat zij wel meerdere neukertjes had.

Ik vind het meer dan terecht dat die arme man afstand neemt van zijn niet-biologische kinderen.

Wie wil nou geconfronteerd worden met het overspel c.q. verraad van zijn vrouw?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela

MVC Lid

Reacties
    1.422
    24-01-2018

Ik denk dat zij wel meerdere neukertjes had.

Ik vind het meer dan terecht dat die arme man afstand neemt van zijn niet-biologische kinderen.

Wie wil nou geconfronteerd worden met het overspel c.q. verraad van zijn vrouw?
    Lastig man. De kinderen zijn ook slachtoffer.

Vooraf kan je dingen roepen maar als je in zo een situatie zit is het lastig. Je hebt immers kinderen die ook van jou houden. Die kinderen hebben namelijk geen geheimen voor je.
    prinses3arbia

RUSSIA2018!!!!!!!!!!

Reacties
    1.718
    25-02-2018

Lastig man. De kinderen zijn ook slachtoffer.

Vooraf kan je dingen roepen maar als je in zo een situatie zit is het lastig. Je hebt immers kinderen die ook van jou houden. Die kinderen hebben namelijk geen geheimen voor je.
    Ik zou ze met hun moeder allemaal mijn huis uit trappen. Zero tolerance tegen dit soort Marokkaanse bezems.

Grootste vernedering die je maar als man kan meemaken. Niet 1 kind dat niet van hem is maar fucking 9 kinderen.

Dat vrouwtje mag wat mji betreft keihard op straat gezet worden met haar kinderen. Dan gaat ze maar lekker naar haar minnaar(s).

Zo zou ik het hebben aangepakt. Plus haar tanden gaan eruit vliegen. Kan ze gelijk een kunstgebit gaan kopen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela

الله اكبر

Reacties
    1.781
    30-10-2017

Wel knap om zo n grote gezin te hebben

Als je het financieel kan betalen. Met suikerfeest heel morocco mall trakteren op 1 miljoen euro omzet aan kleding
    Citaat Geplaatst door Unreachable Dayouth- Bekijk reactie
    Moslims die geen handen willen schudden van de andere sexe puur op basis van religie moeten maar een land opzoeken waar dat wel kan.

MVC Lid

Reacties
    1.023
    31-12-2014

Zielig voor die man meskien.

Hij moet ze wel onterven. Het zijn niet zijn kinderen. Wat verwacht je anders?

Voor zo ver ik weet erven niet - biologische kinderen niet van hun stiefvader. Allahoe a3lam.

Hij moet dat wijf verbannen uit z'n leven. Uit huis trappen. Als die kinderen behoefte eraan hebben kan hij ze af en toe tijd geven als hij dat wilt. Maar hij is niets verplicht volgens mij.

Die man moet z'n wonden likken en een nieuw schoon leven beginnen. Hij heeft nies fout gedaan. Hij zal beloont worden voor z'n goede daden.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.