1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    als ze getrouwd zijn, moet het kunnen..

  2. #17
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Sommige mensen kunnen het, anderen niet i guess! Ik zie hem echt gewoon als een broer/broertje en dat is voor mij nooit veranderd, ik denk dat dit andersom ook gewoon zo is. Al spreken we elkaar een maand niet, als we elkaar weer spreken dan is het zoals altijd! En als we bij elkaar in de buurt zijn doen we ook altijd effe bellen van hey ben je in de buurt van je huis miss kunnen we even wat drinken of soms hebben we beiden geen tijd, dan zien we elkaar en is het elkaar groeten, lang niet gezien oke byeeee tot over een halfjaar ! In marokko kwamen we elkaar echt gewoon geregeld tegen omdat we vlak bij elkaar wonen haha is wel funny!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  3. #18
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Vraag hem eens voor de grap of hij met je wil trouwen. Wedden dat ie in de wolken zal zijn.
    Jij bent helemaal gek geworden bij ons zou dat serieus incest zijn gewoon hahahha
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Jij bent helemaal gek geworden bij ons zou dat serieus incest zijn gewoon hahahha
    . Nee doe eens hahaha. Ik heb een keertje gezegd dat mijn hand gevraagd was en hij werd woest. Toen wist ik meteen: you like me he. Hahaha
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    . Nee doe eens hahaha. Ik heb een keertje gezegd dat mijn hand gevraagd was en hij werd woest. Toen wist ik meteen: you like me he. Hahaha
    Shitanpraktijken
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  6. #21
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Sommige mensen kunnen het, anderen niet i guess! Ik zie hem echt gewoon als een broer/broertje en dat is voor mij nooit veranderd, ik denk dat dit andersom ook gewoon zo is. Al spreken we elkaar een maand niet, als we elkaar weer spreken dan is het zoals altijd! En als we bij elkaar in de buurt zijn doen we ook altijd effe bellen van hey ben je in de buurt van je huis miss kunnen we even wat drinken of soms hebben we beiden geen tijd, dan zien we elkaar en is het elkaar groeten, lang niet gezien oke byeeee tot over een halfjaar ! In marokko kwamen we elkaar echt gewoon geregeld tegen omdat we vlak bij elkaar wonen haha is wel funny!
    Zo fout dit, ik weet niet eens waar ik moet beginnen, en beide op zo een leeftijd.

    #cringe

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Shitanpraktijken
    Het was echt hoor hahahah
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #23
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    . Nee doe eens hahaha. Ik heb een keertje gezegd dat mijn hand gevraagd was en hij werd woest. Toen wist ik meteen: you like me he. Hahaha
    Nee hij zou ook boos zijn, niet omdat mijn hand gevraagd is maar omdat ik niet had gezegd dat ik serieus iemand heb leren kennen. We vertellen elkaar dat gewoon. Nou valt er al jaren niet zoveel te vertellen op dat gebied. Maar hij zou zeker niet boos zijn, als ik iemand serieus heb leren kennen dan is hij daar gewoon van op de hoogte, is geen geheim. We hebben elkaar op dat gebied wel echt gevonden, we hebben beiden zoiets van aah komt wel een keer.. of niet hahaha en soms belt/appt ie random voor recept die healthy is en lekker want ja "hij heeft geen vrouw meer nodig, hij maakt 'alles' zelf" !

    Hij heeft echt wel een plekje in mijn hart hoor, maar gewoon niet op die manier! In de moeilijkere tijden voor mij persoonlijk is hij er altijd voor mij geweest en had ie nooit zoiets van oh hier heb ik even geen zin in.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  9. #24
    BenKamal

    Reacties
    370
    29-11-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Kan niet. Mannen krijgen op den duur altijd gevoelens voor haar.
    $

    Wrm mag ik geen gevoelens hebben!!!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Nee hij zou ook boos zijn, niet omdat mijn hand gevraagd is maar omdat ik niet had gezegd dat ik serieus iemand heb leren kennen. We vertellen elkaar dat gewoon. Nou valt er al jaren niet zoveel te vertellen op dat gebied. Maar hij zou zeker niet boos zijn, als ik iemand serieus heb leren kennen dan is hij daar gewoon van op de hoogte, is geen geheim. We hebben elkaar op dat gebied wel echt gevonden, we hebben beiden zoiets van aah komt wel een keer.. of niet hahaha en soms belt/appt ie random voor recept die healthy is en lekker want ja "hij heeft geen vrouw meer nodig, hij maakt 'alles' zelf" !

    Hij heeft echt wel een plekje in mijn hart hoor, maar gewoon niet op die manier! In de moeilijkere tijden voor mij persoonlijk is hij er altijd voor mij geweest en had ie nooit zoiets van oh hier heb ik even geen zin in.
    Is ie homo?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Is ie homo?
    Alles behalve.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  12. #27
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Is ie homo?
    !!!!

    Zo kun je echt niet zijn
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  13. #28
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Alles behalve.
    Stel je ontmoet jouw echtgenoot en jullie zijn getrouwd en hij vraagt je afstand te nemen van die vriend. Wat zou je dan doen?
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  14. #29
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Citaat Geplaatst door Cyborg Bekijk reactie
    $

    Wrm mag ik geen gevoelens hebben!!!!
    Praat met haar eh Dark Knight. Wat denkt deze?
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  15. #30
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Stel je ontmoet jouw echtgenoot en jullie zijn getrouwd en hij vraagt je afstand te nemen van die vriend. Wat zou je dan doen?
    Is allang besproken hahah we staan elkaar niet in de weg, is wellicht een beetje krom maar dan nemen we gewoon afstand van elkaar, daar hoeft mijn man mij niet op aan te spreken en zijn vrouw hoeft zich daar ook geen zorgen over te maken, als hij iemand leert kennen en het is serieus neem ik gewoon afstand.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."