1. #16
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Monddoodbario,

    Nu ben ik wel benieuwd hoe jij in zo'n situatie zou handelen? (Moge Allah swt ) jou behoeden hiervoor.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #17
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Kan dit nieuws bericht maar amper geloven.

    Hoe kan hij dat nooit geweten hebben? Zoiets zie je toch meteen! Haat hij zijn eigen kinderen zo erg dat hij hun wil ont-erven?
    Het zijn niet zijn kinderen. Einstein.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Als zij schuldig zou worden gevonden in een kalifaat dan kon ze executie verwachten hamdoulilah.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    302
    21-05-2002

    Bron?

  5. #20
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door meghrebi Bekijk reactie
    Bron?
    Het dagblad Al Massae

    Ik geloofde het ook niet in eerste instantie maar het klopt wel. Google maar.

    Hshoema dit.


    Een waarschuwing voor de Marokkaanse mannen die hun bruid uit Marokko willen halen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als zij schuldig zou worden gevonden in een kalifaat dan kon ze executie verwachten hamdoulilah.
    ja leuk voor die kinderen dan, gelukkig voert Marokko geen middeleeuwse praktijken uit.

  7. #22
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ja leuk voor die kinderen dan, gelukkig voert Marokko geen middeleeuwse praktijken uit.
    Voor de vrouw in kwestie wel het beste want wat zij heeft gedaan ...ze heeft 8 levens verwoest!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #23
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Kan dit nieuws bericht maar amper geloven.

    Hoe kan hij dat nooit geweten hebben? Zoiets zie je toch meteen! Haat hij zijn eigen kinderen zo erg dat hij hun wil ont-erven?
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    dan zouden ze toch juist dezelfde dna uitslag hebben?
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Voor de vrouw in kwestie wel het beste want wat zij heeft gedaan ...ze heeft 8 levens verwoest!

    Jij bent niet helder jij. Eerst ontken je en vervolgens erken je het.

    Bussines as usual bij jou. Meer denken en minder schrijven besem.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @Monddoodbario,

    Nu ben ik wel benieuwd hoe jij in zo'n situatie zou handelen? (Moge Allah swt ) jou behoeden hiervoor.
    met jou voorgaande bericht staan we op 1 lijn. Jij geeft aan dat je niet zomaar 9 kinderen kan 'wegwerpen'. Je hebt er immers jarenlang voor gezorgd in de vaderrol. Zo een rol kan je niet zomaar afstand van nemen als je na jarenlang er achter komt toch niet de vader te zijn.
    Daarom zei ik ook begrip voor jouw berichtgeving te hebben alleen miste ik bij je dat stukje oordeel over de hoofdpersoon.

    Nu even terugkomend op je vraag hoe ik zou reageren in deze. Allah ou 3alam!!

    Ik kan voor een gedeelte sowieso een voorbeeld nemen aan deze man. Dat is het gedeelte dat hij alles vredig heeft aangepakt.

    Verder kan je vooraf zeggen hoe je in zo een situatie zou handelen maar zodra je in zo een situatie zit handel je toch altijd anders.

    Ik denk zelf NU vooraf dat je als man zijnde je steun kan vinden en je verdriet kwijt kan in die kinderen!!

    Maar allah ou 3alam... Ik wete niet hoe te reageren.

    @prinsjesje, Wat is volgens jou de ideale reactie?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ja leuk voor die kinderen dan, gelukkig voert Marokko geen middeleeuwse praktijken uit.
    Voor zover ik weet is het niet van belang wat de naasten vinden als de wet uitgevoerd moet worden. Wat jij ouderwets of modern vind is uiteindelijk subjectief en niet objectief om dat als dominant op te stellen in onze levensovertuiging. Ik neem je dan ook niks kwalijk jij bent slachtoffer van opgroeien in een westerse samenleving dat haar normen en waarden altijd dominant willen opdringen aan de rest van de wereld.
    Heavy

  11. #26
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    ja leuk voor die kinderen dan, gelukkig voert Marokko geen middeleeuwse praktijken uit.
    En volgens jou de vorige keer wel. JIj weet ook niet wat je schrijft he,stink zionistje.

    Wat hebben die wijven vandaag? Last van hun maandelijkse periode. De ene leugen na de andere zie ik voorbij komen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #27
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    met jou voorgaande bericht staan we op 1 lijn. Jij geeft aan dat je niet zomaar 9 kinderen kan 'wegwerpen'. Je hebt er immers jarenlang voor gezorgd in de vaderrol. Zo een rol kan je niet zomaar afstand van nemen als je na jarenlang er achter komt toch niet de vader te zijn.
    Daarom zei ik ook begrip voor jouw berichtgeving te hebben alleen miste ik bij je dat stukje oordeel over de hoofdpersoon.

    Nu even terugkomend op je vraag hoe ik zou reageren in deze. Allah ou 3alam!!

    Ik kan voor een gedeelte sowieso een voorbeeld nemen aan deze man. Dat is het gedeelte dat hij alles vredig heeft aangepakt.

    Verder kan je vooraf zeggen hoe je in zo een situatie zou handelen maar zodra je in zo een situatie zit handel je toch altijd anders.

    Ik denk zelf NU vooraf dat je als man zijnde je steun kan vinden en je verdriet kwijt kan in die kinderen!!

    Maar allah ou 3alam... Ik wete niet hoe te reageren.

    @prinsjesje, Wat is volgens jou de ideale reactie?
    Moeilijk Monddoodbario,

    Zoals je terrecht al aangeeft weet ik niet op voorhand hoe ik daadwerkelijk zou reageren . Een ding kan ik wel met zeker heid zeggen: de kinderen zou ik NOOIT de rug toekeren. Allah swt heeft ze me dan gegeven ik zal dan voor hun blijven zorgen en liefde geven tot de dood.


    Ik citeer een stukje van jou wat ik héél krachtig vind namelijk het volgende:


    Ik denk zelf NU vooraf dat je als man zijnde je steun kan vinden en je verdriet kwijt kan in die kinderen!!


    Dat is ook precies mijn gedachte. Wat maakt jou vader of moeder? Dag na dag zorgen voor een kind. Voeden,kleding, liefde geven.

    Moge Allah swt deze man bijstaan meskine. Ik hoop dat hij het contact met zijn kinderen niet zal verbreken. Misschien was het een "eerste reactie" want hij zal zeker geshockeerd zijn en meent hij er niets van

    Ze zullen allen psychische bijstand nodig hebben. En voor die vrouw heb ik gewoon écht géén woorden voor gewoon niet.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #28
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Hij schakelde een advocaat in, alvorens een klacht in te dienen bij de rechtbank wegens het overspel tegen zijn vrouw en om legaal de banden te verbreken tussen hem en zijn "niet-biologische kinderen".
    Ik zou het ook gedaan hebben. Die kinderen herrinneren ej alleen aan het overspel van je vrouw en de wetenschap dat je vrouw 9 keer keihard genaaid is door een man die je niet kent.

    Sterke en wijze beslissing van die man. Moge Allah swt hem bijstaan meskien.

    Voor de Marokkaanse vrouw heb ik geen goed woord over. Dit soort berichten blijf je toch lezen. Totaal geen schaamte.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #29
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Het zijn niet zijn kinderen. Einstein.
    Toch wel

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Moeilijk Monddoodbario,

    Zoals je terrecht al aangeeft weet ik niet op voorhand hoe ik daadwerkelijk zou reageren . Een ding kan ik wel met zeker heid zeggen: de kinderen zou ik NOOIT de rug toekeren. Allah swt heeft ze me dan gegeven ik zal dan voor hun blijven zorgen en liefde geven tot de dood.


    Ik citeer een stukje van jou wat ik héél krachtig vind namelijk het volgende:


    Ik denk zelf NU vooraf dat je als man zijnde je steun kan vinden en je verdriet kwijt kan in die kinderen!!


    Dat is ook precies mijn gedachte. Wat maakt jou vader of moeder? Dag na dag zorgen voor een kind. Voeden,kleding, liefde geven.

    Moge Allah swt deze man bijstaan meskine. Ik hoop dat hij het contact met zijn kinderen niet zal verbreken. Misschien was het een "eerste reactie" want hij zal zeker geshockeerd zijn en meent hij er niets van

    Ze zullen allen psychische bijstand nodig hebben. En voor die vrouw heb ik gewoon écht géén woorden voor gewoon niet.
    @ prinsesje, we kunnen het wel eens zijn met elkaar. We staan op 1 lijn nog even en ik ga je leuk vinden

    Sterk stukje uit jouw tekst:
    Moge Allah swt deze man bijstaan meskine. Ik hoop dat hij het contact met zijn kinderen niet zal verbreken. Misschien was het een "eerste reactie" want hij zal zeker geshockeerd zijn en meent hij er niets van
    Vooral dat 'dikgedrukte' en 'ondersteepte': Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

    Insha 'Allah is het een eerste reactie en zal hij de kinderen lief hebben.

    Bovendien vind ik ook dit stukje weer sterk van je:
    Wat maakt jou vader of moeder? Dag na dag zorgen voor een kind. Voeden,kleding, liefde geven.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!