MVC Lid

Reacties
    1.757
    31-10-2013

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Spreek je nog later schat.
    Ik kies mijn vrouwelijke schat wel zelf en dat is niet iemand uit het virtuele.

Hou je goed.

GEEN INTERESSE

Reacties
    4.713
    08-01-2017

Citaat Geplaatst door verdad Bekijk reactie
    Ik kies mijn vrouwelijke schat wel zelf en dat is niet iemand uit het virtuele.

Hou je goed.

Ben ik met jou eens. Ik vind jou heel lief, je was heel lief tegen mij vorige keer, kan ik me nog goed herinneren.

Mijn nieuwe account: Manhajsalaf2018

https://forums.marokko.nl/member.php?u=632424

MVC Lid

Reacties
    45
    09-05-2017

mee eens

GEEN INTERESSE

Reacties
    4.713
    08-01-2017

Verdad, dat ene 'hhh' van mij de vorige keer was om iets heel anders, ging echt niet om het uitlachen van jou. Verder ben ik het met jou eens.

Zusters horen elkaar vriendelijk aan te spreken en niet elkaar te beledigen en kwetsen. Want dan heeft die persoon geen zuivere intentie met jou.

Fijne avond!

Mijn nieuwe account: Manhajsalaf2018

https://forums.marokko.nl/member.php?u=632424

MVC Lid

Reacties
    1.017
    13-06-2013

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Verdad, dat ene 'hhh' van mij de vorige keer was om iets heel anders, ging echt niet om het uitlachen van jou. Verder ben ik het met jou eens.

Zusters horen elkaar vriendelijk aan te spreken en niet elkaar te beledigen en kwetsen. Want dan heeft die persoon geen zuivere intentie met jou.

Fijne avond!
    waarom alleen zusters? mensen horen elkaar vriendelijk aan te spreken
    ik snap niet waarom er zoveel zo seksistisch zijn

MVC Lid

Reacties
    15
    10-04-2018

Not sure what's happenin, maar goed.

Ik kan niet citeren, vind dat super irritant. Maar topic's over islam zijn prima, maar beperk dat. vind het een beetje overdreven nu.
    Daarnaast.. in hoeken zoals DWDMV zijn voornamelijk vrouwen. Daar heb je niks te zoeken als man