1. #16
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Ik weet niet van jou maar t is wel altijd nederland die dit soort zaken verwijst naar ''geen stage'' onzin.
    Turkije is ook een militaire offensief begonnen in de Arabische wereld kennelijk voelen zich meerdere genoodzaakt om daar wat aan te doen.
    Dit is gewoon een onzin bericht joh. Als er een aanval gaat plaatsvinden zal het wel Israel of Amerikaanse belangen die getroffen gaan worden.

    Turken zijn onze broeders en zusters. Ze moeten alleen niet teveel Turkije-topics gaan openen op Marokko.nl. Misschien heeft het daar wel mee te maken.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #17
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Je hebt gelijk..
    Al die door Erdogan aan isis gelinkte aanslagen klopte ook zeker voor geen meter..want ja broeders en zusters
    Nee,jij hebt gelijk.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Dit is gewoon een onzin bericht joh. Als er een aanval gaat plaatsvinden zal het wel Israel of Amerikaanse belangen die getroffen gaan worden.

    Turken zijn onze broeders en zusters. Ze moeten alleen niet teveel Turkije-topics gaan openen op Marokko.nl. Misschien heeft het daar wel mee te maken.
    Nou wel aan de grens met syrie.
    En dat over die topics helemaal mee eens. shmeyet hier.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  4. #19
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Nou wel aan de grens met syrie.
    En dat over die topics helemaal mee eens. shmeyet hier.
    Die domme,levenloze Turken zetten de echte normale Turken te schande.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #20
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Hoezo een Turkse consulaat blijf ik me afvragen??



  6. #21
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Hoezo een Turkse consulaat blijf ik me afvragen??
    Ja die Turken heb je vaak gedaan.

    Kots op jouw soort.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #22
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Of waren het nou die Zuid-Amerikanen Hanane.


    Schaam je ****!


    JIj bent het prototype voorbeeld waar de gemiddelde Marokkaan zich voor schaamt.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #23
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ja die Turken heb je vaak gedaan.

    Kots op jouw soort.
    what the fuck is jouw probleem rottekop?



  9. #24
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Of waren het nou die Zuid-Amerikanen Hanane.


    Schaam je ****!


    JIj bent het prototype voorbeeld waar de gemiddelde Marokkaan zich voor schaamt.
    Ah, ja, heerlijk, en nu opdonderen. Mij niet citeren rottekop.



  10. #25
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    what the fuck is jouw probleem rottekop?
    Afrikanen,Turken en Zuid-Amerikanen.


    Het zou mij niet verbazen als jij met Eskimo´s gaat aanpappen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  11. #26
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Afrikanen,Turken en Zuid-Amerikanen.


    Het zou mij niet verbazen als jij met Eskimo´s gaat aanpappen.
    Oh wauw, how do you know? Alsof je mijn gedachte kunt lezen.... bijzonder man.



  12. #27
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Ah, ja, heerlijk, en nu opdonderen. Mij niet citeren rottekop.
    Rottekop?


    JIj zoekt hier als mislukte Marokkaanse besem op een forum naar Zuid-Amerikaanse look-alikes.


    IK heb geen virtueel podium nodig om aan mijn trekken te komen. Rottekop?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  13. #28
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Oh wauw, how do you know? Alsof je mijn gedachte kunt lezen.... bijzonder man.
    Ik ken jouw smerige soort.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #29
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Rottekop?


    JIj zoekt hier als mislukte Marokkaanse besem op een forum naar Zuid-Amerikaanse look-alikes.


    IK heb geen virtueel podium nodig om aan mijn trekken te komen. Rottekop?
    Ja desperately opzoek. Wat ben jij een lelijk persoon zeg, ik zou me echt dood schamen. Ik volg je reacties hier langer en wat heb ik met je te doen, hele dagen op deze forums haat zaaien. Zielepoot, heb jij vrienden? Het is namelijk heel gezond om een beetje frisse lucht te happen en af en toe sociaal contact op te zoeken, ja dat is echt zo. Ok, nou ik ga weer verder. Wil je mij voortaan niet meer citeren, bij voorbaat dank. Dag hoopje stront x.



  15. #30
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Ja desperately opzoek. Wat ben jij een lelijk persoon zeg, ik zou me echt dood schamen. Ik volg je reacties hier langer en wat heb ik met je te doen, hele dagen op deze forums haat zaaien. Zielepoot, heb jij vrienden? Het is namelijk heel gezond om een beetje frisse lucht te happen en af en toe sociaal contact op te zoeken, ja dat is echt zo. Ok, nou ik ga weer verder. Wil je mij voortaan niet meer citeren, bij voorbaat dank. Dag hoopje stront x.
    Je daagt mij uit en vervolgens eis je geen reactie.

    Gaat het goed in die zieke bovenkamer van je?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela